ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПОЗАКЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Alona Shyba кафедра англійської мови, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м.Чернівці, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.272-275

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, навчальна програма, позакласна діяльність, афективні фактори, мотивація.

Анотація

Соціокультурна компетентність є невід’ємною складовою процесу навчання іноземної мови, оскільки вона сприяє спілкуванню між представниками різних національностей. Метою даної статті є дослідження поняття «соціокультурна компетентність студентів» та шляхи її формування під час позакласної діяльності. Для досягнення поставленої мети було використано ряд теоретичних (огляд та аналіз літератури за темою дослідження) та емпіричних методів (педагогічне спостереження та інтерв’ювання). Автор аналізує ефективність гіпотез Стівена Крашена під час освоєння іноземної мови на позакласних заходах, розглядаються  афективні фактори, які впливають на процес вивчення іноземної мови. Наводяться зразки різних типів позакласної роботи студентів. Автор приходить до висновку про важливість позакласної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови та їх ефективність у формуванні соціокультурної компетентності.

Біографія автора

Alona Shyba, кафедра англійської мови, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м.Чернівці

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Anužienė, I. (2015). Socio-cultural competence (self) development. Vocational training: research and realities, 26(1). Retrieved from www.degruyter.com/view/j/vtrr.2015.26.issue-1/vtrr-2015-0006/vtrr-2015-0006.xml. Web. 22 February 2018

Celce-Murcia, M., Dornyei, Z., & Thurrell, S. (1995). Communicative Competence: A pedagogically motivated model with content specifications. Issues in applied linguistics, 6(2), P.11.

Crawford-Lange, L.M., & Lange, D.L. (1987). Doing the unthinkable in the second-language classroom: A process for integration of language and culture. In Teaching for proficiency, the organizing principle. Lincolnwood, IL: National Textbook Company.

Dornyei, Z. (2001). Motivational strategies in the language classroom, London: Cambridge University Press

Gardner, R.C. (1985). Social psychology and second language learning: the role of attitudes and motivation, London: Edward Arnold (Publishers) Ltd.

Graves, K. (2009). The Curriculum of Second Language Teacher Education. In Burns, A., & Richards, J.C. (Ed.). The Cambridge Guide to Second Language teacher education (pp. 115-124). London: Cambridge University Press

Krashen, S.D. (1981). Second language acquisition and second language learning, Califirnia: Pergamon Press Inc.

Mak, A.S., & Buckingham, K. (2007). Beyond communication courses: Are there benefits in adding skills-based EXCELL™ sociocultural training? International Journal of Intercultural Relations, 31(3), p.279

Tenhouse, A. College extracurricular activities – Impact on students, types of extracurricular activities. In Encyclopedia of education. Retrieved from www.education.stateuniversity.com/pages/1855/College-Extracurricular-Activities.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Shyba, A. (2018). ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПОЗАКЛАСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 272–275. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.272-275

Номер

Розділ

Статті