ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ

Автор(и)

  • Nataliia Poberezhna кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра українознавства та іноземних мов, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, м.Дніпро, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3566-3475

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.122-126

Ключові слова:

творчо-пошукова діяльність, майбутні правознавці, навчальний проект, юридична діяльність.

Анотація

Анотація. Стаття присвячена питанню ефективної організації творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців у процесі роботи з навчальними проектами. Актуальність дослідження зумовлена сучасним міжнародним форматом юридичного дискурсу, який визначає проблему освіти майбутніх правознавців як провідного фактора не лише когнітивного розвитку особистості правника, але й соціалізації у правовому світі; сприяє здійсненню юридичної діяльності відповідно до правових інструкцій і регулятивів. Творчо-пошуковий аспект предметної підготовки майбутніх правознавців дозволяє аналізувати процес національного й міжнародного державотворення засобом характеристики складних соціально-економічних, політичних і духовних процесів. Під час здійснення дослідження були використані методи: теоретичні (аналіз психолого-педагогічної літератури), емпіричні (спостереження над навчальним процесом і вивчення педагогічного досвіду задля дослідження особливостей організації творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців). Визначено мотиви творчо-пошукової діяльності майбутніх правознавців (прагнення зробити свій внесок у розв’язання суспільно-політичних, культурно-національних і міжнародних проблем). Доведено, що орієнтація на юридичну діяльність спонукає майбутніх правознавців у процесі роботи з навчальними проектами оброблювати й аналітично інтерпретувати інформаційні дані, набуті у змісті фахової підготовки (юридична інформація як змістовний складник навчання), з актуальними й перспективними.

Посилання

References

Byuler, K. (1993) Teoriya yazyika. Reprezentativnaya funktsiya yazyika [The theory of language. Representative language function]. Moscow: Progress, Univers, [in Russian].

Davyidov, V.V. (1981). Problemyi razvivayuschego obucheniya [Developmental learning problems]. Moscow: Pedagogika. [in Russian].

Farenik, S.A. (2000). Logika i metodologiya naukovogo doslidzhennya [Logic and methodology of scientific research]. Kyiv: UADU. [in Ukrainian].

March, J., & Olsen, J. (1989). Rediscovering Institutions. The Organizational Basis of Politics. New York; London: The Free Press.

Shejko, V.M. (2008). Organizaciya ta metodyka naukovo-doslidnyczkoyi diyalnosti [Organization and methods of research].6th ed.. Kyiv: Znannya. [in Ukrainian].

Vlasova, E.I. (1996) Kreativnost v strukture intellekta sotsialno odarennoy lichnosti [Creativity in the structure of the intellect of a socially gifted person]. Psihologiya odarennosti: problemyi, struktura, pokazateli [Psychology of giftedness: problems, structure, indicators], 82−91. [in Russian].

Zyazyun, I.A. (2000). Intelektualno-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovax neperervnoyi osvity [Intellectual and creative personality development in conditions of continuous education]. In I.A.Zyazyun (ed.) Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy [Continuous vocational education: problems, searches, perspectives] (pp.11−57). Kyiv: Vipol. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-30

Як цитувати

Poberezhna, N. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(44), 122–126. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.122-126

Номер

Розділ

Статті