ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА»

Автор(и)

  • Iryna Sydoruk кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри соціальної роботи та педагогіки вищої школи, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки м.Луцьк, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3029-3142

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.174-178

Ключові слова:

соціальний працівник, соціальна компетентність особистості, соціальна компетентність студента, соціальна компетентність майбутнього соціального працівника, заклад вищої освіти.

Анотація

Анотація. У поданій статті обґрунтовано актуальність проблеми формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти. Мета статті полягає в здійсненні дефініційного аналізу понять «соціальна компетентність», «соціальна компетентність студента», «соціальна компетентність студента» (в контексті підготовки фахівців соціономічних професій), «соціальна компетентність майбутнього соціального працівника». Провідними методами обрано: аналіз і синтез наукової літератури; змістовно-порівняльний аналіз, систематизація наукової літератури, зіставно-порівняльний та дефініційний аналіз; метод теоретичного узагальнення. На підставі узагальнення аналітичного огляду понять «соціальна компетентність», «соціальна компетентність студента», «соціальна компетентність студента» (в контексті підготовки фахівців соціономічних професій), «соціальна компетентність майбутнього соціального працівника», визначено їх співвідношення та сутнісні характеристики, представлено авторську інтерпретацію поняття «соціальна компетентність майбутнього соціального працівника».

Посилання

References

Fatyhova A.L. (2005). Formirovanie social’no-perceptivnoj kompetentnosti socialnyh pedagogov v processe obucheniya v vuze [Formation of social-perceptual competence of social teachers in the process of learning in high school] (Unpublished Candidate’s Dissertation). Sterlotamaksaya State pedagogical Academy, Moscow. [in Russian].

Harashkyna, N. V. (2003). Dyahnostyka professyonalnoi kompetentnosty [Diagnosis of professional competence]. Social pedagogy, 4, 82. [in Russian].

Homoniuk, O. (2013). Kliuchovi kompetentnosti sotsialnoho pedahoha [Key competencies of the social teacher]. Pedagogy and psychology of vocational education, 1, 135–142. [in Ukrainian].

Korol, O. F. (2013). Sotsialna kompetentnist u konteksti profesiinoi diialnosti derzhavnoi sluzhby: paradyhma definitsii [Social competence in the context of professional activity of the civil service: a definition paradigm]. Legal Bulletin of the University «KROK», 15, 170−175. [in Ukrainian].

Minkina, O. V. (2005). Formirovanie socialno-psihologicheskoj kompetentnosti budushchih specialistov socialnoj raboty [Formation of socio-psychological competence of future social work professionals] (Unpublished Candidate’s Dissertation). Stavropol. [in Russian].

Skyba, D.Yu. (2016). Struktura sotsialnoi kompetentnosti studentskoi molodi [Structure of social competence of the student youth]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences, 133, 195-198. [in Ukrainian].

Zhukov, Yu.M., Petrovskaya, L.A. & Rastyannikov, P.V. (1990). Diagnostika i razvitie kompetentnosti v obshchenii [Diagnostics and development of competency in communication]. Moscow: Izd-vo Moskovskogo un-ta. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-30

Як цитувати

Sydoruk, I. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(44), 174–178. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.174-178

Номер

Розділ

Статті