ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ

Автор(и)

  • Lyudmyla Novytska кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця, Україна
  • Viktor Dubchak кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.159-163

Ключові слова:

підготовка студентів-екологів, вища математика, професійна спрямованість, прикладні задачі, математичне моделювання.

Анотація

Підготовка майбутніх фахівців-екологів потребує формування у студентів не тільки системи екологічних знань та вмінь, але і належного рівня математичних знань. Мета статті полягає у висвітленні деяких аспектів навчання математики студентів, зокрема на прикладі вивчення теми «Функції однієї змінної», розробці методичних матеріалів, які можна використовувати для забезпечення професійної спрямованості курсу «Вища математика» для студентів-екологів. Викладання вищої математики потрібно проводити на високому науково-методичному рівні із застосуванням як математичних, так і прикладних задач професійного спрямування. Запропоновані задачі можуть привернути увагу студентів, сприяти їх професійній спрямованості і підвищувати інтерес до обраної спеціальності. За результатами теоретичних (системний і порівняльний аналіз психолого-педагогічної, навчально-методичної літератури з проблеми дослідження; моделювання педагогічних процесів) та емпіричних (спостереження за процесом навчання студентів, аналіз їх навчальної діяльності; анкетування, тестування, бесіди з викладачами і студентами; систематизація й узагальнення передового досвіду викладачів, методистів) методів дослідження проаналізовано сучасний стан математичної підготовки студентів-екологів, визначено мету та специфіку курсу «Вища математика», висвітлено погляди щодо удосконалення його викладання, розроблено методичні матеріали, запропоновано методику розв’язування прикладних задач з елементами математичного моделювання.

Біографії авторів

Lyudmyla Novytska, кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця

кандидат педагогічних наук, доцент

Viktor Dubchak, кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

References

Novytska, L. & Levchuk, O. (2017). Stan matematychnoi pidhotovky studentiv-ekolohiv ahrarnykh VNZ [State of mathematical preparation of students-environmentalists of agrarian universities]. Scientific Bulletin of Uzhgorod University. Series: «Pedagogy. Social Work», 1(40), 179-183 [in Ukrainian].

Tsetsyk, S.P. (2011). Pedahohichni umovy zabezpechennia profesiinoi spriamovanosti matematychnoi pidhotovky studentiv ekolohichnykh spetsalnostei [Pedagogical conditions of professional orientation of mathematical preparation of students of environmental specialties]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Novytska, L., & Dubchak, V. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 159–163. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.159-163

Номер

Розділ

Статті