ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.38-41Ключові слова:
викладач вищої школи США, професійна діяльність, викладацька робота, науково-дослідницька діяльність, особистісні і професійні якості викладача.Анотація
Стаття присвячена проблемі професійної діяльності викладача вищої школи. Обґрунтовано, що в сучасних умовах поряд з традиційною культуротворчою місією, робота педагога спрямовується на ефективність, раціональність, організованість і мобільність. Ці тенденції сприяють трансформації професійних цінностей і моделей поведінки викладачів, які притаманні зарубіжній вищій школі, зокрема американській. У зв’язку з цим актуалізується питання вивчення специфіки професійної діяльності викладача вищої школи США з метою формування практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності фахової діяльності вітчизняних педагогів. Метою даної статті є виявлення особливостей професійної діяльності викладача вищої школи США. Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез, узагальнення інформації, наукова інтерпретація конкретних педагогічних фактів, ретроспективний аналіз професійної діяльності викладача вищої школи США. Встановлено, що на сьогоднішній день професійна діяльність педагога вищої школи в університетах США передбачає два основні види діяльності – педагогічну і науково-дослідницьку. Викладач повинен мати вищу педагогічну освіту, глибокі знання навчального предмету, володіти методикою викладання у вищій школі, навичками ефективної комунікації, володіти високим рівнем готовності до науково-дослідницької роботи. Наукові дослідження, які реалізуються педагогами вищої школи США, дають можливість здійснювати процес викладання на високому науковому рівні, а також залучати студентів до науково-дослідницької роботи, що робить навчальний процес більш активним і ефективним.
Посилання
References
Astin, A.W., & Lee, C.B. (1998). Current Practices in the Evaluation and Teaching of College Teachers. Washington D.C.: American Council of Education.
Bayer, A.E., & Dutton, J. (1977) Career Age & Research – Professional Activities of Academic Scientists. Journal of Higher Education, 48, 259-282.
Collins, M. (1978). Effеcts of Еnthusiasm training on prеservicе elеmеntary teachеrs. Journal of Teacher Еducation, 29, 53-57.
Feldman, K.A. (1976) Grades and College Students' Evaluations of their Courses and Teachers. Research in Higher Education, 4, 69-111.
Kostina, N.I. (2003). Professiogramma prepodavatelja vysshej shkoly Ameriki [Professiogram of the higher school teacher in the USA] / In Lingvodidakticheskie problemy obuchenija inostrannym jazykam v shkole i vuze [Linguodidactic problems of teaching foreign languages in school and university] (pp. 135-139) [in Russian].
Mussella, D., & Rusch, R. (1968) Student Opinion and College Teaching. Improving College and University Teaching, 16, 137-140.
Sherman, Th., & Armistead, L. (1987). Quest for Excellence in University Teaching. Journal of Higher Education, 48, 66-83.
Snyder, G. (1993) Post-Tenure Review: Politics and Practices. Washington D.C.: American Association for Higher Education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.