ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ США

Автор(и)

  • Natalia Varga кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.38-41

Ключові слова:

викладач вищої школи США, професійна діяльність, викладацька робота, науково-дослідницька діяльність, особистісні і професійні якості викладача.

Анотація

Стаття присвячена проблемі професійної діяльності викладача вищої школи. Обґрунтовано, що в сучасних умовах поряд з традиційною культуротворчою місією, робота педагога спрямовується на ефективність, раціональність, організованість і мобільність. Ці тенденції сприяють трансформації професійних цінностей і моделей поведінки викладачів, які притаманні зарубіжній вищій школі, зокрема американській. У зв’язку з цим актуалізується питання вивчення специфіки професійної діяльності викладача вищої школи США з метою формування практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності фахової діяльності вітчизняних педагогів. Метою даної статті є виявлення особливостей професійної діяльності викладача вищої школи США. Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез, узагальнення інформації, наукова інтерпретація конкретних педагогічних фактів, ретроспективний аналіз професійної діяльності викладача вищої школи США. Встановлено, що на сьогоднішній день професійна діяльність педагога вищої школи в університетах США передбачає два основні види діяльності – педагогічну і науково-дослідницьку. Викладач повинен мати вищу педагогічну освіту, глибокі знання навчального предмету, володіти методикою викладання у вищій школі, навичками ефективної комунікації, володіти високим рівнем готовності до науково-дослідницької роботи. Наукові дослідження, які реалізуються педагогами вищої школи США, дають можливість здійснювати процес викладання на високому науковому рівні, а також залучати студентів до науково-дослідницької роботи, що робить навчальний процес більш активним і ефективним. 

Біографія автора

Natalia Varga, кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

аспірант

Посилання

References

Astin, A.W., & Lee, C.B. (1998). Current Practices in the Evaluation and Teaching of College Teachers. Washington D.C.: American Council of Education.

Bayer, A.E., & Dutton, J. (1977) Career Age & Research – Professional Activities of Academic Scientists. Journal of Higher Education, 48, 259-282.

Collins, M. (1978). Effеcts of Еnthusiasm training on prеservicе elеmеntary teachеrs. Journal of Teacher Еducation, 29, 53-57.

Feldman, K.A. (1976) Grades and College Students' Evaluations of their Courses and Teachers. Research in Higher Education, 4, 69-111.

Kostina, N.I. (2003). Professiogramma prepodavatelja vysshej shkoly Ameriki [Professiogram of the higher school teacher in the USA] / In Lingvodidakticheskie problemy obuchenija inostrannym jazykam v shkole i vuze [Linguodidactic problems of teaching foreign languages in school and university] (pp. 135-139) [in Russian].

Mussella, D., & Rusch, R. (1968) Student Opinion and College Teaching. Improving College and University Teaching, 16, 137-140.

Sherman, Th., & Armistead, L. (1987). Quest for Excellence in University Teaching. Journal of Higher Education, 48, 66-83.

Snyder, G. (1993) Post-Tenure Review: Politics and Practices. Washington D.C.: American Association for Higher Education.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Varga, N. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ США. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 38–41. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.38-41

Номер

Розділ

Статті