РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.230-234Ключові слова:
фундаменталізація професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, педагогічні умови, компоненти готовності до професійної діяльності.Анотація
Актуалізується проблема підготовки майбутніх соціальних працівників, яка потребує відповідного оновлення освітнього змісту навчальних дисциплін та їх методичного наповнення, що уможливлене за фундаменталізації освіти. Метою статті є обґрунтування методики реалізації системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. Для реалізації мети використані такі методи: вивчення, аналіз та узагальнення психолого-педагогічної літератури для окреслення педагогічних умов та компонентів готовності до майбутньої діяльності; методи порівняльного аналізу, синтезу, класифікації для зіставлення теоретичних і практичних підходи до розуміння структури готовності до фахової діяльності. Результатом є розроблена структура готовності до фахової діяльності, якою передбачено компоненти, критерії і показники готовності за фундаменталізації професійної підготовки на засадах інтеграції інноваційних технологій та окреслено педагогічні умови за яких уможливлена підготовка фахівця.
Посилання
References
Furman, A.A. (2014). Profesionalizatsiia sotsialnoho pratsivnyka: metodolohichni aspekty [Professionalization of a social worker: methodological aspects.]. Vitakulturnyi mlyn, 16, 57-62 [in Ukrainian].
Melnychuk I.M. (2011). Teoriia i metodyka profesiinoi pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theory and Methodology of Professional Training of Future Social Workers by Means of Interactive Technologies in Higher Educational Institutions] (Doctoral Dissertation). Ternopil: Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk [In Ukrainian].
Rebukha, L.Z. (2017, October). Innovatsiino-tekhnolohichni protsesy u vyshchii shkoli: fundamentalizatsiia profesiinoi sotsialnoi osvity [Innovative-technological processes in higher school: fundamentalization of professional social education]. Proceedings of the IInd All-Ukrainian scientific-practical conference “Profesiina pidhotovka fakhivtsiv sotsialnoi sfery: nadbannia, problemy, perspektyvy [Training of specialists in the social sphere: achievements, problems, perspectives]” (pp. 39−40). Khmelnytskyi, Ukraine: KhNU [In Ukrainian].
Shneider, L.B. (2004). Trenynh professyonalnoi ydentychnosty: rukovodstvo dlia prepodavatelei vuzov y praktykuiushchykh psykholohov [Professional Identity Training: A Guide for High School Teachers and Practicing Psychologists]. Voronezh: Modek [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).