РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Lilia Rebukha кафедра психології та соціальної роботи, Тернопільський національний економічний університет, м.Тернопіль, Україна https://orcid.org/0000-0002-0054-0651

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.230-234

Ключові слова:

фундаменталізація професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, педагогічні умови, компоненти готовності до професійної діяльності.

Анотація

Актуалізується проблема підготовки майбутніх соціальних працівників, яка потребує відповідного оновлення освітнього змісту навчальних дисциплін та їх методичного наповнення, що уможливлене за фундаменталізації освіти. Метою статті є обґрунтування методики реалізації системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. Для реалізації мети використані такі методи: вивчення, аналіз та узагальнення психолого-педагогічної літератури для окреслення педагогічних умов та компонентів готовності до майбутньої діяльності; методи порівняльного аналізу, синтезу, класифікації для зіставлення теоретичних і практичних підходи до розуміння структури готовності до фахової діяльності. Результатом є розроблена структура готовності до фахової діяльності, якою передбачено компоненти, критерії і показники готовності за фундаменталізації професійної підготовки на засадах інтеграції інноваційних технологій та окреслено педагогічні умови за яких уможливлена підготовка фахівця.

Біографія автора

Lilia Rebukha, кафедра психології та соціальної роботи, Тернопільський національний економічний університет, м.Тернопіль

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

References

Furman, A.A. (2014). Profesionalizatsiia sotsialnoho pratsivnyka: metodolohichni aspekty [Professionalization of a social worker: methodological aspects.]. Vitakulturnyi mlyn, 16, 57-62 [in Ukrainian].

Melnychuk I.M. (2011). Teoriia i metodyka profesiinoi pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theory and Methodology of Professional Training of Future Social Workers by Means of Interactive Technologies in Higher Educational Institutions] (Doctoral Dissertation). Ternopil: Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk [In Ukrainian].

Rebukha, L.Z. (2017, October). Innovatsiino-tekhnolohichni protsesy u vyshchii shkoli: fundamentalizatsiia profesiinoi sotsialnoi osvity [Innovative-technological processes in higher school: fundamentalization of professional social education]. Proceedings of the IInd All-Ukrainian scientific-practical conference “Profesiina pidhotovka fakhivtsiv sotsialnoi sfery: nadbannia, problemy, perspektyvy [Training of specialists in the social sphere: achievements, problems, perspectives] (pp. 39−40). Khmelnytskyi, Ukraine: KhNU [In Ukrainian].

Shneider, L.B. (2004). Trenynh professyonalnoi ydentychnosty: rukovodstvo dlia prepodavatelei vuzov y praktykuiushchykh psykholohov [Professional Identity Training: A Guide for High School Teachers and Practicing Psychologists]. Voronezh: Modek [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Як цитувати

Rebukha, L. (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(43), 230–234. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.230-234

Номер

Розділ

Статті