ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.86-89Ключові слова:
соціальна компетентність особистості, молодь, громадська організація, м’які навички, неформальна освіта.Анотація
Анотація. Актуальність досліджуваної проблеми полягає в теоретичному обґрунтуванні форм і методів формування соціальної компетентності молоді. Метою дослідження є розкриття сутності діяльності громадських організацій як фактора формування соціальної компетентності молоді. Методами нашого дослідження є: теоретичний аналіз педагогічної, психологічної, соціологічної, юридичної літератури, синтез, порівняння, узагальнення. У статті висвітлені основні компетентності, якими повинен оволодіти кожен громадянин впродовж всього життя. Зазначено деякі аспекти формування соціальної компетентності молоді у процесі діяльності громадських організацій. Також було розкрито найбільш необхідні особистісні риси («м’які» навички), які є важливими у життєдіяльності та становленні молоді, формуванню їх суспільної свідомості та соціальної компетентності. З’ясовано, роль громадських організацій, які працюють з молодими людьми. Розглянуто різноманітні форми й методи роботи цих організацій, які позитивно впливають на формування важливих соціальних навичок.
Посилання
References
Hromadskyy prostir: portal [Public space: portal]. Lutska miska Spilka hromadskykh orhanizatsiy «Molodizhna platforma» [Lutsk municipal Union of public organizations the «Youth platform»]. (2016). Retrieved from https://www.prostir.ua/?organization=lutska-miska-spilka-hromadskyh-orhanizatsij-molodizhna-platforma [in Ukrainian] (last accessed: 07.03.2019).
Kotlyar, A. (2017). Inkubator maybutnoho, abo zvidky vzyaty nevypadkovykh lideriv [The incubator of the future, or from where to take non-random leaders]. Dzerkalo tyzhnya. Ukraine. Retrieved from: https://dt.ua/interview/inkubator-maybutnogo-abo-zvidki-vzyati-nevipadkovih-lideriv-239764_.html. [in Ukrainian] (last accessed: 01.04.2019).
Mudryk, A.V. (2004). Sotsyalizatsyia cheloveka [Socialization of personality]. Moscow: Akademiia. [in Russian].
Nikolayesku, O.I. (2014). Formuvannya sotsialnoyi kompetentnosti uchniv zahalʹnoosvitnikh navchalnykh zakladiv vidpovidno do vymoh novykh derzhavnykh osvitnikh standartiv [Forming of social competence of students of general educational establishments in accordance with the requirements of new state educational standards]. Cherkasy: OIPOPP. [in Ukrainian].
Shakhray, V.M. (2009). Problemy sotsialnoyi kompetentnosti molodi [Problems of social competence of young people]. Bila Tserkva: BNAU. [in Ukrainian].
Tabloyid Volyni [Tabloid of Volyn]. Volynskykh studentiv vchyly buty aktyvnymy [The Volyn students were taught to be active]. (2016). Retrieved from http://volyn.tabloyid.com/layf/volynskyh-studentiv-vchyly-buty-aktyvnymy [in Ukrainian] (last accessed: 17.03.2019).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).