ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Mаriana Lakatosh аспірант, кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет, м.Мукачево, Україна https://orcid.org/0000-0003-2001-4605

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.115-119

Ключові слова:

професійна підготовка, фахівці, аграрний профіль, студент, освітній процес.

Анотація

Анотація. Підвищення ефективності професійної підготовки фахівців аграрної галузі є одним із пріоритетних завдань системи вищої сільськогосподарської освіти. Мета дослідження – виявлення основних підходів професійної підготовки фахівців аграрного профілю. За результатами аналізу психолого-педагогічної літератури, наукових доробок у статті подано авторське визначення поняття «готовність майбутніх фахівців аграрних спеціальностей до професійної діяльності» як складне соціально-психологічне утворення, котре характеризується усвідомленням значущості означеної діяльності у процесі навчання, спрямованістю отриманих теоретичних знань, практичних умінь і навичок на вирішення завдань агропромислового комплексу України. Автор виділяє три етапи професійної підготовки студентів аграрного профілю в умовах закладу вищої освіти; якості, які необхідно сформувати в кожного студента: прагнення поглибленого вивчення своєї професії, розвиток зацікавленості до неї; регулярне самостійне виконання навчальних завдань; добросовісне  виконання громадських доручень, активна участь в громадському житті; готовність до пошуку оригінальних, нестандартних рішень технічних завдань.

Посилання

References

Ishchenko, T.D., Nahirnyy, Yu.P., & Bendera, I.M. (1997). Pryntsypy formuvannya osvitn'o-kvalifikatsiynykh rivniv i zmistu fakhovoyi pidhotovky inzhenerno-tekhnichnykh kadriv [Principles of Formation of Educational Qualification Levels and Content of Professional Training of Engineering and Technical Personnel]. Proceedings of the International scientific−methodical condference «Graduate system of higher agricultural education: concept, actual problems and implementation mechanization. Kyiv: APS of Ukraine. [in Ukrainian].

Kobernyk, A.N. (1984). Sovershenstvovanye form y metodov podhotovky starsheklassnykov k trudu v sel'skokhozyaystvennom proyzvodstve [Improving the forms and methods of preparing high school students for work in agricultural production]. Extended Abstract of Canidate’і Thesis. KSU named afeter T.G.Shevchenko, Kyiv. [in Ukrainian].

Matyash, N.Yu. (1994). Formuvannya u starshoklasnykiv profesiynoyi spryamovanosti na sil's'kohospodars'ki spetsial'nosti u vzayemodiyi shkoly ta vuzu [Formation of vocational training for senior pupils in agricultural specialties in interaction between school and university]. Unpublished Candidate`s Dissertation. Institute of Pedagogics of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv. [in Ukrainian].

Presidential Decree «Pro natsionalnu stratehiyu rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021 roku [About the National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013 [last accessed: 16.03.2019].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-24

Як цитувати

Lakatosh, M. (2019). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(45), 115–119. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.115-119

Номер

Розділ

Статті