МІСЦЕ ОСВІТНЬОГО КОВОРКІНГУ У РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Taisa Smagina кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри методики викладання навчальних предметів, КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, м. Житомир, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0659-5431

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.169-172

Ключові слова:

коворкінг, освітній коворкінг, освітнє середовище, аналітичне середовище, особистісне середовище, консультативне середовище.

Анотація

Анотація. У статті розкрита проблематика освітнього коворкінгу як середовища-моделі, що може бути інструментом внутрішньої мотивації для розвитку професійної компетентності педагогів. Мета дослідження: визначення місця освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації. Розкрито історичний аспект виникнення сучасної моделі коворкінгу. Зазначено, що основними принципами коворкінгів є відкритість, доступність, інфраструктурний супровід діяльності, горизонтальність зв’язків і відносин, наявність спільноти однодумців, стійкість організації, підтримання форм комунікації, взаємодопомога в реалізації проектів, можливість створити команду в рамках коворкінгу. Представлено концептуальну модель освітнього коворкінгу як технології організації інноваційної діяльності педагогів та форми змістовно-проектної діяльнісної за індивідуальною траєкторією навчання. Доведено, що «освітній коворкінг» визначає зміст та структуру розвитку професійної компетентності педагога, оскільки є сучасною моделлю організації освітніх можливостей педагогів.

Посилання

References

Babich, S., & Parhimenko, V. (2014). Kovorking: kontseptsiya i perspektivyi [Coworking: concept and perspectives]. Nauka i innovatsii, 6 (136), 42−47. [in Ukrainian].

Bopko, I.Z. (2015). Rol innovatsiynykh tekhnolohiy u formuvanni pedahohichnoyi tekhniky maybutnikh uchyteliv inozemnykh mov [The Role of Innovative Technologies in the Formation of Pedagogical Techniques for Future Teachers of Foreign Languages. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine, 2 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_2_7. (last accessed: 11.04.2019). [in Ukrainian].

Kovorkinh. (2018). URL: https://uk.wikipedia.org/wiki (last accessed: 11.04.2019) [in Ukrainian].

Poltavskaya, M.B. (2014). Institutsionalizatsiya novyih form sotsialnogo vzaimodeystviya: prostranstvo kovorkinga [Institutionalization of New Forms of Social Interaction: Coworking Space]. Bulletin of the VolGU, 3(23) [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-24

Як цитувати

Smagina, T. (2019). МІСЦЕ ОСВІТНЬОГО КОВОРКІНГУ У РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(45), 169–172. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.169-172

Номер

Розділ

Статті