ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ВИЩІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.200-204Ключові слова:
дидактичні підходи, європейська вища школа, професійна підготовка.Анотація
Анотація. Мета статті: визначити особливості дидактичних підходів до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в європейській вищій школі. Методи дослідження: аналіз наукових джерел з метою виявлення актуальності проблеми; систематизація, опис для визначення логіки інтенсифікації педагогічного процесу; узагальнення з метою формулювання висновків. Зроблено висновок, що для сучасної системи вищої освіти методологічне значення мають гуманізація підготовки фахівця і громадянина, всебічний розвиток особистості студентів до участі в життєдіяльності суспільства; інтеграція науки, технології і змісту навчання, за якої технологія навчання є максимально наближеною до технології виробництва; розвиток наукових і технологічних мереж; впровадження гнучких мультимедійних технологій навчання, навчальних пакетів, методик дидактичних вимірювань, оцінювання й самооцінювання; навчання впродовж життя; впровадження гнучких систем навчання; підготовленість до творчої побудови майбутньої кар’єри, конкурентоспроможності, креативної реалізації завдань, відповідальності за свою професійну кар’єру.
Посилання
References
Іsaev, I.F. (2002). Professionalno-pedagogicheskaya kultura prepodavatelya [Professional and pedagogical culture of the teacher]. Moscow. [in Russian].
Kolesnikova, I.A., Maron, A.E., & Tonkonogaya, E.P. (2003). Osnovyi androgogiki [Basics of Androgogy]. Moscow: Akademiya. [in Russian].
Lozhakova, E.A. (2013). Pedagogicheskie usloviya i printsipyi obespecheniya effektivnosti protsessa formirovaniya informatsionnoy kompetentnosti studentov muzyikalnyih spetsialnostey v hode obucheniya informatike [Pedagogical conditions and principles of ensuring the effectiveness of the process of formation of information competence of students of musical specialties in the course of teaching computer science]. URL http://2013.moodlemoot.in.ua/course/view.php (last accessed: 01.04.2019).
Lukianova, L.B. (2018). Analiz osvitnikh potreb suchasnoho vchytelia u konteksti profesiinoho i osobystisnoho rozvytku [Analysis of the educational needs of a modern teacher in the context of professional and personal development]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series: Pedagogy and Psychology, 2 (8), 24–30. [in Ukrainian].
Moren, E. (2004). Printsipyi poznaniya slozhnogo v nauke XXI veka [Principles of knowledge of the complex in the science of the XXI century]. In N.K.Udumyan (ed.) Vyizov poznaniyu: strategii razvitiya nauki v sovremennom mire [Challenge to cognition: the development strategy of science in the modern world]. SPb.: RHGI. [in Russian].
Nychkalo, N.H. (2014). Rozvytok profesiinoi osvity v umovakh hlobalizatsiinykh ta intehratsiinykh protsesiv [Development of vocational education in the conditions of globalization and integration processes]. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M.P. Drahomanova. [in Ukrainian].
Otsenka metodom ‘360 gradusov [Evaluation method ‘360 degrees.] (2018). URL https://futurepeople.pro/360/ (last accessed: 02.04.2019).
Tovkanets, O.S. (2017). Yevropeiska profesiina osvita na pochatku ХХІ stolittia: stratehichni zavdannia rozvytku [European Vocational Education at the Beginning of the XXI Century: Strategic Development Objectives]. Scientific Herald of Uzhhorod University. Series: Pedagogy. Social Work, 1 (42), 240–248. [in Ukrainian].
Yarmachenko, M.D. (1986). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Vyshcha shkola. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).