СПЕЦИФІКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.120-123Ключові слова:
дистанційне навчання, технології дистанційного навчання, online сервіси, online ресурси, online інструменти.Анотація
Мета дослідження полягає у розкритті особливостей застосування інноваційних педагогічних технологій дистанційного навчання вчителів в системі післядипломної освіти у кризових умовах. Такі методи як аналіз і систематизація дозволи виявити стан проблеми запровадження дистанційного навчання, що здійснюється у кризових умовах; педагогічне спостереження та діагностичне дослідження – отримати результати дослідження щодо запровадження технологій дистанційного навчання вчителів у системі післядипломної освіти; зокрема набуття практичного досвіду інтеграції технологій дистанційного навчання; систематизація та узагальнення дозволили з метою фіксації та представлення результатів дослідження. Розкрито специфіку використання інноваційних педагогічних технологій дистанційного навчання, яка прослідковується в інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій з інтерактивними технологіями та технологіями критичного і креативного мислення. Схарактеризовано спектр інноваційних педагогічних технологій, методів, прийомів як ефективних інструментів дистанційного навчання вчителів у системі післядипломної освіти.
Посилання
Список використаної літератури
Бондар Т. Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителя. На Урок: всеукраїнська інтернет-конференція. URL: https://naurok.com.ua/post/samoosvita-ta-pidvischennya-kvalifikaci-vchitelya-pidsumki-internet-konferenci-na-urok (дата звернення 18.03.2022).
Bilding Learning Agility. Online Learning. Online Teaching : Do this Not that, 2020. URL: https://alisonyang-com.translate.goog/online-teaching-do-this-not-that/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=online-teaching-do-this-not-that&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=ru&_x_tr_hl=ru&_x_tr_pto=sc (дата звернення 27.03.2022).
Objective Responsibility Expectation Organization. Online Teaching @ KIS: Do This, Not That by Alison Yang is licensed under a Creative Commons, 2020. URL: https://www.bard.edu/it/course-continuity/files/Do%20This%20Not%20That.pdf (дата звернення 21.03.2022).
Цюняк О. Інноваційне освітнє середовище як чинник професійного становлення майбутніх магістрів початкової освіти. Інноваційна педагогіка. 2019. №14(1). С.175–179.
References
Bondar, T. (2021), Self-education and teacher training. Proceedings of all-Ukrainian Internet conference "To the Lesson" (20th November 2021). https://naurok.com.ua/post/samoosvita-ta-pidvischennya-kvalifikaci-vchitelya-pidsumki-internet-konferenci-na-urok. [in Ukrainian]
Bilding Learning Agility (2020). Online Learning. Online Teaching: Do this Not that. https://alisonyang-com.translate.goog/online-teaching-do-this-not-that/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=online-teaching-do-this-not-that&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=ru&_x_tr_hl=ru&_x_tr_pto=sc.
Objective Responsibility Expectation Organization (2020), Online Teaching @ KIS: Do This, Not That by Alison Yang is licensed under a Creative Commons. https://www.bard.edu/it/course-continuity/files/Do%20This%20Not%20That.pdf.
Tsyunyak, O. (2019). Innovative educational environment as a factor in the professional development of future masters of primary education. Innovative pedagogy, 14(1), 175–179. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.