PR-ТЕХНОЛОГІЇ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.307-310Ключові слова:
PR-технології, імідж, звʼязок з громадськістю, реклама.Анотація
PR є одним із найбільш впливових сучасних засобів комунікацій, який використовують для підтримки іміджу закладу освіти. Мета статті: розрити сутність та охарактеризувати структурні елементи PR-технологій; визначити роль та значення PR-технологій на ринку освітніх послуг. Методи дослідження: аналіз і систематизація наукової літератури; моделювання, класифікація та узагальнення. У статті розкрито сутність, визначено мету PR-технологій в освітній сфері. Окреслено напрями діяльності PR-технологій. Охарактеризовано форми PR-технологій. Розглянуто найбільш дієві засоби PR-технологій. Підтверджено, що для просування освітнього бренду на просторах Інтернету заклади освіти використовують рекламу. Виявлено, що ефективними видами реклами на сьогодні є контекстна і таргетована. Подано алгоритм застосування PR-технологій на ринку освітніх послуг. Отримані результати дослідження дають змогу стверджувати, що застосування PR-технології сприяє формуванню позитивного іміджу; створенню більш високої, у порівнянні з конкурентами, цінності освітніх послуг для споживачів, які могли б максимально задовольнити їх потреби.
Посилання
Список використаної літератури
Швардак М.В. Технології управління сучасним закладом освіти. Професійна підготовка фахівців у системі дошкільної та початкової освіти в умовах полікультурного середовища: теоретико-практичний аспект: колективна монографія / за заг. ред. В.І. Кобаля. Мукачево: РВЦ МДУ, 2021. С.355−374.
Хоменко О. М. Визначення місця маркетингового позиціонування освітніх установ у системі складових комунікаційної стратегії. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2011_1/289.pdf/ (дата звернення: 18.12.2021).
Бобало О. Ю. Вітчизняний досвід маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Пропозиції щодо використання маркетингових інструментів. Демократичне врядування: Науковий вісник. 2011. Вип. 8. URL: http://www.lvivacademy.com/visnik8/fail/Bobalo.pdf (дата звернення: 12.01. 2022).
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text (дата звернення: 15.01. 2022).
Петруня Ю., Залесов М., Брижатий В. Маркетинг на ринку освітніх послуг. Вісник ТАНГ. 2003. №5. С.163−167.
References
Shvardak, M. V. (2021). Tekhnolohii upravlinnia suchasnym zakladom osvity [Technologies of management of a modern educational institution]. Profesiina pidhotovka fakhivtsiv u systemi doshkilnoi ta pochatkovoi osvity v umovakh polikulturnoho seredovyshcha: teoretyko-praktychnyi aspekt [Professional training of specialists in the system of preschool and primary education in a multicultural environment: theoretical and practical aspect] (pp.355−374). Mukachevo State University. [in Ukrainian].
Khomenko, O.M. (2011). Vyznachennia mistsia marketynhovoho pozytsionuvannia osvitnikh ustanov u systemi skladovykh komunikatsiinoi stratehii [Determining the place of marketing positioning of educational institutions in the system of components of communication strategy]. http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2011_1/289.pdf/ [in Ukrainian].
Bobalo, O.Yu. (2011). Vitchyznianyi dosvid marketynhovoi diialnosti vyshchykh navchalnykh zakladiv. Propozytsii shchodo vykorystannia marketynhovykh instrumentiv [Domestic experience of marketing activities of higher educational institutions. Suggestions for the use of marketing tools]. Democratic governance: Scientific Bulletin, 8. http://www.lvivacademy.com/visnik8/fail/Bobalo.pdf. [in Ukrainian].
Pro osvitu: Zakon Ukrainy [On education: Law of Ukraine] (2017) № 2145-VIII. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text. [in Ukrainian].
Petrunia, Yu., Zalesov, M., & Bryzhatyi, V. (2003). Marketynh na rynku osvitnikh posluh [Marketing in the market of educational services]. Bulletin TANH, 5, 163-167. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.