ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.51.109-112Ключові слова:
змішане навчання, дистанційне навчання, соціальні працівники, навчальне навантаження.Анотація
Стаття присвячена проблемі використання змішаної форми навчання в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників, які навчаються в магістратурі. Дана форма навчання реалізована засобами навчального середовища Classroom. Представлено практичний досвід з реалізації змішаного навчання на заняттях з курсу «Інноваційні методики соціальної роботи», розробленого для магістрів – майбутніх менеджерів соціальної сфери. Актуальність дослідження набуває особливого значення в критичних ситуаціях, які виникли в нашій країні у зв’язку з карантинними обмеженнями та воєнним станом. У статті розглядаються можливості застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі паралельно з традиційною формою навчання. Розглянуті переваги та недоліки змішаної форми навчання. Мета статті – представити практичний досвід реалізації змішаного навчання на заняттях при підготовці майбутніх соціальних працівників з урахуванням його переваг. Для досягнення мети використано такі методи дослідження: аналіз, структурування, синтез, систематизація, порівняння та узагальнення базових теоретичних понять наукової літератури з проблем дослідження. Інноваційним результатом впровадження в начальний процес змішаної форми навчання стає формування нової моделі організації навчання, що вимагає повного перегляду змісту та методики навчання.
Посилання
Список використаної літератури
Бугайчук К.Л. Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Вип. 4. С.1–14.
Кухаренко В.М. Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті. 2015. Вип. 24. С.53–67.
Радченко М.І., Прожога І.В. Специфіка контрольно-оцінювальної діяльності при підготовці майбутніх соціальних працівників. Вісник НАУ. 2022. № 19. С.88–97.
Хоменко-Семенова Л., Оксамитна Л., Прохоренко Я. Особливості запровадження дистанційного навчання у ЗВО під час пандемії COVID-19: світовий досвід. Вісник НАУ. 2022. № 19. С.97–108.
Povidaichyk O., Vynogradova, O., Pavlyuk, T., Hrabchak, O., Savelchuk I., Demchenko I. Research activities of students as a way to prepare them for social work: adopting foreign experience in Ukraine. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2022. 14(1Sup1). P.312–327.
Савельчук І.Б. Механізми підвищення якості підготовки соціальних працівників. Соціальна робота та соціальна освіта. 2021. № 2(7). С.232-240.
Савельчук I.Б., Бибик Д.Д. Організація самостійної роботи студентів в умовах дистанційної освіти в галузі «Соціальна робота». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2022. Вип 1 (50). С.252–255.
References
Buhaichuk, K.L. (2016). Zmishane navchannia: teoretychnyi analiz ta stratehiia vprovadzhennia v osvitnii protses vyshchykh navchalnykh zakladiv [Blended learning: theoretical analysis and implementation strategy in the educational process of higher educational institutions]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 4, 1–14. [in Ukrainian].
Kukharenko, V.M. (2015). Systemnyi pidkhid do zmishanoho navchannia [A systematic approach to blended learning]. Informatsiini tekhnolohii v osviti, 24, 53–67. [in Ukrainian].
Radchenko, M.I., & Prozhoha, I.V. (2022). Spetsyfika kontrolno-otsiniuvalnoi diialnosti pry pidhotovtsi maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv [Specifics of monitoring and evaluation activities in the training of future social workers]. Visnyk NAU, 19, 88–97. [in Ukrainian].
Khomenko-Semenova, L., Oksamytna, L., & Prokhorenko, Ya. (2022). Osoblyvosti zaprovadzhennia dystantsiinoho navchannia u ZVO pid chas pandemii COVID-19: svitovyi dosvid [Peculiarities of implementation of distance learning in higher education institutions during the COVID-19 pandemic: global experience]. Visnyk NAU, 19, 97–108. [in Ukrainian].
Povidaichyk, O., Vynogradova, O., Pavlyuk, T., Hrabchak, O., Savelchuk I., & Demchenko, I. (2022). Research activities of students as a way to prepare them for social work: adopting foreign experience in Ukraine. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14(1Sup1), 312–327.
Savelchuk, I.B. (2021). Mekhanizmy pidvyshchennia yakosti pidhotovky sotsialnykh pratsivnykiv [Mechanisms of improving the quality of training of social workers]. Social work and social education, 2 (7), 232–240. [in Ukrainian].
Savelchuk, I.B., & Bybyk, D.D. (2022). Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh dystantsiinoi osvity v haluzi «Sotsialna robota» [Organization of independent work of students in the conditions of distance education in the field of «Social work» majoring]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series: Pedagogy. Social work, 1 (50), 252–255. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.