Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»
Головна
Про журнал
Мета та завдання
Редакційний штат
Графік набору статей
Контактна інформація редколегії
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Вимоги до оформлення та порядок подання публікації
Критерії відбору статей
Процедура рецензування статей
Оплата
Політика
Редакційна політика
Авторські права, ліцензування і депонування
Політика відкритого доступу
Політика архівування
Розгляд інформації та звернень
Етичні положення
Публікаційна етика
Порядок розгляду скарг щодо порушень публікаційної етики
Попередження плагіату
Використання штучного інтелекту
Етика проведення педагогічних досліджень
Конфлікт інтересів
Порядок відкликання опублікованих статей (ретракція)
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 2(57) (2025)
№ 2(57) (2025)
Опубліковано:
2025-10-30
Весь випуск
ISSUE 2(57) 2025
Статті
АМБІВАЛЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ: ВІД КОНТРАБАНДИ ДО ГРОМАДСЬКОЇ УЧАСТІ
Дмитро Афанасьєв, Сергій Роман
11-15
Afanasiev, Roman
ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З РОДИНАМИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ
Світлана Бадер, Марина Єпіхіна, Ірина Гречишкіна
16-20
Bader, Yepikhina, Hrechyshkina
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПОТЕНЦІАЛ УГОРСЬКОЇ МЕРЕЖІ ЕКОШКІЛ ЯК МОДЕЛІ ПОБУДОВИ ЕКОЛОГІЧНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА В ЄВРОПІ
Олена Бартош
21-25
Bartosh (English)
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ЗАКАРПАТТІ: ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС
Наталія Бокша, Світлана Матвійчук, Дарина Зябловська
26-33
Boksha, Matviichuk, Ziablovska
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ БАТЬКІВ З ДОГЛЯДОМ ЗА ДИТИНОЮ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Петер Вансач
34-38
Vansač
ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ РИЗИКАМИ В ТУРЕЦЬКІЙ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Оксана Гнатчук
39-44
Hnatchuk
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Тетяна Грабовська, Олександр Грабовський, Ярослав Сивохоп
45-51
Grabovska, Grabovskyy, Syvokhop
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ольга Гринь
52-56
Hryn
ВОЛОНТЕРСТВО ЯК ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ДОСВІД УКРАЇНИ ТА АВСТРІЇ
Тетяна Демиденко, Наталія Мартовицька
57-61
Demydenko, Martovytska
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВЕТЕРАН(ОК)ІВ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Руслана Джуган, Володимир Джуган, Роман Самотовка
62-66
Dzhuhan, Dzhuhan, Samotovka
УПРАВЛІНСЬКА ЕФЕКТИВНІСТЬ І МЕТОДИЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ: НОВІ ОРІЄНТИРИ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Олена Добош, Олена Пинзеник
67-72
Dobosh, Pynzenyk
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРВІСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Руслан Жиленко
73-78
Zhylenko
ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНОЛОГІЇ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
Ірина Іванова
79-84
Ivanova
ВИКОРИСТАННЯ GPT ЯК ІНСТРУМЕНТУ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Олександра Канюк, Надія Кіш
85-88
Kanyuk, Kish
РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИМІР СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У КРИЗОВИХ УМОВАХ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Олександр Кацьора
89-93
Katsora
РОЗВИТОК КОМПЕТЕНОСТІ З ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Ірина Кожем’якіна
94-100
Kozhemyakina
АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Наталія Лазаренко, Наталія Олійник
101-105
Lazarenko, Оliinyk
СОЦІАЛЬНА РОБОТА З БЕЗДОМНИМИ В УКРАЇНІ
Мар’яна Ляшко
106-110
Liashko
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ ЗГУРТОВАНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗВО: ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД
Наталія Максимовська, Анжела Поляничко, Ірина Іонова
111-118
Maksimovska, Polianychko, Ionova
ТРУДНОЩІ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ-МІГРАНТІВ В НОВОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
Зоряна Мигалина
119-122
Myhalyna
ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Артур Молдованов
123-127
Moldovanov
ЕТИКА РОБОТИ З ПЕРСОНАЛЬНИМИ ДАНИМИ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ВРАЗЛИВІСТЬ, ДОВІРА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Надія Павлик, Наталія Сейко, Сергій Котловий
128-133
Pavlyk, Seiko, Kotlovuy
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Михайло Повідайчик, Оксана Повідайчик, Юлій Імре
134-139
Povidaichyk, Povidaichyk, Imre
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
Олена Попадич
140-144
Popadych
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ЛІДЕРСТВА ТА МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Олег Приймак, Юлія Приймак
145-149
Pryimak, Pryimak
ГЕНДЕРНО ЧУТЛИВА МОДЕЛЬ ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ЖІНОК У ПОСТКОНФЛІКТНИХ ГРОМАДАХ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ
Ірина Прожога, Тетяна Петренко, Наталя Новікова
150-155
Prozhoha, Petrenko, Novikova
ФУНКЦІОНАЛЬНО-МОТИВАЦІЙНА МОДЕЛЬ ІМЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ
Наталя Рашевська
156-160
Rashevska
НАСТУПНІСТЬ В ОРГАНІЗАЦІЙНО‑МЕТОДИЧНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ФАХОВІЙ ПЕРЕДВИЩІЙ ТА ВИЩІЙ ОСВІТІ
Галина Розлуцька, Ярослав Петрина
161-166
Rozlutska, Petryna
ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДІВ У ГРУПОВІЙ РОЗВИВАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ: ТЕОРЕТИЧНІ ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ПРАКТИЧНІ ПРИКЛАДИ ЗМІН СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Наталія Росоха
167-173
Rosokha
ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ НА ЗАКАРПАТТІ
Вікторія Рюль
174-177
Riul’
МЕДІАКОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ
Антон Синиця
178-182
Synytsia
АДАПТИВНЕ НАВЧАННЯ: СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ
Ярослава Сікора
183-187
Sikora
СТРАТЕГІЇ ВИКЛАДАННЯ ТА СТИЛІ НАВЧАННЯ: АНАЛІЗ ТА ІНТЕГРАЦІЯ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
Ігор Смагін, Таїса Смагіна
188-197
Smagin, Smagina
ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА» ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Олександра Сорокіна
198-201
Sorokina
РОЗВИТОК АНАЛІТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ КУРСУ АЛГЕБРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Мирослав Стойка, Юлія Петечук
202-206
Stoika, Petechuk
КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО РОБОТИ З ВЕТЕРАНАМИ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНАМИ ЇХ СІМЕЙ
Олеся Товстуха
207-210
Tovstukha
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЇ: ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Юлія Шафорост
211-214
Shaforost
ПРАЦІВНИКИ ОСВІТИ ЯК ОБ’ЄКТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ: МІЖ СОЦІАЛЬНИМИ ГАРАНТІЯМИ ТА СОЦІАЛЬНОЮ ПІДТРИМКОЮ
Катерина Шестакова
215-219
Shestakova
ПОТЕНЦІАЛ І РИЗИКИ ПОЛЬСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ КУЛЬТУРИ НА ТЛІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ
Тетяна Шостачук
220-224
Shostachuk
ВЕБДИЗАЙН У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ОГЛЯД ПІДХОДІВ, ТЕХНОЛОГІЙ І РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Артем Юрченко, Євгеній Дємєнтьєв, Олена Семеніхіна
225-229
Yurchenko, Diemientiev, Semenikhina
ІНТЕГРАЦІЯ МІКРОКОНТРОЛЕРА ESP32 У ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС З РОБОТОТЕХНІКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Наталія Юрченко, Михайло Пучков, Марія Ломага
230-233
Yurchenko, Puchkov, Lomaha
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська