КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ТА СТАН ПРОБЛЕМИ У ПРАКТИЦІ РОБОТИ ЗВО АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.23-27Ключові слова:
вихованість, рівень, критерій, мотив.Анотація
Анотація. Виявлення рівня вихованості студентів дає змогу оцінити ефективність застосування форм та методів педагогічної взаємодії з метою можливості його подальшого корегування; дієвість певних технологій навчання допоможе з’ясувати відхилення у моральному розвитку особистості, визначити недоліки, а також знайти нові шляхи формування цієї якості особистості. Метою дослідження є визначення стану сформованості моральної культури студентської молоді ЗВО аграрного профілю. Основними методами дослідження були анкетування і опитування. Результати даного дослідження свідчать про те, що у студентів перших курсів інституту ще не сформовані уявлення про масштабність міжособистісних зв’язків їхньої майбутньої діяльності, від яких буде залежати основний відсоток успіху у виконуваній ними роботі. Адже тісний зв’язок професійних якостей майбутнього фахівця й моралі випливає безпосередньо із самої суті економічної діяльності.
Посилання
References
Baisha, K.M. (2000). Sotsialno-pedahohichni umovy moralnoho vykhovannia studentiv u pozanavchalnii diialnosti [Social and pedagogical conditions of moral education of students in extracurricular activities] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Kherson State Pedagogucal University, Kherson. [in Ukrainian].
Bondarevskaya, E.V. (2001). Smysl i strategii lichnostno oriyentirovanogo vospitaniya [The essence and strategies of personality oriented education]. Pedagogy, 1, 1825. [in Russian].
Burdeina, L.I. (2005). Formuvannia moralnoi kultury studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv torhovelno-ekonomichnoho profiliu [Formation of moral culture of students of the universities of trade and economics] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Ternopil National Pedagogical University, Ternopil. [in Ukrainian].
Denyshchyk, O.I. (2014). Kryterii ta pokaznyky rivniv sformovanosti moralnoi kultury maibutnikh yurystiv [Criteria and indicators of the levels of moral form of culture of futures lawyers]. Bulletin of the Khmelnitsky Institute of Regional Management and Law, 2, 186−192. [in Ukrainian].
Diulina, V.V. (2002). Sotsialno-pedahohichni umovy formuvannia [Socio-pedagogical conditions for the formation of the moral and ethical culture of future manager in the field of management activity] Unpublished Candidate`s Dissertation). V.Karazina Kharkiv National University, Kharkiv. [in Ukrainian].
Hriaznov, I.O.(2004). Systema moralnoho vykhovannia maibutnikh ofitseriv prykordonnykiv [The system of moral education of future officers of border guard]. Khmelnytskyi: NADPSU. [in Ukrainian].
Kostiv, V.I. (2002). Metodolohichni zasady formuvannia bazovoi kultury osobystosti [Methodological principles of formation the basic culture of the person.]. Bulletin of the Carpathian university. Philosophical and psychological sciences, 3, 3−18. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).