ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.43-46Ключові слова:
математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка.Анотація
Анотація. Актуальність проблеми формування професійної компетентності студентів обумовлена зміною освітньої парадигми вищої освіти, швидким оновленням науково-технічних знань. Важливим критерієм конкурентоспроможності фахівця є його компетентність в різних областях, в тому числі і в математичній сфері. Тому наша стаття присвячена питанням розвитку професійної компетентності студентів економічних спеціальностей при вивченні математичних дисциплін. Мета статті −− показати, як побудова та аналіз математичних моделей задач професійної області майбутніх фахівців впливають на розвиток окремих компонентів професійних компетенцій. Теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування професійної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчизняних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми. Емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами щодо визначення ролі математичних моделей в реалізації прикладної спрямованості навчання математики у системі вищої економічної освіти. Результати дослідження вказують на те, навчання математики в економічному ЗВО за допомогою побудови і аналізу математичних моделей, які створюються для розв’язання прикладних задач, має значний потенціал в сфері формування професійних компетенцій у майбутніх економістів.
Посилання
References
Gulivata, I.O. (2018). Formuvannya matematychnoyi kompetentnosti studentiv ekonomichnykh spetsialʹnostey zasobamy informatsiynykh tekhnolohiy [Formation of mathematical competence of students of economic specialties by means of information technologies]. Physical-mathematical education, 2(16). 35-39. [in Ukrainian].
Nikitina, A.L. (2013). Formirovaniye professional'noy kompetentnosti posredstvom postroyeniya i analiza matematicheskikh modeley prikladnykh zadach [Formation of professional competence through the construction and analysis of mathematical models of applied problems]. News of Tula State University. Series: Humanities, 2, 447–456. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.