ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ТА ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ ІКТ)

Автор(и)

  • Veronika Drozdova кандидат педагогічних наук, доцент кафедра іноземних мов, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-2367-8784

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.44.63-66

Ключові слова:

сучасні технології, технологія навчання, ІКТ, мультимедіа, іноземна мова.

Анотація

Анотація. Використання сучасних технологій стало важливою частиною процесу навчання та викладання, а застосування зазначених технологій допомагає тим, хто навчається, вчитися на основі своїх інтересів. Метою статті є висвітлення ролі використання сучасних технологій у навчанні та викладанні іноземної мови (англійської) як другої мови. З’ясовано стан дослідженості проблеми використання сучасних технологій у навчанні та викладанні іноземної мови (англійської). Визначено поняття «технологія». Проаналізовано необхідність використання сучасних технологій в процесі навчання та викладання іноземної мови (англійської). Виокремлено релевантні сучасні технології для навчання та викладання іноземної мови (англійської). Проаналізовано проблеми, що виникають у процесі застосування технологій, які досліджуються. Для розв’язання поставлених завдань було використано такий комплекс методів дослідження: теоретичні – аналіз наукових джерел, педагогічної, психологічної літератури й навчально-методичних матеріалів, порівняння; емпіричні – узагальнення педагогічного досвіду; аналіз продуктів діяльності (аналіз робочих програм та навчальних планів). В якості результатів дослідження надано відповідні рекомендації щодо імплементації зазначених технологій.

Посилання

References

Becker, H.J. (2000). Findings from the teaching, learning, and computing survey: Is Larry Cuban right? Education Policy Analysis Archives, 8(51), 1−26.

Bennett, S., Maton, K., & Kervin, L. (2008). The ‘digital natives’ debate: A critical review of the evidence. British Journal of Educational Technology, 5(39), 775–786.

Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (1997). Ukrayinskyy pedahohichnyy slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid. [in Ukrainian].

Lam, Y., & Lawrence, G. (2002). Teacher-student role redefinition during a computer-based second language project: Are computers catalysts for empowering change? Computer Assisted Language Learning, 15(3), 295−315.

Padalka, O.S. (2002). Intensyvni tekhnolohiyi navchannya [Intensive teaching technology]. Vyshcha osvita Ukrayiny, 2, 91–95. [in Ukrainian].

Stepanov, O.M., & Fitsula, M.M. (2006). Osnovy psykholohiyi i pedahohiky [Fundamentals of psychology and pedagogy]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian].

Yehorova, V.V. (2011). Rozvytok klyuchovykh kompetentnostey naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv u systemi metodychnoyi roboty vyshchoho navchalnoho zakladu [Development of key competencies of scientific and pedagogical workers in the system of methodological work of a higher educational institution] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Institute of mangement of Educationa of National Academy of Pedagoggical Sciences of Ukraine, Kyiv. [in Ukrainian]..

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-30

Номер

Розділ

Статті