ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИТУАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.46-48Ключові слова:
ситуативний метод, знання, мова, словниковий запас, викладання.Анотація
Стан освіти в Україні характеризується стрімким зростанням темпу оновлення знань, змінами основоположних підходів, пошуками інноваційних технологій, що відповідали б сучасному рівню розвитку науки. Одним з найбільш ефективних методів навчання іноземної мови вважається ситуативний метод. Метою статті є огляд та загальна характеристика ситуативного методу навчання іноземної мови. Методами дослідження є аналіз та узагальнення. В результаті дослідження ми виявили, що в основі даної методики лежить ситуативне моделювання яке входить до складу технологій інтерактивного навчання. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки завдяки постійній, активній взаємодії всіх студентів. З’ясовано, що базою для реалізації ситуативного підходу є ігрова стихія, де студент повинен використовувати всі свої розумові та психофізичні ресурси: мислення, пам’ять, увагу, уяву, емоції, голос, міміку, жести, паузи.
Посилання
References
Artemov,V.A. (1969). Psihologiia obucheniia innostrannym yazykam [Psychology of foreign language teaching]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].
Hurenko,O.I. (2015). Zaprovadzhennia sytuatyvnoho pidkhodu do polikulturnoi osvity maibytnikh sotsialnykh pratsivnykiv [Implementation of situational approach to the multicultural education of the future sociologists]. Naukovi zapysky Berdyanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu [Scientific Notes of Berdyansk State University], 2, 56-62 [in Ukrainian].
Pivkin, S. D. (2000). Problemno-situativnoe obuchenie kak sposob modelirovaniia professionalno-orientirovannoi podhotovki menedzhera v tekhnicheskom vuze [Problem and situational training as a way of modelling of the professionally-oriented training of the manager in technical university]. Unpublished doctoral dissertation. Kazan: Kazan State Technical University [in Russian].
Pometun, O. I., & Pyrozhenko, L. V. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Modern lesson. Interactive technologies of training]. Kyiv: A.S.K [in Ukrainian].
Rohova, H.V., Rabinovich, F.M., & Sakharova, T.E. (1991). Metodika obucheniia inostrannym yazykam v srednei shkole [Methods of teaching foreign languages in secondary school]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].
Slastenin, V.A., Isaev, Y.F., & Shiianov, E.N. (2007). Pedagogika [Pedagogy]. Moscow: Akademiia [in Russian].
Verbitskii, A.A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshei shkole: kontekstnyi podkhod [Active learning in higher school: contextual approach]. Moscow: Vysshaia shkola [in Russian].
Zakirova, S.K. (2007). K voprosu o problemnom i neproblemnom obuchenii [To the problem of problematic and non-problematic learning]. Srednee professionalnoe obrazovanie [Secondary professional education], 4, 58–60 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.