ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИТУАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Nataliia Hodovanets кафедра іноземних мов, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна
  • Viktoriya Lehan кафедра іноземних мов, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.46-48

Ключові слова:

ситуативний метод, знання, мова, словниковий запас, викладання.

Анотація

Стан освіти в Україні характеризується стрімким зростанням темпу оновлення знань, змінами основоположних підходів, пошуками інноваційних технологій, що відповідали б сучасному рівню розвитку науки. Одним з найбільш ефективних методів навчання іноземної мови вважається ситуативний метод. Метою статті є огляд та загальна характеристика ситуативного методу навчання іноземної мови. Методами дослідження є аналіз та узагальнення. В результаті дослідження ми виявили, що в основі даної методики лежить ситуативне моделювання яке входить до складу технологій інтерактивного навчання. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки завдяки постійній, активній взаємодії всіх студентів. З’ясовано, що базою для реалізації ситуативного підходу є ігрова стихія, де студент повинен використовувати всі свої розумові та психофізичні ресурси: мислення, пам’ять, увагу, уяву, емоції, голос, міміку, жести, паузи.

Біографії авторів

Nataliia Hodovanets, кафедра іноземних мов, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

кандидат філософських наук, доцент

Viktoriya Lehan, кафедра іноземних мов, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

викладач

Посилання

References

Artemov,V.A. (1969). Psihologiia obucheniia innostrannym yazykam [Psychology of foreign language teaching]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].

Hurenko,O.I. (2015). Zaprovadzhennia sytuatyvnoho pidkhodu do polikulturnoi osvity maibytnikh sotsialnykh pratsivnykiv [Implementation of situational approach to the multicultural education of the future sociologists]. Naukovi zapysky Berdyanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu [Scientific Notes of Berdyansk State University], 2, 56-62 [in Ukrainian].

Pivkin, S. D. (2000). Problemno-situativnoe obuchenie kak sposob modelirovaniia professionalno-orientirovannoi podhotovki menedzhera v tekhnicheskom vuze [Problem and situational training as a way of modelling of the professionally-oriented training of the manager in technical university]. Unpublished doctoral dissertation. Kazan: Kazan State Technical University [in Russian].

Pometun, O. I., & Pyrozhenko, L. V. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Modern lesson. Interactive technologies of training]. Kyiv: A.S.K [in Ukrainian].

Rohova, H.V., Rabinovich, F.M., & Sakharova, T.E. (1991). Metodika obucheniia inostrannym yazykam v srednei shkole [Methods of teaching foreign languages in secondary school]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].

Slastenin, V.A., Isaev, Y.F., & Shiianov, E.N. (2007). Pedagogika [Pedagogy]. Moscow: Akademiia [in Russian].

Verbitskii, A.A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshei shkole: kontekstnyi podkhod [Active learning in higher school: contextual approach]. Moscow: Vysshaia shkola [in Russian].

Zakirova, S.K. (2007). K voprosu o problemnom i neproblemnom obuchenii [To the problem of problematic and non-problematic learning]. Srednee professionalnoe obrazovanie [Secondary professional education], 4, 58–60 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Hodovanets, N., & Lehan, V. (2018). ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИТУАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 46–48. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.46-48

Номер

Розділ

Статті