АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Natalia Zinonos кафедра вищої математики, ДВНЗ «Криворізький національний університет», м.Кривий Ріг, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.78-81

Ключові слова:

адаптація, види адаптації, студенти, адаптації до навчання у вищій школі.

Анотація

Процес адаптації студентів до навчально-інформаційного середовища ВНЗ – це складний, багаторівневий процес. Успішність навчання студентів напряму залежать від їх адаптації освітньому просторі ВНЗ. Мета статті полягає у визначенні існуючих підходів у сучасній науці до поняття адаптації, зокрема адаптації студентів до навчання у ВНЗ України. Стаття присвячена осмисленню процесу адаптації вченими-педагогами. Проведено контент-аналіз поняття «адаптація» з точки зору філософії, педагогіки, психології та соціології У статті акцентується увага на теоретичних і прикладних аспектах проблеми адаптації, пов’язаних з успішністю навчальної діяльності та формуванням соціально важливих якостей студентів. Широта і актуальність проблематики визначили зміст і структуру пропонованої статті, що включає теоретичні методи дослідження феномена адаптації і розкриває характер соціально-психологічної адаптації особистості в умовах навчання у вищому навчальному закладі. Дослідження виконано в традиціях комплексного і системного підходів і охоплює широке коло проблем адаптації особистості. Результати дослідження: синтезовано означення адаптації до навчання у вищій школі.

Біографія автора

Natalia Zinonos, кафедра вищої математики, ДВНЗ «Криворізький національний університет», м.Кривий Ріг

кандидат педагогічних наук, старший викладач 

Посилання

References

Erikson, E.G. (2000). Detstvo i obshchestvo [Childhood and Society] (2nd ed.). Saint Petersburg: Letniy sad [in Russian].

Petrovskiy, A.V. & Yaroshevskiy, M.G. (2009). Psikhologiya [Psychology]. Moscow: Akademiya [in Russian].

Piaget, Z. (1994). Izbrannyye psikhologicheskiye trudy [Selected psychological works]. Moscow: Mezhdunarodnaya pedagogicheskaya akademiya [in Russian].

Philips, L. (1968). Human adaptation and its failures. New York & London: Academic Press.

Shibutani, T. (1999). Sotsialnaya psikhologiya [Social psychology]. Rostov na Donu: Feniks [in Russian].

Spenser, G. (1997). Sinteticheskaya filosofiya [Synthetic philosophy]. Moscow: Nika-Tsentr [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Zinonos, N. (2018). АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 78–81. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.78-81

Номер

Розділ

Статті