ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ

Автор(и)

  • Liudmyla Ishchenko професор кафедри дошкільної освіти Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини м.Умань, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.82-86

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови, творча особистість, творчий потенціал, старші дошкільники.

Анотація

У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку. Мета статті полягає у розкритті організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників. Методи дослідження: проектування – виокремлення педагогічних умов підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності з творчими дітьми. Організаційно-педагогічні умови розглядаємо як сукупність необхідних обставин, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників у вищому навчальному закладі. Виокремлено та обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови: позитивна мотивація студентів до розвитку творчого потенціалу дитини 5-6 років; забезпечення міжпредметних зв’язків та інтеграції змісту навчання у професійній підготовці майбутнього вихователя; створення освітньо-креативного середовища освітнього процесу в закладах вищої освіти для майбутніх фахівців із розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років.

Біографія автора

Liudmyla Ishchenko, професор кафедри дошкільної освіти Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини м.Умань

доктор педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Bogush, A.M. (Ed.). (2012). Bazovyj komponent doshkilnoyi osvity [Basic component of preschool education]. Kyiv: Vydavnytsvo [in Ukrainian].

Huriev, A.I. (2002). Status mizhpredmetnykh zviazkiv u systemi suchasnoi osvity [Status of Interdisciplinary Connections in the System of Modern Education]. Nauka i shkola [Science and School], 2, 41–45 [in Ukrainian].

Ishchenko, L.V. (2014). Osnovy formuvannya tvorchoyi indyvidual'nosti ditey starshoho doshkilnoho viku [Fundamentals of the formation of the creative personality of children of the senior preschool age]. Uman: FOP Zhovtyy O.O. [in Ukrainian].

Komenskyi, Y.A. (1987). Pedahohycheskoe nasledye [Pedagogical Heritage]. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Lutsenko, I.O. (2012). Zabezpechennia mizhpredmetnykh zviazkiv ta intehratsii zmistu navchannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho vykhovatelia [Ensuring interdisciplinary connections and integrating the content of training in the professional training of the future educator]. Naukovyy visnyk Mykolayivskoho derzhavnoho universytetu imeni V.O.Sukhomlynskoho. Seriya:

Pedahohichni nauky [Scientific Bulletin of Mykolaiv State University named after V.O.Sukhomlynsky. Series: Pedagogical Sciences], 1, 254–257 [in Ukrainian].

Maslou, A. (1999). Motyvatsyia y lychnost [Motivation and personality]. St. Petersburg: Eurasia [in Russian].

Slastenyn, V.A. (2003). Obshchaia pedahohyka [General Pedagogy]. Moscow: Humanitarnyi tsenter VLADOS [in Russian].

Yaremenko, V.V., & Slipushko, O.M. (Ed.). (2004). Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language]. Kyiv: Aconit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Ishchenko, L. (2018). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 82–86. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.82-86

Номер

Розділ

Статті