ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.82-86Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови, творча особистість, творчий потенціал, старші дошкільники.Анотація
У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку. Мета статті полягає у розкритті організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників. Методи дослідження: проектування – виокремлення педагогічних умов підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності з творчими дітьми. Організаційно-педагогічні умови розглядаємо як сукупність необхідних обставин, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу старших дошкільників у вищому навчальному закладі. Виокремлено та обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови: позитивна мотивація студентів до розвитку творчого потенціалу дитини 5-6 років; забезпечення міжпредметних зв’язків та інтеграції змісту навчання у професійній підготовці майбутнього вихователя; створення освітньо-креативного середовища освітнього процесу в закладах вищої освіти для майбутніх фахівців із розвитку творчого потенціалу дітей 5-6 років.
Посилання
References
Bogush, A.M. (Ed.). (2012). Bazovyj komponent doshkilnoyi osvity [Basic component of preschool education]. Kyiv: Vydavnytsvo [in Ukrainian].
Huriev, A.I. (2002). Status mizhpredmetnykh zviazkiv u systemi suchasnoi osvity [Status of Interdisciplinary Connections in the System of Modern Education]. Nauka i shkola [Science and School], 2, 41–45 [in Ukrainian].
Ishchenko, L.V. (2014). Osnovy formuvannya tvorchoyi indyvidual'nosti ditey starshoho doshkilnoho viku [Fundamentals of the formation of the creative personality of children of the senior preschool age]. Uman: FOP Zhovtyy O.O. [in Ukrainian].
Komenskyi, Y.A. (1987). Pedahohycheskoe nasledye [Pedagogical Heritage]. Moscow: Pedagogika [in Russian].
Lutsenko, I.O. (2012). Zabezpechennia mizhpredmetnykh zviazkiv ta intehratsii zmistu navchannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho vykhovatelia [Ensuring interdisciplinary connections and integrating the content of training in the professional training of the future educator]. Naukovyy visnyk Mykolayivskoho derzhavnoho universytetu imeni V.O.Sukhomlynskoho. Seriya:
Pedahohichni nauky [Scientific Bulletin of Mykolaiv State University named after V.O.Sukhomlynsky. Series: Pedagogical Sciences], 1, 254–257 [in Ukrainian].
Maslou, A. (1999). Motyvatsyia y lychnost [Motivation and personality]. St. Petersburg: Eurasia [in Russian].
Slastenyn, V.A. (2003). Obshchaia pedahohyka [General Pedagogy]. Moscow: Humanitarnyi tsenter VLADOS [in Russian].
Yaremenko, V.V., & Slipushko, O.M. (Ed.). (2004). Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language]. Kyiv: Aconit [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).