ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.118-121Ключові слова:
оцінювання, навчальні досягнення учнів, майбутній учитель хімії, педагогічні умови, форми, методи.Анотація
У зв’язку новими стратегіями розвитку освіти, змінами підходів до навчання загалом й оцінювання зокрема, мають діяти інші вимоги щодо професійної підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів. Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів. На основі використання комплексу взаємопов’язаних теоретичних методів доведено, що формування відповідної готовності потребує створення в педагогічному університеті освітнього середовища, сприятливого для інтеграції діяльності викладачів дисциплін циклу професійної та практичної підготовки. Наблизити практичну підготовку студентів до умов, аналогічних майбутній професійній діяльності, доцільно через уведення та використання в процесі навчання студентів форм та методів оцінювання, взаємопов’язаних з формами та методами оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії. Формування практико зорієнтованих знань, умінь та досвіду з оцінювання потребує здійснення у вищій школі педагогічної підтримки контрольно-оцінювальної діяльності студентів під час занять і в позанавчальній роботі, чому сприятиме співробітництво студентів з викладачами та вчителями хімії, наставництво, педагогічне консультування, створення творчих груп.
Посилання
References
Karapuzova, N.D. Innovatsiyne seredovyshche yak faktor profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [Innovative environment as a factor in the training of future primary school teachers]. In Innovatsiini tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi vchytelia trudovoho navchannia: problemy teorii i praktyky [Innovative technologies in vocational teacher training: problems of theory and practice]: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (pp. 153-158). Poltava: PDPU im. V.G.Korolenka [in Ukrainian].
Palshkova, I.O. (2004). Teoretychni zasady zastosuvannia praktyko-oriientovanoho pidkhodu pry formuvanni profesiino-pedahohichnoi kultury maibutnikh pedahohiv [Theoretical principles of application of the practice-oriented approach in the formation of the professional pedagogical culture of future teachers]. In Visnyk Kyivskoho mizhnarodnoho universytetu [Scientific Herald of Kiev International University. Series: «Pedagogy»], 5, 174-185 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.