СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ТЕРНІНГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.150-154Ключові слова:
фахівці міжнародних економічних відносин, структурно-функціональна модель, професійна підготовка, навчальні тренінги.Анотація
Моделювання в контексті анонсованого дослідження передбачає не лише визначення шляхів реалізації теоретично обґрунтованих педагогічних умов використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин, а й розробку авторської структурно-функціональної моделі цього процесу. Метою статті є обґрунтування авторської структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Для реалізації мети використано такі методи: вивчення, аналіз та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури, нормативно-правових та статутних вітчизняних і міжнародних документів – для уточнення поняттєво-термінологічного апарату, здійснення дефінітивного аналізу категорій «модель», «моделювання», «педагогічне моделювання», конкретизації дидактичних функцій педагогічного моделювання; проектування та моделювання – для розробки структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Результатом є розроблена структурно-функціональна модель, в якій відображено взаємозв’язок таких основних блоків: цільового; теоретичного; праксеологічно-діяльнісного; аналітичного; результативного. Авторська модель поєднує структурний, процесуальний та результативний аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів.
Посилання
References
Kovalchuk, H.O. (2003). Aktyvizatsiia navchannia v ekonomichnii osviti [Activation of education in economic education] (2nd ed). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Krychkivskaya,O.V. (2014). Modelirovaniye protsessa formirovaniya mezhkulturnoy kommunikativnoy kompetentnosti budushchikh spetsialistov vneshneekonomicheskoy deyatel’nosti [Modeling the process of formation of intercultural communicative competence of future specialists in foreign economic activity]. Molodiy vcheniy [Junior Scientist], 12 (15), 304–308 [in Russian].
Maksymchuk, L.V. Pidhotovka maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesiinoi diialnosti zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii [Training of future economists-internationalists for professional activity by means of interactive technologies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Khmelnytskyi: Khmelnytskyi National University [in Ukrainian].
Maksymiuk, S.P. (2009). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Makshanov, S.I. (1997). Psikhologiya treninga [Psychology of Training]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
Panfilova, A.P. (2006). Igrovoye modelirovaniye v deyatel’nosti pedagoga [Game modeling in the activity of a teacher]. Moscow: Akademiya [in Russian].
Rybalka, V.V. (2003). Metodolohichni pytannia naukovoi psykholohii [Methodological issues of scientific psychology]. Kyiv: Nika-Tsentr [in Ukrainian].
Shevchenko, L.I. (Ed.) (2008). Novyi slovnyk inshomovnykh sliv: blyzko 40 000 sl. i slovospoluchen [New dictionary of foreign words: approximately 40 000 words and wordcombinations]. Kyiv: ARII [in Ukrainian].
Yahupov, V.V. (2003). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.