СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ТЕРНІНГІВ

Автор(и)

  • Serhii Melnychuk кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.150-154

Ключові слова:

фахівці міжнародних економічних відносин, структурно-функціональна модель, професійна підготовка, навчальні тренінги.

Анотація

Моделювання в контексті анонсованого дослідження передбачає не лише визначення шляхів реалізації теоретично обґрунтованих педагогічних умов використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин, а й розробку авторської структурно-функціональної моделі цього процесу. Метою статті є обґрунтування авторської структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Для реалізації мети використано такі методи: вивчення, аналіз та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури, нормативно-правових та статутних вітчизняних і міжнародних документів – для уточнення поняттєво-термінологічного апарату, здійснення дефінітивного аналізу категорій «модель», «моделювання», «педагогічне моделювання», конкретизації дидактичних функцій педагогічного моделювання; проектування та моделювання – для розробки структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Результатом є розроблена структурно-функціональна модель, в якій відображено взаємозв’язок таких основних блоків: цільового; теоретичного; праксеологічно-діяльнісного; аналітичного; результативного. Авторська модель поєднує структурний, процесуальний та результативний аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів.

Біографія автора

Serhii Melnychuk, кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький

аспірант

Посилання

References

Kovalchuk, H.O. (2003). Aktyvizatsiia navchannia v ekonomichnii osviti [Activation of education in economic education] (2nd ed). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Krychkivskaya,O.V. (2014). Modelirovaniye protsessa formirovaniya mezhkulturnoy kommunikativnoy kompetentnosti budushchikh spetsialistov vneshneekonomicheskoy deyatel’nosti [Modeling the process of formation of intercultural communicative competence of future specialists in foreign economic activity]. Molodiy vcheniy [Junior Scientist], 12 (15), 304–308 [in Russian].

Maksymchuk, L.V. Pidhotovka maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesiinoi diialnosti zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii [Training of future economists-internationalists for professional activity by means of interactive technologies]. Extended abstract of candidates thesis. Khmelnytskyi: Khmelnytskyi National University [in Ukrainian].

Maksymiuk, S.P. (2009). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

Makshanov, S.I. (1997). Psikhologiya treninga [Psychology of Training]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Panfilova, A.P. (2006). Igrovoye modelirovaniye v deyatelnosti pedagoga [Game modeling in the activity of a teacher]. Moscow: Akademiya [in Russian].

Rybalka, V.V. (2003). Metodolohichni pytannia naukovoi psykholohii [Methodological issues of scientific psychology]. Kyiv: Nika-Tsentr [in Ukrainian].

Shevchenko, L.I. (Ed.) (2008). Novyi slovnyk inshomovnykh sliv: blyzko 40 000 sl. i slovospoluchen [New dictionary of foreign words: approximately 40 000 words and wordcombinations]. Kyiv: ARII [in Ukrainian].

Yahupov, V.V. (2003). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Melnychuk, S. (2018). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ТЕРНІНГІВ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 150–154. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.150-154

Номер

Розділ

Статті