СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ТЕРНІНГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.150-154Ключові слова:
фахівці міжнародних економічних відносин, структурно-функціональна модель, професійна підготовка, навчальні тренінги.Анотація
Моделювання в контексті анонсованого дослідження передбачає не лише визначення шляхів реалізації теоретично обґрунтованих педагогічних умов використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин, а й розробку авторської структурно-функціональної моделі цього процесу. Метою статті є обґрунтування авторської структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Для реалізації мети використано такі методи: вивчення, аналіз та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури, нормативно-правових та статутних вітчизняних і міжнародних документів – для уточнення поняттєво-термінологічного апарату, здійснення дефінітивного аналізу категорій «модель», «моделювання», «педагогічне моделювання», конкретизації дидактичних функцій педагогічного моделювання; проектування та моделювання – для розробки структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів. Результатом є розроблена структурно-функціональна модель, в якій відображено взаємозв’язок таких основних блоків: цільового; теоретичного; праксеологічно-діяльнісного; аналітичного; результативного. Авторська модель поєднує структурний, процесуальний та результативний аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин засобами навчальних тренінгів.
Посилання
References
Kovalchuk, H.O. (2003). Aktyvizatsiia navchannia v ekonomichnii osviti [Activation of education in economic education] (2nd ed). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Krychkivskaya,O.V. (2014). Modelirovaniye protsessa formirovaniya mezhkulturnoy kommunikativnoy kompetentnosti budushchikh spetsialistov vneshneekonomicheskoy deyatel’nosti [Modeling the process of formation of intercultural communicative competence of future specialists in foreign economic activity]. Molodiy vcheniy [Junior Scientist], 12 (15), 304–308 [in Russian].
Maksymchuk, L.V. Pidhotovka maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesiinoi diialnosti zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii [Training of future economists-internationalists for professional activity by means of interactive technologies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Khmelnytskyi: Khmelnytskyi National University [in Ukrainian].
Maksymiuk, S.P. (2009). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Makshanov, S.I. (1997). Psikhologiya treninga [Psychology of Training]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
Panfilova, A.P. (2006). Igrovoye modelirovaniye v deyatel’nosti pedagoga [Game modeling in the activity of a teacher]. Moscow: Akademiya [in Russian].
Rybalka, V.V. (2003). Metodolohichni pytannia naukovoi psykholohii [Methodological issues of scientific psychology]. Kyiv: Nika-Tsentr [in Ukrainian].
Shevchenko, L.I. (Ed.) (2008). Novyi slovnyk inshomovnykh sliv: blyzko 40 000 sl. i slovospoluchen [New dictionary of foreign words: approximately 40 000 words and wordcombinations]. Kyiv: ARII [in Ukrainian].
Yahupov, V.V. (2003). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).