ТЕСТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Lyudmyla Novytska кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця, Україна
  • Olena Levchuk кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.164-167

Ключові слова:

аграрний вищий навчальний заклад, вища математика, моніторинг, тестування, тестові завдання.

Анотація

У статті розглянуто можливості використання тестових завдань для оцінювання знань студентів в процесі вивчення вищої математики у вищому навчальному закладі аграрного профілю. Для досягнення поставлених завдань та мети, використано теоретичний та емпіричний методи дослідження. Проаналізовано зміст тестових завдань та охарактеризовано види тестів. Запропоновано тестові завдання для вхідного, рубіжного, підсумкового контролю. Відмічено, що тестування може забезпечити успішну реалізацію мети і всіх функцій контролю, дозволяє за досить короткий термін сформувати уявлення про знання студентів; диференціювати процес навчання; стимулювати систематичну навчально-пізнавальну діяльність; об’єктивно оцінити знання та вміння студентів. Розкрито основні переваги і недоліки у застосуванні тестів в освітньому процесі навчального закладу. Визначено перспективу подальших досліджень, які полягають в розширенні бази тестових завдань, проведенні досліджень оцінки впливу тестування на якість знань, умінь, навичок студентів.

Біографії авторів

Lyudmyla Novytska, кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця

кандидат педагогічних наук, доцент

Olena Levchuk, кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Avanesov, V.S. (2010). Kompozytsyia testovыkh zadanyi [The composition of the test tasks]. Moskow: Tsentr testyrovanyia [in Russian].

Serhiienko, V.P. & Kukhar, L.O. (2011). Metodychni recomendatsii zi skladannia testovykh zavdan [Methodical recommendations for the preparation of test tasks]. Kyiv: NPY [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Novytska, L., & Levchuk, O. (2018). ТЕСТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 164–167. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.164-167

Номер

Розділ

Статті