ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.222-225Ключові слова:
соціальні мережі, дидактичні можливості, навчальний процес, Інтернет, аграрний університет.Анотація
Актуальність дослідження обумовлена необхідністю розв’язання суперечності між тим, що соціальні мережі широко використовуються молоддю і тим, що вони майже не застосовуються в навчальному процесі у вищих аграрних закладах України. Метою статті є розгляд, аналіз та обґрунтування дидактичних можливостей соціальних мереж для навчального процесу у вищих навчальних аграрних закладах, розгляд сфери застосування віртуальних товариств для університетів, переваги та недоліки використання їх в освіті. Методи дослідження: аналіз науково-педагогічної літератури та інтернет-ресурсів, бесіди та інтерв’ювання викладачів університету та студентів, узагальнення педагогічного досвіду. Доведена необхідність використання соціальних мереж в освітньому процесі вищих навчальних закладів; розглянуто дидактичні можливості, переваги та труднощі використання соціальних мереж для навчального процесу в аграрних університетах; проаналізовано досвід та сучасний стан використання соціальних мереж у вищих аграрних навчальних закладах; запропоновані перспективні напрямки використання соціальних мереж в освіті та заходи для покращення та полегшення впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес у вищих аграрних навчальних закладах.
Посилання
References
Hurevych, R. (2013, November) Internet i yoho sotsialni merezhi v sferi osvity: napriamy vykorystannia [Internet and its social media in the educational sphere: directions of the use]. In Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v suchasnii osviti: dosvid, problemy, perspektyvy [Information and communication technologies in current education: experience, problems, perspectives] (pp.52−56). Proceedings of III International scientific and practical conference. Retrieved from: http://ubgd.lviv.ua/konferenc-/kon_ikt/plen_zasid/Gurevuch.pdf. [in Ukrainian].
Kuchakovska, H.A. (2015). Rol sotsialnykh merezh v aktyvizatsii protsesu navchannia informatychnym dystsyplinam maibutnikh vchyteliv pochatkovoi shkoly [The role of social media in enhancing the learning process informatychnyh subjects of future elementary school teachers]. In Informacijni tekhnolohii і zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 47(3), 136–149 [in Ukrainian].
Shahina, I. & Medvedev, R. (2017) Osoblyvosti vykorystannia sotsialnykh merezh u navchalnomu protsesi ta profesiinii diialnosti pedahoha [Peculiarities of using social networks in the educational process and teacher’s professional activities]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy [Modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems], 48, 187-191 [in Ukrainian].
Tverezovska, N.T. & Myhovych, S.M. (2012) Rol i mistse sotsialnykh merezh u formuvanni osvitno-informatsiinoho seredovyshcha ahrarnykh universytetiv [Role of social media in shaping the educational information environment of agricultural universities]. Naukovyj visnyk Nacionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannja Ukrainy. Seria: Pedahohika, psykhologiia, filosofiia. [Scientific herald of the National University of Bioresources and Nature Management of Ukraine. Series: Pedagogy, Psychology, Philosophy], 175(3), 291–298 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.