ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.222-225Ключові слова:
соціальні мережі, дидактичні можливості, навчальний процес, Інтернет, аграрний університет.Анотація
Актуальність дослідження обумовлена необхідністю розв’язання суперечності між тим, що соціальні мережі широко використовуються молоддю і тим, що вони майже не застосовуються в навчальному процесі у вищих аграрних закладах України. Метою статті є розгляд, аналіз та обґрунтування дидактичних можливостей соціальних мереж для навчального процесу у вищих навчальних аграрних закладах, розгляд сфери застосування віртуальних товариств для університетів, переваги та недоліки використання їх в освіті. Методи дослідження: аналіз науково-педагогічної літератури та інтернет-ресурсів, бесіди та інтерв’ювання викладачів університету та студентів, узагальнення педагогічного досвіду. Доведена необхідність використання соціальних мереж в освітньому процесі вищих навчальних закладів; розглянуто дидактичні можливості, переваги та труднощі використання соціальних мереж для навчального процесу в аграрних університетах; проаналізовано досвід та сучасний стан використання соціальних мереж у вищих аграрних навчальних закладах; запропоновані перспективні напрямки використання соціальних мереж в освіті та заходи для покращення та полегшення впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес у вищих аграрних навчальних закладах.
Посилання
References
Hurevych, R. (2013, November) Internet i yoho sotsialni merezhi v sferi osvity: napriamy vykorystannia [Internet and its social media in the educational sphere: directions of the use]. In Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v suchasnii osviti: dosvid, problemy, perspektyvy [Information and communication technologies in current education: experience, problems, perspectives] (pp.52−56). Proceedings of III International scientific and practical conference. Retrieved from: http://ubgd.lviv.ua/konferenc-/kon_ikt/plen_zasid/Gurevuch.pdf. [in Ukrainian].
Kuchakovska, H.A. (2015). Rol sotsialnykh merezh v aktyvizatsii protsesu navchannia informatychnym dystsyplinam maibutnikh vchyteliv pochatkovoi shkoly [The role of social media in enhancing the learning process informatychnyh subjects of future elementary school teachers]. In Informacijni tekhnolohii і zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 47(3), 136–149 [in Ukrainian].
Shahina, I. & Medvedev, R. (2017) Osoblyvosti vykorystannia sotsialnykh merezh u navchalnomu protsesi ta profesiinii diialnosti pedahoha [Peculiarities of using social networks in the educational process and teacher’s professional activities]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy [Modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems], 48, 187-191 [in Ukrainian].
Tverezovska, N.T. & Myhovych, S.M. (2012) Rol i mistse sotsialnykh merezh u formuvanni osvitno-informatsiinoho seredovyshcha ahrarnykh universytetiv [Role of social media in shaping the educational information environment of agricultural universities]. Naukovyj visnyk Nacionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannja Ukrainy. Seria: Pedahohika, psykhologiia, filosofiia. [Scientific herald of the National University of Bioresources and Nature Management of Ukraine. Series: Pedagogy, Psychology, Philosophy], 175(3), 291–298 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).