ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВІДХИЛЕННЯМИ У АДАПТАЦІЇ В США
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.226-229Ключові слова:
діти з відхиленнями в адаптації, девіантна поведінка, гуманізм, виховна робота, США.Анотація
У статті розглядається проблема виховання дітей з девіантною поведінкою в США, актуальність якої зумовлена значним зростанням кількості таких дітей Метою статті є аналіз особливостей організації виховної роботи в США з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Виявлено домінуючу роль принципу гуманізму у реалізації завдань виховання, який передбачає прийняття кожної дитини такою, якою вона є; індивідуальний підхід; довіру і відкритість у здійсненні педагогічної взаємодії вихователя і вихованця; надання переваги виховним заходам над караючими в ресоціалізації особистості з девіантною поведінкою; забезпечення права дітям самостійно організовувати своє життя, використовуючи виховний потенціал колективу. Методи дослідження:аналіз наукових джерел з теми дослідження, індукція, дедукція, конкретизація, узагальнення.
Посилання
References
Eadie, Т. (2003). Crime, Justice and Punishment (3rd ed.). Oxford: Oxford University Press.
Hessle, S. (1998). Child Welfare and Child Protection on the Eve of the 21st Century. Stockholm Studies in Social Work 12. Stockholm: Stockholm University.
Kozlova, E.V. (2002). Zagorodnue lageri US kak factor korekcii povedeniya detej grupe riska [US Country Camps as a Factor for Correction of Children's Risk Behaviour]. Unpublished candidates Dissertation. Moscow: Moscow State Pedagogical University [in Russian].
Kuhn, S.A.C. (2003). Pyramidal training for families of children with problem behaviour. In Journal of Applied Behavior Analysis, 36-77.
Morris, N., & Rothman, D.J. (Ed.). (1997). The Oxford History of the Prison: The Practice of Punishment in Western Society. Oxford: Oxford University Press.
Stepanov, O.M. (2006). Psugologichna encuklopediya [Psychological Encyclopedia. Kyiv: Akademvidav [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.