ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВІДХИЛЕННЯМИ У АДАПТАЦІЇ В США

Автор(и)

  • Natalia Soyma кафедра соціології і соціальної роботи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.226-229

Ключові слова:

діти з відхиленнями в адаптації, девіантна поведінка, гуманізм, виховна робота, США.

Анотація

 У статті розглядається проблема виховання дітей з девіантною поведінкою в США, актуальність якої зумовлена значним зростанням кількості таких дітей Метою статті є аналіз особливостей організації виховної роботи в США з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Виявлено домінуючу роль принципу гуманізму у реалізації завдань виховання, який передбачає прийняття кожної дитини такою, якою вона є; індивідуальний підхід; довіру і відкритість у здійсненні педагогічної взаємодії вихователя і вихованця; надання переваги виховним заходам над караючими в ресоціалізації особистості з девіантною поведінкою; забезпечення права дітям самостійно організовувати своє життя, використовуючи виховний потенціал колективу. Методи дослідження:аналіз наукових джерел з теми дослідження, індукція, дедукція, конкретизація, узагальнення.

Біографія автора

Natalia Soyma, кафедра соціології і соціальної роботи, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

викладач

Посилання

References

Eadie, Т. (2003). Crime, Justice and Punishment (3rd ed.). Oxford: Oxford University Press.

Hessle, S. (1998). Child Welfare and Child Protection on the Eve of the 21st Century. Stockholm Studies in Social Work 12. Stockholm: Stockholm University.

Kozlova, E.V. (2002). Zagorodnue lageri US kak factor korekcii povedeniya detej grupe riska [US Country Camps as a Factor for Correction of Children's Risk Behaviour]. Unpublished candidates Dissertation. Moscow: Moscow State Pedagogical University [in Russian].

Kuhn, S.A.C. (2003). Pyramidal training for families of children with problem behaviour. In Journal of Applied Behavior Analysis, 36-77.

Morris, N., & Rothman, D.J. (Ed.). (1997). The Oxford History of the Prison: The Practice of Punishment in Western Society. Oxford: Oxford University Press.

Stepanov, O.M. (2006). Psugologichna encuklopediya [Psychological Encyclopedia. Kyiv: Akademvidav [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Soyma, N. (2018). ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВІДХИЛЕННЯМИ У АДАПТАЦІЇ В США. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 226–229. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.226-229

Номер

Розділ

Статті