ПОГЛИБЛЕННЯ ОБРАНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.276-279Ключові слова:
профільне навчання, загальноосвітня школа сільської місцевості, соціокультурне середовище, літні профільні табори.Анотація
У статті обґрунтовано особливості соціокультурного середовища загальноосвітньої школи сільської місцевості, чинники, які впливають на освітній процес (психологічні, соціальні та інформаційні). Розкрито можливості поглиблення обраного профілю навчання у позаурочній діяльності: факультативи, літні профільні табори тощо. Метою статті є обґрунтування підходів до забезпечення профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості. У роботі використано комплекс теоретичних та емпіричних методів. Доведено, що робота учнів сільської місцевості в міжшкільних факультативах, секціях МАН, літніх профільних таборах розширює коло спілкування сільських школярів як з однолітками, так і з учителями, вихователями, студентами, що працювали вихователями у літніх профільних таборах. Спілкування в різних колективах надає можливість сільським школярам набути соціального досвіду, не губитися в незнайомій обстановці, розширити коло свого спілкування, що певною мірою усуває негативну дію соціокультурних чинників сільського середовища: психологічного, соціального та інформаційного.
Посилання
References
Drofa, V.M. (2002) Obrazovatelnaja sreda kak objekt upravlenija [Educational environment as a management object]. Vіdkritij urok [Open lesson], 19-20, 23-28 [in Russian].
Obuhov, A.S. (2001). Issledovatelskaja dejatelnost kak vozmozhnyj put vhozhdenija podrostka v prostranstvo kultury [Research as a possible way of entering a teenager in the space of culture]. Shkolnye tehnologii [School Technologies], 5, 26-35 [in Russian].
Ospennikova, E.V. (2002). Informacionno-obrazovatelnaja sreda sovremennogo shkolnika [Information and educational environment of a modern student]. Shkolnye tehnologii [School Technologies], 4, 25-35 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.