ПОГЛИБЛЕННЯ ОБРАНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ

Автор(и)

  • Nadiya Shiyan кафедра хімії та методики викладання хімії, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, м.Полтава, Україна
  • Svіtlana Strizhak кафедра хімії та методики викладання хімії, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, м.Полтава, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.276-279

Ключові слова:

профільне навчання, загальноосвітня школа сільської місцевості, соціокультурне середовище, літні профільні табори.

Анотація

У статті обґрунтовано особливості соціокультурного середовища загальноосвітньої школи сільської місцевості, чинники, які впливають на освітній процес (психологічні, соціальні та інформаційні). Розкрито можливості поглиблення обраного профілю навчання у позаурочній діяльності: факультативи, літні профільні табори тощо. Метою статті є обґрунтування підходів до забезпечення профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості. У роботі використано комплекс теоретичних та емпіричних методів. Доведено, що робота учнів сільської місцевості в міжшкільних факультативах, секціях МАН, літніх профільних таборах розширює коло спілкування сільських школярів як з однолітками, так і з учителями, вихователями, студентами, що працювали вихователями у літніх профільних таборах. Спілкування в різних колективах надає можливість сільським школярам набути соціального досвіду, не губитися в незнайомій обстановці, розширити коло свого спілкування, що певною мірою усуває негативну дію соціокультурних чинників сільського середовища: психологічного, соціального та інформаційного.

Біографії авторів

Nadiya Shiyan, кафедра хімії та методики викладання хімії, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, м.Полтава

доктор педагогічних наук, професор

Svіtlana Strizhak, кафедра хімії та методики викладання хімії, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, м.Полтава

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Drofa, V.M. (2002) Obrazovatelnaja sreda kak objekt upravlenija [Educational environment as a management object]. Vіdkritij urok [Open lesson], 19-20, 23-28 [in Russian].

Obuhov, A.S. (2001). Issledovatelskaja dejatelnost kak vozmozhnyj put vhozhdenija podrostka v prostranstvo kultury [Research as a possible way of entering a teenager in the space of culture]. Shkolnye tehnologii [School Technologies], 5, 26-35 [in Russian].

Ospennikova, E.V. (2002). Informacionno-obrazovatelnaja sreda sovremennogo shkolnika [Information and educational environment of a modern student]. Shkolnye tehnologii [School Technologies], 4, 25-35 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Shiyan, N., & Strizhak, S. (2018). ПОГЛИБЛЕННЯ ОБРАНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 276–279. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.276-279

Номер

Розділ

Статті