ЗАСТОСУВАННЯ КРУГОВОГО ТРЕНУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ОЗДОРОВЧОЇ АЕРОБІКИ ІЗ СТУДЕНТАМИ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.285-287Ключові слова:
комбіноване кругове тренування, студенти, оздоровча аеробіка, заняття, організм.Анотація
Оптимізація педагогічного процесу неможлива без урахування індивідуальних особливостей тих, хто займається, без підбору адекватних тренувальних дій. На наш погляд рішенням цієї проблеми є застосування методу «кругового тренування». Мета статті: розробка методики комбінованого кругового тренування на заняттях з оздоровчої аеробіки зі студентами ВНЗ. Використані методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури. Результати дослідження: доведено, що кругове тренування є цілісною організаційно-методичною формою фізичної підготовки, засобами якої є строго регламентовані вправи з вибірковою дією на організм людини. Основу кругового тренування складає серійне повторення різних фізичних вправ в певній послідовності, що виконуються на так званих «станціях». Основними особливостями застосування комбінованого кругового тренування на заняттях з оздоровчої аеробіки зі студентами є комбінування традиційних, зручних для виконання вправ на витривалість, поліпшення координації, спритності, сили та рівноваги; можливість використовувати широкий спектр спортивного інвентаря та обладнання.
Посилання
References
Ivanochko, V.V., Zavijska,V.M., & Dmytrenko, L.V. (2015). Zastosuvannja suchasnyh fitnes-tehnogolij u navchal’no-vyhovnomu procesi fizychnogo vyhovannja [The use of modern fitness equipment in the educational process of physical education]. Lviv:Vydavnyctvo lvivskoi komercijnoi akademii [in Ukrainian].
Martynov, U.O. (2016). Kolove trenuvannja, jak metod organizacii navchalno-trenuvalnogo procesu z fizychnogo vyhovannja u VNZ [Kolovnaya workout as a method of organizing the training process of physical education in universities]. Naukovyj chasopys NPU imeni M.P.Dragomanova [Scientific journal of the M.P. Drahomanov NPU], 1(68), 44-46 [in Ukrainian].
Martynjuk, O.V. (2015). Strukturnye komponenty fizkulturno-ozdorovitelnogo zanjatija ajerobikoj s primeneniem krugovoj trenirovki [Structural components of physical culture and health training aerobics with the use of circular training]. Pedagogyka y suchasni aspekty fizychnogo vyhovannja [Pegagogy and modern aspects of physical education], 1, 95-98 [in Ukrainian].
Saitov, R.M. (2016). Osobennosty yspolzovanyja krugovoj trenyrovky v fytnese dlja zhenshhyn pervogo peryoda zrelogo vozrasta [Features of use of circular training in fitness for women of the first period of mature age] (Unpublished doctoral dissertation). Russian State University of Physical Culture, Sports, Youth and Tourism, Moscow [in Russian].
Shyshkina, O.M. (2016). Krugove trenuvannja zasobamy ozdorovchoi’ ajerobiky zi studentamy VNZ [Round training with means of improving aerobics with university students]. Aktualni problemy fizychnogo vyhovannja studentiv v umovah krydytno-modulnoi systemy navchannja [Actual problems of physical education of students in the conditions of credit-module system of training]. Dnipropetrovsk, 315-318 [in Ukrainian].
Tulajdan, V.G. (2016). Ozdorovchyj fitnes [Fitness]. Lviv: Fest-Print [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).