ВИХОВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Anatoly Veselovsky кафедра спортивних дисциплін і туризму, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, м. Дрогобич, Україна
  • Olena Veselovska кафедра української мови, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, м. Дрогобич, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.288-291

Ключові слова:

фізична культура, професійна підготовка, особистісні якості, вольові якості, засоби і методи фізичної культури.

Анотація

Актуальність проблеми полягає у підвищенні вимог до якості сучасної освіти яка зумовлює необхідність підвищення ефективності процесу професійної підготовки в вузах. Метою статті є формування особистісних і вольових якостей студентів необхідних у майбутній професійній діяльності. Методи дослідження: емпіричні методи: спостереження, опитування, анкетування, практичні тести з метою визначення розвитку у студентів основних вольових якостей в процесі занять фізичною культурою. Анкета, запропонована студентам, дозволяє виявити ступінь сформованості у студентів вольового компонента теоретично, а практичні тести показують результати сформованості даних якостей. Результати дослідження: проведена робота по оцінці формування вольових і особистісних якостей дозволяє зробити висновок про недостатній мірі сформованості вольового компонента, а також відсутність у студентів розуміння користі від занять фізичною культурою для оптимізації фізичного і психофізіологічного стану студентів необхідного для майбутньої професійної діяльності.

Біографії авторів

Anatoly Veselovsky, кафедра спортивних дисциплін і туризму, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, м. Дрогобич

доцент

Olena Veselovska, кафедра української мови, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, м. Дрогобич

викладач

Посилання

References

Bekh, I.D. (2003). Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady [Personality oriented approach: theoretical and technological principles]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Ilin, Y.P. (2012). Psykholohiia dlia pedahohiv [Psychology for teachers]. St. Petersburg: Piter [in Russian].

Marionda, I.I., Syvokhop, E.M., & Tovt, V.A. (2016). Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom: monohrafiia Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom [Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom]. Uzhhorod: Vydavnytstvo PP «AUTDOR-ShARK» [in Ukrainian].

Sushchenko, L.P. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretykometodolohichnyi aspekt) [Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretykometodolohichnyi aspekt)]. Zaporozhye: ZSU [in Ukrainian].

Shyian, B.M. (1997). Teoretyko-metodychni osnovy pidhotovky vchyteliv fizychnoho vykhovannia v pedahohichnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological bases of preparation of teachers of physical education in pedagogical educational institutions]. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv: Institute of Pedagogics and Psychology of professional education [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Veselovsky, A., & Veselovska, O. (2018). ВИХОВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 288–291. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.288-291

Номер

Розділ

Статті