ВИХОВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.288-291Ключові слова:
фізична культура, професійна підготовка, особистісні якості, вольові якості, засоби і методи фізичної культури.Анотація
Актуальність проблеми полягає у підвищенні вимог до якості сучасної освіти яка зумовлює необхідність підвищення ефективності процесу професійної підготовки в вузах. Метою статті є формування особистісних і вольових якостей студентів необхідних у майбутній професійній діяльності. Методи дослідження: емпіричні методи: спостереження, опитування, анкетування, практичні тести з метою визначення розвитку у студентів основних вольових якостей в процесі занять фізичною культурою. Анкета, запропонована студентам, дозволяє виявити ступінь сформованості у студентів вольового компонента теоретично, а практичні тести показують результати сформованості даних якостей. Результати дослідження: проведена робота по оцінці формування вольових і особистісних якостей дозволяє зробити висновок про недостатній мірі сформованості вольового компонента, а також відсутність у студентів розуміння користі від занять фізичною культурою для оптимізації фізичного і психофізіологічного стану студентів необхідного для майбутньої професійної діяльності.
Посилання
References
Bekh, I.D. (2003). Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady [Personality oriented approach: theoretical and technological principles]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Ilin, Y.P. (2012). Psykholohiia dlia pedahohiv [Psychology for teachers]. St. Petersburg: Piter [in Russian].
Marionda, I.I., Syvokhop, E.M., & Tovt, V.A. (2016). Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom: monohrafiia Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom [Formuvannia profesiino-osobystisnykh kompetentnostei fakhivtsia fizychnoi kultury u protsesi zaniat fizychnoiu pidhotovkoiu i sportom]. Uzhhorod: Vydavnytstvo PP «AUTDOR-ShARK» [in Ukrainian].
Sushchenko, L.P. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretykometodolohichnyi aspekt) [Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretykometodolohichnyi aspekt)]. Zaporozhye: ZSU [in Ukrainian].
Shyian, B.M. (1997). Teoretyko-metodychni osnovy pidhotovky vchyteliv fizychnoho vykhovannia v pedahohichnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological bases of preparation of teachers of physical education in pedagogical educational institutions]. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv: Institute of Pedagogics and Psychology of professional education [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.