ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ПО ФОРМУВАННЮ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Olexandr Hladoshchuk завідувач кафедрою фізичного виховання, Дніпровський державний технічний університет, м.Кам’янське, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.292-295

Ключові слова:

самоорганізація, середовище, компетентність, студентська молодь, здоров’я, освіта, особистість.

Анотація

В статті розглянуті проблемні питання сучасної вищої освіти по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації майбутніх висококваліфікованих фахівців технічних галузей виробництва. Орієнтація системи вищої освіти на формування професійної компетентності майбутніх фахівців вимагає створення освітнього середовища, що спонукає до реалізації стратегічних цілей і завдань розвитку суспільства. Мета статті: аналіз освітнього процесу вищого технічного навчального закладу по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації майбутніх висококваліфікованих фахівців технічних галузей виробництва та охарактеризувати особливості студентського середовища щодо ціннісного ставлення до здоров’я особистості. Використані методи дослідження: психолого-педагогічне спостереження; анкетування; методи психологічної діагностики, фізіологічні методи (пульсометрія, тонометрія, функціональні проби); методи рухових тестів. Результати дослідження: Обґрунтовані та експериментально перевірені педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування фізкультурно-оздоровчої самоорганізації, ведення здорового способу життя сучасними студентами та орієнтують молодь на якісно активне, позитивно заряджене (здоров’язберігаюче) середовище у вищому технічному навчальному закладі.

Біографія автора

Olexandr Hladoshchuk, завідувач кафедрою фізичного виховання, Дніпровський державний технічний університет, м.Кам’янське

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Griban, G.P. (2016). Tehnologiya formuvannya fizkulturno-ozdorovchih kompetentnostey u studentiv zasobami osobistisno-orientovanogo pidhodu do fizichnogo vihovannya [Technology of forming of athletic-health компетентностей for students by facilities of the personality-oriented going near P.E ]. Physical culture, sport and health of nation, 2, 18-25 [in Ukrainian].

Gushchina, T.N. (2011). Pedagogicheskaya suschnost fenomena «obrazovatelnaya sereda»: po materialam issledovaniya [Pedagogical essence of the phenomenon «educational Wednesday»: on materials of research]. Obschestvo. Sreda. Razvitie (Terra Humana) [Society, Wednesday, Development (Terra Humana)], 4, 187–190 [in Ukrainian].

Prykhodko, V. (2004). Kreativna valeologiya. Kontseptsiya i pedagogichna tehnologiya formuvannya studentiv tehnichnih i gumanitarnih spetsialnostey yak budivnichih vlasnogo zdorovya [Creative valeology. Conception and pedagogical technology of forming of students of technical and humanitarian specialities as building own health]. Dnipropetrovsk: NSU [in Ukrainian].

Тоvazhnyansky, L. (2002). Nova paradigma inzhenernoyi osviti i pidgotovka natsionalnoyi gumanitarno-tehnichnoyi eliti [The new paradigm of engineering education and preparation of national humanitarian-technical elite]. Teoriya i praktika upravlinnya sotsialnimi sistemami [Theory and practice of management the frames of society], 2, 3-9 [in Ukrainian].

Yasvin, V. (2001) Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from designing to planning]. Мoscow: Sens [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Hladoshchuk, O. (2018). ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ПО ФОРМУВАННЮ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 292–295. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.292-295

Номер

Розділ

Статті