ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ПО ФОРМУВАННЮ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.292-295Ключові слова:
самоорганізація, середовище, компетентність, студентська молодь, здоров’я, освіта, особистість.Анотація
В статті розглянуті проблемні питання сучасної вищої освіти по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації майбутніх висококваліфікованих фахівців технічних галузей виробництва. Орієнтація системи вищої освіти на формування професійної компетентності майбутніх фахівців вимагає створення освітнього середовища, що спонукає до реалізації стратегічних цілей і завдань розвитку суспільства. Мета статті: аналіз освітнього процесу вищого технічного навчального закладу по формуванню фізкультурно-оздоровчої самоорганізації майбутніх висококваліфікованих фахівців технічних галузей виробництва та охарактеризувати особливості студентського середовища щодо ціннісного ставлення до здоров’я особистості. Використані методи дослідження: психолого-педагогічне спостереження; анкетування; методи психологічної діагностики, фізіологічні методи (пульсометрія, тонометрія, функціональні проби); методи рухових тестів. Результати дослідження: Обґрунтовані та експериментально перевірені педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування фізкультурно-оздоровчої самоорганізації, ведення здорового способу життя сучасними студентами та орієнтують молодь на якісно активне, позитивно заряджене (здоров’язберігаюче) середовище у вищому технічному навчальному закладі.
Посилання
References
Griban, G.P. (2016). Tehnologiya formuvannya fizkulturno-ozdorovchih kompetentnostey u studentiv zasobami osobistisno-orientovanogo pidhodu do fizichnogo vihovannya [Technology of forming of athletic-health компетентностей for students by facilities of the personality-oriented going near P.E ]. Physical culture, sport and health of nation, 2, 18-25 [in Ukrainian].
Gushchina, T.N. (2011). Pedagogicheskaya suschnost fenomena «obrazovatelnaya sereda»: po materialam issledovaniya [Pedagogical essence of the phenomenon «educational Wednesday»: on materials of research]. Obschestvo. Sreda. Razvitie (Terra Humana) [Society, Wednesday, Development (Terra Humana)], 4, 187–190 [in Ukrainian].
Prykhodko, V. (2004). Kreativna valeologiya. Kontseptsiya i pedagogichna tehnologiya formuvannya studentiv tehnichnih i gumanitarnih spetsialnostey yak budivnichih vlasnogo zdorovya [Creative valeology. Conception and pedagogical technology of forming of students of technical and humanitarian specialities as building own health]. Dnipropetrovsk: NSU [in Ukrainian].
Тоvazhnyansky, L. (2002). Nova paradigma inzhenernoyi osviti i pidgotovka natsionalnoyi gumanitarno-tehnichnoyi eliti [The new paradigm of engineering education and preparation of national humanitarian-technical elite]. Teoriya i praktika upravlinnya sotsialnimi sistemami [Theory and practice of management the frames of society], 2, 3-9 [in Ukrainian].
Yasvin, V. (2001) Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from designing to planning]. Мoscow: Sens [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.