ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ВИШУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.323-327Ключові слова:
соціальне здоров’я, студенти, фізичне виховання.Анотація
Актуальність проблеми полягає в необхідності підвищення рівня соціального здоров’я студентів, адже спостерігається погіршення в останні десятиліття не тільки соматичного здоров’я молоді, але й інших складових здоров’я – психічної і соціальної. Мета дослідження є висвітлення питання підвищення рівня соціального здоров’я студентів засобами фізичного виховання, компетентності студентської молоді в питаннях розуміння суті соціального здоров’я, значення при формуванні здорового способу життя, в процесі вивчення функцій і ролей у соціальному середовищі. Методи дослідження: соціометричне опитування у формі анкетування з метою дослідження комплексу показників, що визначають стан соціального здоров’я студентів. Результати дослідження: важливий метод соціалізації студентів − систематичне (щодня) виконання фізичних вправ на протязі навчання, обов’язкові заняття в командних іграх (волейбол, баскетбол, футбол). Заохочення студентів до фізичної активності вдосконалює процес їхньої соціалізації, формує (розвиває) всі елементи, які потрібні для соціального здоров’я молоді взагалі. Раціональне використання молодіжного потенціалу в процесі соціального розвитку визначає напрямки розвитку суспільства загалом.
Посилання
References
Abashkina, R.A. (2016). Otnoshenie studentov k fizicheskoi kulture i sportu kak sposobu formirovania zdorovoho sposoba zhyzni [The students’ attitude to physical culture and sport as the formation method of a healthy lifestyle]. In Aktualnie voprosy, problemy fizicheskoi kultury, sporta, turizma i rekreatsiy [Actual tasks and problems of physical culture, sport, tourism and recreation]. Proceedings of the IVth all-Russian International Scientific and Practical Conference (pp.64-66). Tomsk: STT [in Russian].
Horiana, L. (2009). Sotsialne zdorovia ludyny yak pokaznyk kultury spilkuvannia [Social health of human as an indicator of communication culture]. Ridna shkola [ Native school], 4, 36-41 [in Ukrainian].
Horodnova, N.M., Panka, V.H. (2009). Eksperimentalne doslidzhennia pozitivnogo stavlennia uchniv i studentiv do zdorovoho sposobu zhyttia [Experimental research of schoolchildren’s and students’ positive attitude to the healthy lifestyle]. Kyiv: Nika- Centr [in Ukrainian].
Kolesov, V.I. (2009). Sotsyalnoe zdorovie studentov [Students’ social health]. Vestnik Sankt-Peterburhskoho universiteta MVD Rossii [Saint-Petersburgh university newsletter of MIA in Russia], 2 (42), 217-229 [in Russian].
Kolpyna, L.V. (2009). Sotsyalnoe zdorovie: normativnaia model i realnost [Social health: normative model and reality]. Srednerusskiy vestnik obshchestvennikh nauk [Middle Russian newsletter about social sciences], 3, 53-59 [in Russian].
Korzh, V.P., Sorokin, V.O., & Bashkin, I.M. (2009). Sotsialna rol fizychnoi kultury i sportu v zmitsnenni i pidtrymanni zdorovia naselennia Ukrainy [A social role of physical culture and sport in strengthening and supporting of Ukrainian population health]. Visnyk sotsialnoi hihieny ta orhanizatsii ohorony zdorovia Ukrainy [Newsletter about social hygiene and organization of health protection in Ukraine], 3, 16-20 [in Ukrainian].
Korniichuk, O.P. (2013). Sotsialnyi vymir pokaznykiv rozvytku ohorony zdorovia [Social measure of health protection development indicators]. Simeina meditsyna [Family medicine], 2, 6-9 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.