ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ВИШУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.323-327Ключові слова:
соціальне здоров’я, студенти, фізичне виховання.Анотація
Актуальність проблеми полягає в необхідності підвищення рівня соціального здоров’я студентів, адже спостерігається погіршення в останні десятиліття не тільки соматичного здоров’я молоді, але й інших складових здоров’я – психічної і соціальної. Мета дослідження є висвітлення питання підвищення рівня соціального здоров’я студентів засобами фізичного виховання, компетентності студентської молоді в питаннях розуміння суті соціального здоров’я, значення при формуванні здорового способу життя, в процесі вивчення функцій і ролей у соціальному середовищі. Методи дослідження: соціометричне опитування у формі анкетування з метою дослідження комплексу показників, що визначають стан соціального здоров’я студентів. Результати дослідження: важливий метод соціалізації студентів − систематичне (щодня) виконання фізичних вправ на протязі навчання, обов’язкові заняття в командних іграх (волейбол, баскетбол, футбол). Заохочення студентів до фізичної активності вдосконалює процес їхньої соціалізації, формує (розвиває) всі елементи, які потрібні для соціального здоров’я молоді взагалі. Раціональне використання молодіжного потенціалу в процесі соціального розвитку визначає напрямки розвитку суспільства загалом.
Посилання
References
Abashkina, R.A. (2016). Otnoshenie studentov k fizicheskoi kulture i sportu kak sposobu formirovania zdorovoho sposoba zhyzni [The students’ attitude to physical culture and sport as the formation method of a healthy lifestyle]. In Aktualnie voprosy, problemy fizicheskoi kultury, sporta, turizma i rekreatsiy [Actual tasks and problems of physical culture, sport, tourism and recreation]. Proceedings of the IVth all-Russian International Scientific and Practical Conference (pp.64-66). Tomsk: STT [in Russian].
Horiana, L. (2009). Sotsialne zdorovia ludyny yak pokaznyk kultury spilkuvannia [Social health of human as an indicator of communication culture]. Ridna shkola [ Native school], 4, 36-41 [in Ukrainian].
Horodnova, N.M., Panka, V.H. (2009). Eksperimentalne doslidzhennia pozitivnogo stavlennia uchniv i studentiv do zdorovoho sposobu zhyttia [Experimental research of schoolchildren’s and students’ positive attitude to the healthy lifestyle]. Kyiv: Nika- Centr [in Ukrainian].
Kolesov, V.I. (2009). Sotsyalnoe zdorovie studentov [Students’ social health]. Vestnik Sankt-Peterburhskoho universiteta MVD Rossii [Saint-Petersburgh university newsletter of MIA in Russia], 2 (42), 217-229 [in Russian].
Kolpyna, L.V. (2009). Sotsyalnoe zdorovie: normativnaia model i realnost [Social health: normative model and reality]. Srednerusskiy vestnik obshchestvennikh nauk [Middle Russian newsletter about social sciences], 3, 53-59 [in Russian].
Korzh, V.P., Sorokin, V.O., & Bashkin, I.M. (2009). Sotsialna rol fizychnoi kultury i sportu v zmitsnenni i pidtrymanni zdorovia naselennia Ukrainy [A social role of physical culture and sport in strengthening and supporting of Ukrainian population health]. Visnyk sotsialnoi hihieny ta orhanizatsii ohorony zdorovia Ukrainy [Newsletter about social hygiene and organization of health protection in Ukraine], 3, 16-20 [in Ukrainian].
Korniichuk, O.P. (2013). Sotsialnyi vymir pokaznykiv rozvytku ohorony zdorovia [Social measure of health protection development indicators]. Simeina meditsyna [Family medicine], 2, 6-9 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).