ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ТА ПРАКТИЧНІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Yuriy Moseychuk завідувач кафедри фізичної культури та основ здоров’я, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м.Чернівці, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.332-336

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культури, неперервна освіта, професійна підготовка.

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена потребою якісного вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Мета публікації – обґрунтувати потребу впровадження в професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури організаційно-педагогічних умов. З’ясовано, що організаційно-педагогічні умови є додатковими чинниками, що удосконалюють методи, форми та засоби професійної підготовки, поліпшують характер взаємин між усіма суб’єктами освітнього процесу та мають суттєвий позитивний вплив на формування культури здоров’я. Головна увага зосереджена на висвітленні таких організаційно-педагогічних умов, як: мотивація ціннісного відношення до культури здоров’я; міждисциплінарна інтеграція знань про формування культури здоров’я; збагачення практичного досвіду формування культури здоров’я засобами тренінгу; розвиток здоров’язберігаючого середовища у навчальному закладі; стимулювання рефлексивної діяльності в контексті розвитку культури здоров’я. Використано теоретичні (бібліографічний метод, порівняльний і структурний аналіз, синтез, систематизація, моделювання) та емпіричні) спостереження, бесіди, опитування) методи дослідження. Максимальне впровадження в освітній процес комплексу авторських організаційно-педагогічних умов призведе до позитивного результату в контексті підвищення усіх компонентів культури здоров’я у майбутніх учителів фізичної культури.

Біографія автора

Yuriy Moseychuk, завідувач кафедри фізичної культури та основ здоров’я, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м.Чернівці

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Посилання

References

Glossarij terminov po voprosam ukrepleniya zdorovya [Glossary of terms for health promotion] (2008). Zheneva: Vsemirnaya organizaciya zdorovya [in Russian].

Husak, P.M., Zymivets, N.V., & Petrovych, V.S. (2009). Vidpovidalne stavlennia do zdorovia: teoriia ta tekhnolohii [Responsible attitude to health: theory and technology]. Lutsk: VAT «Volynska oblasna drukarnia» [in Ukrainian].

Kulyutkin, Y.N. (1998). Lichnostno-orientirovannoe obuchenie i ego pedagogicheskij smysl [Person-oriented learning and its pedagogical meaning]. In Sovremennye orientiry v obrazovanii pedagogov [Modern directions in the education of pedagogues] (pp.9−24). Irkutsk, Russia: IOV RAO [in Russian].

Maltseva, O. (2011). Zdorovia vchytelia – odyn iz vazhlyvykh chynnykiv profesiinoi ta tvorchoi samorealizatsii pedahoha [The health of a teacher as one of the important factors of professional and creative self-realization of a teacher]. Zdorovia ta fizychna kultura. Shkilnyi svit [health and physical culture. School life], 3, 1–5 [in Ukrainian].

Meshko, H.M. (2012), Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do zberezhennia i zmitsnennia profesiinoho zdorovia [Preparation of future teachers for the preservation and strengthening of professional health]. Ternopil: TNPU im. V. Hnatiuka [in Ukrainian].

Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language] (2008). Kyiv: Akonit [in Ukrainian].

Sulyma, A., & Kravchuk, T. (2010). Osoblyvosti formuvannia kultury zdorov’ia studentiv fakultetu fizychnoi kultury, shcho zaimaiutsia yedynoborstvamy [Features of formation of health culture of students of the faculty of physical culture, engaged in martial arts]. Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia [Theory and methods of upbrining], 11, 43–46 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Moseychuk, Y. (2018). ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ТА ПРАКТИЧНІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 332–336. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.332-336

Номер

Розділ

Статті