ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОБ, ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНО-МЕДИЧНОЇ ГРУПИ

Автор(и)

  • Olga Ozerova кафедра фізичного виховання і спорту, Київський національний університет будівництва і архітектури, м.Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.355-358

Ключові слова:

фізичне виховання, функціональні проби, спеціально-медична група, мотивація, аеробні можливості, фізична працездатність.

Анотація

В статті розкрито значення фізичного виховання у ВНЗ України в сучасних кризових умовах. До дослідження були залучені студенти спеціально-медичної групи вищого навчального закладу технічного профілю. Актуальність проблеми полягає у визначені тенденції та чинників, що зумовлюють зниження рівня фізичної підготовленості студентів та у пошуках шляхів вирішення даної проблеми. Метою дослідження є спроба оцінити можливі зрушення в окремих показниках функціонального стану студентів протягом навчального року. У методах дослідження були використані проба Мартіне та тест Купера. Результати дослідження переконують в доцільності використання функціональних проб і тестів для оцінки і контролю за змінами у рівні фізичної підготовленості та функціонального стану студентів. Виходячи з результатів дослідження, сформовані висновки та означені чіткі дії, спрямовані на захист та збереження дисципліни “Фізичне виховання” у вищих навчальних закладах України.

Біографія автора

Olga Ozerova, кафедра фізичного виховання і спорту, Київський національний університет будівництва і архітектури, м.Київ

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Посилання

References

Kanishevskyi, S. M., & Ozerova, O. A. (2016, November) Suchasnyi stan rozvytku fizychnoho vykhovannia u vushchykh navchalnykh zakladah [Modern development of physical education status is in higher educational establishments]. In Fizychna kultura v rezhymi navchalnoi diialnosti ta aktyvnoho vidpochynku studentstva [A physical culture is in the mode of educational activity and active rest of student]: Proceedings of the International On-line Scientific and Methodical Conference (pp. 67-75). Kyiv, Ukraine: Redaktsiynyy vydavnychyy tsentr NUBiP Ukrayiny [in Ukrainian].

Kanyshevskyi, S. M., & Raevskyi, R. T. (2006) Zdorovyi obraz zhyzni studencheskoi molodezhy i ego formirovanie v uslovyiakh vuza [Healthy way of life of student young people and his forming in the conditions of higher educational establishment]. Problemy osvity [Problems of Education], 62-65 [in Ukrainian].

Prysiazhniuk, S. I. (2014). Fizychne vykhovannia [Physical education]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Volkov, V. L. (2007). Osnovy teorii ta metodyky fizychnoi pidhotovky studentskoi molodi [Bases of theory and method of physical preparation of students]. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Ozerova, O. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОБ, ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНО-МЕДИЧНОЇ ГРУПИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 355–358. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.355-358

Номер

Розділ

Статті