ПРИНЦИП ІННОВАЦІЙНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.11-14Ключові слова:
принцип інноваційності, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), підготовка майбутнього вчителя, початкова школаАнотація
Робота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування інноваційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підготовки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологійПосилання
References
Bibik, N. (Ed.). (2017). Nova ukrayinska shkola: poradnyk dlya vchytelya [New Ukrainian School: Teacher's Guideї]. Kyiv: Pleiades "LL [in Ukrainian]
Derzhavni vimogi do rivnya zagalnoosvitnoyi pidgotovki shkolyariv [State requirements for the level of general education of schoolchildren]. Retrieved from http://nus.org.ua/questions/zrozumity_noviy_standart/
Dichkivska, I.M. Gotovnist do innovatsiynoyi diyalnosti u strukturi profesiyno-osobistisnoyi pidgotovki pedagoga [Readiness for innovative activity in the structure of professional-personal training of the teacher]. Retrieved from http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2011/5_2011/4.pdf
Dubaseniuk, O. A. (2004). Innovatsiyni navchalni tehnologiyi – osnova modernizatsiyi universitetskoyi osviti [Innovative educational technologies – the basis of modernization of university education]. Zhytomyr: "ZhDU" [in Ukrainian].
Innovatsiyni formi, metodi i tehnologiyi navchannya [Innovative forms, methods and learning technologies]. Retrieved from http://invnz.blogspot.com/
Gurevich, R.S. (Ed.). (2013). Interaktivni tehnologiyi navchannya u vischomu pedagogichnomu navchalnomu zakladi: navchalniy posibnik [Interactive technologies of teaching at a higher educational institution: a manual]. Vinnytsa: LLC "Glider" [in Ukrainian].
Kontseptsiya rozvitku pedagogschnoyi osviti [Concept of development of pedagogical education]. Retrieved from http://nus.org.ua/news/mon-vyneslo-na-obgovorennya-kontseptsiyu-rozvytku-pedagogichnoyi-osvity/
Linchuk, A.M. Hto takiy vchitel-kouch, vchitel-tyutor i vchitel-fasilitator? [Who is a teacher-coach, teacher-tutor and teacher-facilitator?]. Retrieved from https://anastasia-linchuk.com.ua/? P = 898
Osnovni pryntsypy innovatsiynoyi diyalnosti [Basic principles of innovation activity]. Retrieved from http://studopedia.com.ua/1_129692_osnovni-printsipi-innovatsiynoi-diyalnosti.html
Tsimbalaru, A.D. (2015). Tendentsiyi modelyuvannya osvytnogo prostoru v konteksty rozvitku pochatkovoyi osviti u zarubizhnih krayinah [Trends in the modeling of educational space in the context of the development of primary education in foreign countries]. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_78
Vaschuk, F.G. (2011). Integratsiya v evropeyskiy osvitniy prostir: zdobutki, problemi, perspektivi [Integration into the European educational space: achievements, problems, perspectives]. Uzhhorod: "ZakDU" [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.