ПРИНЦИП ІННОВАЦІЙНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Vira Andriievska кафедра початкової, дошкільної та професійної освітиб Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, м.Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.11-14

Ключові слова:

принцип інноваційності, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), підготовка майбутнього вчителя, початкова школа

Анотація

Робота присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на етапі трансформації початкової школи в процесі її інформатизації. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення шляхів реалізації принципу інноваційності у підготовці майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. Основу роботи склали теоретичні методи: аналіз і вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик застосування інноваційних методик навчання, інноваційних освітніх рішень в початковій школі. Нами уточнено зміст і сутність принципу інноваційності; описано шляхи реалізації принципу інноваційності у процесі професійної підготовки майбутнього учителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій

Біографія автора

Vira Andriievska, кафедра початкової, дошкільної та професійної освітиб Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, м.Харків

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант

Посилання

References

Bibik, N. (Ed.). (2017). Nova ukrayinska shkola: poradnyk dlya vchytelya [New Ukrainian School: Teacher's Guideї]. Kyiv: Pleiades "LL [in Ukrainian]

Derzhavni vimogi do rivnya zagalnoosvitnoyi pidgotovki shkolyariv [State requirements for the level of general education of schoolchildren]. Retrieved from http://nus.org.ua/questions/zrozumity_noviy_standart/

Dichkivska, I.M. Gotovnist do innovatsiynoyi diyalnosti u strukturi profesiyno-osobistisnoyi pidgotovki pedagoga [Readiness for innovative activity in the structure of professional-personal training of the teacher]. Retrieved from http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2011/5_2011/4.pdf

Dubaseniuk, O. A. (2004). Innovatsiyni navchalni tehnologiyi – osnova modernizatsiyi universitetskoyi osviti [Innovative educational technologies – the basis of modernization of university education]. Zhytomyr: "ZhDU" [in Ukrainian].

Innovatsiyni formi, metodi i tehnologiyi navchannya [Innovative forms, methods and learning technologies]. Retrieved from http://invnz.blogspot.com/

Gurevich, R.S. (Ed.). (2013). Interaktivni tehnologiyi navchannya u vischomu pedagogichnomu navchalnomu zakladi: navchalniy posibnik [Interactive technologies of teaching at a higher educational institution: a manual]. Vinnytsa: LLC "Glider" [in Ukrainian].

Kontseptsiya rozvitku pedagogschnoyi osviti [Concept of development of pedagogical education]. Retrieved from http://nus.org.ua/news/mon-vyneslo-na-obgovorennya-kontseptsiyu-rozvytku-pedagogichnoyi-osvity/

Linchuk, A.M. Hto takiy vchitel-kouch, vchitel-tyutor i vchitel-fasilitator? [Who is a teacher-coach, teacher-tutor and teacher-facilitator?]. Retrieved from https://anastasia-linchuk.com.ua/? P = 898

Osnovni pryntsypy innovatsiynoyi diyalnosti [Basic principles of innovation activity]. Retrieved from http://studopedia.com.ua/1_129692_osnovni-printsipi-innovatsiynoi-diyalnosti.html

Tsimbalaru, A.D. (2015). Tendentsiyi modelyuvannya osvytnogo prostoru v konteksty rozvitku pochatkovoyi osviti u zarubizhnih krayinah [Trends in the modeling of educational space in the context of the development of primary education in foreign countries]. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_78

Vaschuk, F.G. (2011). Integratsiya v evropeyskiy osvitniy prostir: zdobutki, problemi, perspektivi [Integration into the European educational space: achievements, problems, perspectives]. Uzhhorod: "ZakDU" [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Andriievska, V. (2018). ПРИНЦИП ІННОВАЦІЙНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 11–14. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.11-14

Номер

Розділ

Статті