АНАЛІЗ ЗЛЕТІВ І ПАДІНЬ ОСВІТИ І НАУКИ НІМЕЧЧИНИ В ОПТИЦІ ВИБОРУ ПАРАДИГМ ДЛЯ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Svitlana Blaginina заступник декана факультету іноземних мов, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м.Ніжин, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.20-24

Ключові слова:

історія освіти, вища освіта, Німеччина, Реформація, протестантизм, етика праці, якість освіти

Анотація

У статті продовжений аналіз дослідження причин і наслідків виникнення і розвитку з німецьких земель релігійної Реформації, яку ми вважаємо одним з головних чинників прискорення руху всієї Західної Європи до становища світового лідера, яке раніше належало Китаю. Мета дослідження – проаналізувати на основі новітньої наукової інформації особливості формування німецькомовної частини індоєвропейського світу та виявити ті вирішальні фактори впливу, які зумовили рух німців до Реформації і подальших загальновідомих успіхів. Методи дослідження:  історичний. Звернута увага на те, що ще в долітописні часи у ролі локомотивів цивілізаційного прогресу у західній частині Євразії виступали нащадки винахідників землеробства, серед яких особливо великий внесок (одомашнення коня, винахід колеса та ефективної металургії міді) належить пращурам українців з теренів Трипілля і Великого Трипілля. Автор робить наголос на еволюції світоглядних, релігійних та інших парадигм на теренах Німеччини після розпаду Священної Римської імперії, які визначили розвиток нації на наступні сотні років. Підкреслено релігійні та філософські парадигмальні витоки тих унікальних рис культури та освіти, які впродовж ХІХ ст. вивели Німеччину на позицію наукового й технологічного лідера світу. Досліджено конкуренцію кількох важливих парадигм в освіті сучасної Німеччини і наведено висновки з німецького досвіду для України

Біографія автора

Svitlana Blaginina, заступник декана факультету іноземних мов, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м.Ніжин

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Gaudin, Th. (1990). 2100 récit du prochain siècle. Paris, Éditions Payot [in French].

Harari, Y. (2014). Sapiens. A Brief History of Humankind. London: Harvill Seeker.

Korol, D.O. (2015). Hʹobekli-Tepe i Norte-Chiko – strukturnyy monumentalizm ta prototsyvilizatsiyni proyavy dokeramichnykh suspilstv [Gobekli-Tepe and North-Chico − structural monumentalism and protocivilizational manifestations of pre-ceramic societies]. Mahisterium. Kulturolohiya [Magisterium. Culturology], 59, 66-77 − URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Magisterium_kul_2015_59_16 [in Ukrainian].

Korsak, K.V. (2017). Vstup u nooistoriyu i nova Ukrayinska natsionalna ideya − XXI stolottya [Introduction to noohistory and the new Ukrainian national idea – XXI century]. Humanitarian Bulletin of the Zaporizhzhya State Engineering Academy, 68, 68-77 − URL: vestnikzqia.com.ua/article/download/94386/90152 [in Ukrainian].

Ukaz Prezydenta Ukrayiny №357/2016 «Pro vidznachennya v Ukrayini 500-richchya Reformatsiyi» [Decree of the President of Ukraine No. 357/2016 «On the commemoration of the 500th anniversary of the Reformation in Ukraine» − URL: http://www.president.gov.ua/documents/3572016-20423 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Blaginina, S. (2018). АНАЛІЗ ЗЛЕТІВ І ПАДІНЬ ОСВІТИ І НАУКИ НІМЕЧЧИНИ В ОПТИЦІ ВИБОРУ ПАРАДИГМ ДЛЯ РОЗВИТКУ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 20–24. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.20-24

Номер

Розділ

Статті