ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА ЗАНЯТТЯХ ОЗДОРОВЧИМ ФІТНЕСОМ ТА АЕРОБІКОЮ З ДІВЧАТАМИ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА КРИТЕРІЄМ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.25-28Ключові слова:
фітнес, аеробіка, диференційований підхід, фізична підготовленість, старший шкільний вік, дівчатаАнотація
Актуальність порушених у статті проблем визначається незадовільним станом здоров’я значної частини школярів в Україні, що зумовлює необхідність застосування диференційованого підходу та використання на заняттях сучасних фізкультурних технологій. Мета статті: обґрунтування доцільності застосування диференційованого підходу на заняттях оздоровчим фітнесом та аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку за критерієм рівня фізичної підготовленості. Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування рівня фізичної підготовленості (виконання семи тестів до і після педагогічного експерименту), педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Диференційоване використання комплексів вправ аеробіки ґрунтується на застосуванні диференційованого підходу, зокрема за критерієм рівня фізичної підготовленості. Результати: в ході занять аеробікою рівень фізичної підготовленості дівчат підвищується незалежно від вихідного рівня, але вищий вихідний рівень сприяє кращій динаміці позитивних змін показників. Доведено доцільність застосування диференційованого підходу до розробки комплексів вправ з аеробіки за критерієм рівня фізичної підготовленості і виконання їх дівчатами старшого шкільного віку.
Посилання
References
Blahii, O. (2013). Tendentsii rozvytku hrupovykh fitnes-prohram [The trends in the development of group fitness programs] // Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu [Theory and methods of physical education and sport], 2, 54-58 [in Ukrainian].
Kibalnyk, O.Y., & Tomenko, O.A. (2010). Ozdorovchyi fitnes. Teoriia ta metodyka vykladannia [Health fitness. Theory and teaching methods]. Sumy: SumDPU im. A.Makarenka [in Ukrainian].
Menshykh, O.E., & Kostohryz-Kulykova, N.V., & Petrenko, Yu.O. (2014). Novitni fitnes-tekhnolohii u roboti sportyvnykh sektsii vyshchykh navchalnykh zakladiv [Latest fitness technologies in the sports section of higher schools]. Cherkasy: ChNU im. B.Khmelnytskoho [in Ukrainian].
Myakinchenko, E.B., & Shestakova, M.P. (2006). Aerobika. Teoriya i metodika provedeniya zanyatiy [Aerobics. Theory and methods of classes]. Moskow: TVT «Divizion» [in Russian].
Saykina, E.G., & Ponomarev, G.N. (2011). Semanticheskie aspekty otdelnykh ponyatiy v oblasti fitnesa [Semantic aspects of individual concepts in the field of fitness]. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and practice of physical culture], 8, 6-10 [in Russian].
Saykina, E.G. (2012). Strategicheskaya rol fitnesa v modernizatsii fizkulturnogo obrazovaniya shkolnikov [The strategic role of fitness in the modernization of physical education of school pupils]. Sankt-Peterburg: Izd-vo RGPU im. A.Gertsena [in Russian].
Yakub, I.Y., & Starikova, A.A. (2015). Aerobika kak sredstvo fizicheskoy kultury [Aerobics as a means of physical culture]. Molodoy uchenyi [Young Scientist], 16, 446 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).