ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА ЗАНЯТТЯХ ОЗДОРОВЧИМ ФІТНЕСОМ ТА АЕРОБІКОЮ З ДІВЧАТАМИ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА КРИТЕРІЄМ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ

Автор(и)

  • Nataliia Bondarchuk кафедра теорії і методики фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна
  • Viktor Chernov кафедра теорії і методики фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.25-28

Ключові слова:

фітнес, аеробіка, диференційований підхід, фізична підготовленість, старший шкільний вік, дівчата

Анотація

Актуальність порушених у статті проблем визначається незадовільним станом здоров’я значної частини школярів в Україні, що зумовлює необхідність застосування диференційованого підходу та використання на заняттях сучасних фізкультурних технологій. Мета статті: обґрунтування доцільності застосування диференційованого підходу на заняттях оздоровчим фітнесом та аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку за критерієм рівня фізичної підготовленості. Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування рівня фізичної підготовленості (виконання семи тестів до і після педагогічного експерименту), педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Диференційоване використання комплексів вправ аеробіки ґрунтується на застосуванні диференційованого підходу, зокрема за критерієм рівня фізичної підготовленості. Результати: в ході занять аеробікою рівень фізичної підготовленості дівчат підвищується незалежно від вихідного рівня, але вищий вихідний рівень сприяє кращій динаміці позитивних змін показників. Доведено доцільність застосування диференційованого підходу до розробки комплексів вправ з аеробіки за критерієм рівня фізичної підготовленості і виконання їх дівчатами старшого шкільного віку.

Біографії авторів

Nataliia Bondarchuk, кафедра теорії і методики фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Viktor Chernov, кафедра теорії і методики фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

кандидат біологічних наук, доцент

Посилання

References

Blahii, O. (2013). Tendentsii rozvytku hrupovykh fitnes-prohram [The trends in the development of group fitness programs] // Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu [Theory and methods of physical education and sport], 2, 54-58 [in Ukrainian].

Kibalnyk, O.Y., & Tomenko, O.A. (2010). Ozdorovchyi fitnes. Teoriia ta metodyka vykladannia [Health fitness. Theory and teaching methods]. Sumy: SumDPU im. A.Makarenka [in Ukrainian].

Menshykh, O.E., & Kostohryz-Kulykova, N.V., & Petrenko, Yu.O. (2014). Novitni fitnes-tekhnolohii u roboti sportyvnykh sektsii vyshchykh navchalnykh zakladiv [Latest fitness technologies in the sports section of higher schools]. Cherkasy: ChNU im. B.Khmelnytskoho [in Ukrainian].

Myakinchenko, E.B., & Shestakova, M.P. (2006). Aerobika. Teoriya i metodika provedeniya zanyatiy [Aerobics. Theory and methods of classes]. Moskow: TVT «Divizion» [in Russian].

Saykina, E.G., & Ponomarev, G.N. (2011). Semanticheskie aspekty otdelnykh ponyatiy v oblasti fitnesa [Semantic aspects of individual concepts in the field of fitness]. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and practice of physical culture], 8, 6-10 [in Russian].

Saykina, E.G. (2012). Strategicheskaya rol fitnesa v modernizatsii fizkulturnogo obrazovaniya shkolnikov [The strategic role of fitness in the modernization of physical education of school pupils]. Sankt-Peterburg: Izd-vo RGPU im. A.Gertsena [in Russian].

Yakub, I.Y., & Starikova, A.A. (2015). Aerobika kak sredstvo fizicheskoy kultury [Aerobics as a means of physical culture]. Molodoy uchenyi [Young Scientist], 16, 446 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Bondarchuk, N., & Chernov, V. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА ЗАНЯТТЯХ ОЗДОРОВЧИМ ФІТНЕСОМ ТА АЕРОБІКОЮ З ДІВЧАТАМИ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА КРИТЕРІЄМ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 25–28. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.25-28

Номер

Розділ

Статті