ОГЛЯД WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМПІЛЯТОРІВ, ЩО ДОЦІЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ У НАВЧАННІ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.33-37Ключові слова:
web-орієнтовані компілятори, хмаро орієнтоване середовище розробки програм, навчання, бакалаври інформатики, програмування.Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх бакалаврів інформатики, зокрема навчанню дисципліни «Програмування». Встановлено, що для майбутніх програмістів, як і для вчителів інформатики, дуже важливим є знання не однієї, а декількох мов програмування. Проаналізовано результати опитування щодо того, які з мов програмування є на сьогодні актуальним та які варто вивчати у закладах вищої освіти бакалаврами інформатики. Саме тому метою даної статті є аналіз та порівняльна характеристика різних web-орієнтованих компіляторів. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи: вивчення практичного досвіду використання web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики; систематизація й узагальнення. Проведено аналіз різних web-орієнтованих компіляторів, які доступні до використання: Cpp.Sh, stacked-crooked.com, Onlinecompiler, Codepad.org, WandBox, ideone.com, Codechef, tutorialspoint.com, а також хмаро орієнтованого середовища розробки програм AWS Cloud 9. Наведено їх переваги та недоліки. Встановлено, що розглянуті компілятори спрощують роботу з пошуку необхідного середовища програмування, забезпечуючи вивчення різних мов програмування у єдиному web-орієнтованому середовищі.
Посилання
References
AWS Cloud 9. Retrieved from: https://aws.amazon.com/ru/cloud9
Codechef. Retrieved from: https://www.codechef.com/ide
Codepad. Retrieved from: http://codepad.org
Cpp.sh. Retrieved from: http://cpp.sh/
ideone.com. Retrieved from: https://ideone.com
Onlinecompiler. Retrieved from: http://www.onlinecompiler.net/ccplusplus
Spirin, O.M., & Vakaliuk T.A. (2017, May) Web-opiientovani tekhnolohii navchannia osnov prohramuvannia maibutnikh uchyteliv informatyky [Web-based technologies for the study of the basics of programming for future teachers of computer science]. In Matematyka ta informatyka u vyshchii shkoli: vyklyky suchasnosti: zb.nauk.prats za materialamy Vseukr.nauk.-prakt.konf. [Mathematics and Computer Science in Higher School: Challenges of the Present: Collected Works on Materials of Allukrainian scientific-practical conference] (pp.61−65). Vinnytsia: FOP Rohalska I.O. [in Ukrainian].
Spirin, O.M., & Vakaliuk, T.A. (2017) Kryterii doboru vidkrytykh Web-opiientovanykh tekhnolohii navchannia osnov prohramuvannia maibutnikh uchyteliv informatyky [Criteria for the selection of open Web-oriented technologies for the study of the basics of programming of future teachers of informatics] Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and learning tools], 4 (60), 275-287. Retrieved from: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229 [in Ukrainian]
Spirin, О.М., & Eremeev V.S. (2017) The Usage Of Cloud Services In The Process Of Professional Training Of Programmers At Higher Educational Institutions. Informational Technologies in Education, 32, 07-20
stacked-crooked.com. Retrieved from: http://coliru.stacked-crooked.com
tutorialspoint.com. http://www.tutorialspoint.com/compile_cpp11_online.php
Vakaliuk, T.A. (2017) Osoblyvosti ta spetsyfika pidhotovky bakalavriv informatyky [Features and specifics of bachelor's degree in computer science]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia: zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny [Problems of preparing a modern teacher: a collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna], 16, 28-35 [in Ukrainian].
WandBox. Retrieved from: https://wandbox.org
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.