МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

Автор(и)

  • Tеtyana Gerliand лабораторія технологій професійного навчання, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.42-45

Ключові слова:

проект, навчання, метод проекту, проектна діяльність, проектні технології.

Анотація

Актуальність досліджуваної проблеми полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці й експериментальній перевірці методичних засад, форм, методів, засобів і шляхів організації проектної технології навчання. Метою дослідження є розкриття основних особливостей застосування методики проектів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти за допомогою використання методів: теоретичного аналізу (наукової літератури, функціональний аналіз) – для визначення основних підходів до моделювання аналізу змісту та структури технології проектів, вивчення існуючої практики застосування та впровадження цієї технології; моделювання – для розроблення моделі та комплексної педагогічної системи застосування цієї технології у навчально-виробничому процесі закладу професійної (професійно-технічної) освіти; узагальнення – для формулювання висновків та рекомендацій щодо забезпечення результативності застосування технології проектів. Результатом дослідження є впровадження проектних технологій професійного навчання у практику роботи закладів професійної  (професійно-технічної) освіти та експериментальна перевірка їх результативності застосування

Біографія автора

Tеtyana Gerliand, лабораторія технологій професійного навчання, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Посилання

References

Dyuyi, D. (2003). Dosvid i osvita [Experience and education]. Lviv: Kalvaria [in Ukrainian].

Matyash, N.V. (2000). Psihologiya proektnoy deyatelnosti shkolnikov v usloviyah tehnologicheskogo obrazovaniya [Psychology of project activity of schoolchildren in conditions of technological education]. Mozyir [in Russian].

Newell, R. J. (2003). Passion for learning: How project-based learning meets the needs of 21st-century students. Manchester: R&L Education [in English].

Polat, E. S. and etc. (2004). Chto takoe proekt? [What is a project?]. Moscow : Open lesson (pp. 10-17) [in Russian].

Polat, E. S. (2002). Metod proektov: tipologiya i struktura [Project method: typology and structure]. Litseyskoe i gimnazicheskoe obrazovanie – Lyceum and gymnasium education. Moscow (pp. 9-17) [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Gerliand, T. (2018). МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 42–45. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.42-45

Номер

Розділ

Статті