МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.42-45Ключові слова:
проект, навчання, метод проекту, проектна діяльність, проектні технології.Анотація
Актуальність досліджуваної проблеми полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці й експериментальній перевірці методичних засад, форм, методів, засобів і шляхів організації проектної технології навчання. Метою дослідження є розкриття основних особливостей застосування методики проектів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти за допомогою використання методів: теоретичного аналізу (наукової літератури, функціональний аналіз) – для визначення основних підходів до моделювання аналізу змісту та структури технології проектів, вивчення існуючої практики застосування та впровадження цієї технології; моделювання – для розроблення моделі та комплексної педагогічної системи застосування цієї технології у навчально-виробничому процесі закладу професійної (професійно-технічної) освіти; узагальнення – для формулювання висновків та рекомендацій щодо забезпечення результативності застосування технології проектів. Результатом дослідження є впровадження проектних технологій професійного навчання у практику роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти та експериментальна перевірка їх результативності застосуванняПосилання
References
Dyuyi, D. (2003). Dosvid i osvita [Experience and education]. Lviv: Kalvaria [in Ukrainian].
Matyash, N.V. (2000). Psihologiya proektnoy deyatelnosti shkolnikov v usloviyah tehnologicheskogo obrazovaniya [Psychology of project activity of schoolchildren in conditions of technological education]. Mozyir [in Russian].
Newell, R. J. (2003). Passion for learning: How project-based learning meets the needs of 21st-century students. Manchester: R&L Education [in English].
Polat, E. S. and etc. (2004). Chto takoe proekt? [What is a project?]. Moscow : Open lesson (pp. 10-17) [in Russian].
Polat, E. S. (2002). Metod proektov: tipologiya i struktura [Project method: typology and structure]. Litseyskoe i gimnazicheskoe obrazovanie – Lyceum and gymnasium education. Moscow (pp. 9-17) [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.