РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Автор(и)

  • Ludmyla Husak кафедра економічної кібернетики та інформаційних систем,Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м.Вінниця, Україна
  • Olena Levchuk кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.49-52

Ключові слова:

математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка.

Анотація

Актуальність даної проблеми в умовах високого темпу переходу економіки на широке використання обчислювальної техніки і засобів телекомунікацій, необхідність системи вищої економічної освіти орієнтуватися на зміну вимог до професійно-математичної підготовки випускників економічних ЗВО, обумовили вибір теми статті. Мета статті полягає у визначенні ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування математичної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчизняних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми; емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами щодо використання інформаційних та комунікаційних технологій під час вивчення математичних дисциплін. Результати дослідження вказують на те, що саме цілеспрямоване формування у майбутніх економістів професійної математичної компетентності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій забезпечить підвищення якості професійної підготовки конкурентоздатних фахівців, які необхідні на сучасному ринку праці.

Біографії авторів

Ludmyla Husak, кафедра економічної кібернетики та інформаційних систем,Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м.Вінниця

кандидат педагогічних наук, доцент

Olena Levchuk, кафедра математики, фізики та комп’ютерних технологій, Вінницький національний аграрний університет, м.Вінниця

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Baygusheva, I.A. (2014). Pedahohycheskye uslovyya formyrovanyya matematycheskoy kompetentsyy budushchykh ékonomystov [Pedagogic conditions of developing mathematic competence of future economists]. Pedahohycheskye nauky y psykholohycheskye nauky [Pedagogical Sciences and Psychological Sciences], 1, 11–18 [in Russian].

Golovan, M.S. (2011). Systema kompetentsiy vypusknyka vyshchoho navchalʹnoho zakladu napryamu pidhotovky «finansy i kredyt» [The system of the competences of a higher educational institution graduate specialized in “finance and credit”]. Vyshcha shkola [High School], 9, 27–38 [in Ukrainian].

Gulivata, I.O. (2015). Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy v protsesi navchannya matematyky [Using informational technologies in the process of teaching mathematics]. Naukovyy chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P.Drahomanova. Seriya 2. Kompyuterno-oriyentovani systemy navchannya [Scientific Bulletin of pedagogical University named after M.Drahomanov. Computer Focused Educational Systems], 16(23), 44–49 [in Ukrainian].

Kolin, K.K. (2003). Ynformatyzatsyya obshchestva y problemy obrazovanyya [Informatization of the society and problems of education]. Byblyotekovedenye [Library Science], 2, 32–42 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-24

Як цитувати

Husak, L., & Levchuk, O. (2018). РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (1(42), 49–52. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.49-52

Номер

Розділ

Статті