РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.42.49-52Ключові слова:
математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка.Анотація
Актуальність даної проблеми в умовах високого темпу переходу економіки на широке використання обчислювальної техніки і засобів телекомунікацій, необхідність системи вищої економічної освіти орієнтуватися на зміну вимог до професійно-математичної підготовки випускників економічних ЗВО, обумовили вибір теми статті. Мета статті полягає у визначенні ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування математичної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчизняних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми; емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами щодо використання інформаційних та комунікаційних технологій під час вивчення математичних дисциплін. Результати дослідження вказують на те, що саме цілеспрямоване формування у майбутніх економістів професійної математичної компетентності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій забезпечить підвищення якості професійної підготовки конкурентоздатних фахівців, які необхідні на сучасному ринку праці.
Посилання
References
Baygusheva, I.A. (2014). Pedahohycheskye uslovyya formyrovanyya matematycheskoy kompetentsyy budushchykh ékonomystov [Pedagogic conditions of developing mathematic competence of future economists]. Pedahohycheskye nauky y psykholohycheskye nauky [Pedagogical Sciences and Psychological Sciences], 1, 11–18 [in Russian].
Golovan, M.S. (2011). Systema kompetentsiy vypusknyka vyshchoho navchalʹnoho zakladu napryamu pidhotovky «finansy i kredyt» [The system of the competences of a higher educational institution graduate specialized in “finance and credit”]. Vyshcha shkola [High School], 9, 27–38 [in Ukrainian].
Gulivata, I.O. (2015). Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy v protsesi navchannya matematyky [Using informational technologies in the process of teaching mathematics]. Naukovyy chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P.Drahomanova. Seriya 2. Kompyuterno-oriyentovani systemy navchannya [Scientific Bulletin of pedagogical University named after M.Drahomanov. Computer Focused Educational Systems], 16(23), 44–49 [in Ukrainian].
Kolin, K.K. (2003). Ynformatyzatsyya obshchestva y problemy obrazovanyya [Informatization of the society and problems of education]. Byblyotekovedenye [Library Science], 2, 32–42 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.