ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КІНОКЛУБУ

Автор(и)

  • Mariia Andreieva Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-6481-3631

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.14-17

Ключові слова:

соціальна культура, інклюзія, інклюзивний освітній простір, кіномистецтво, кіноклуб, інклюзивний кіноклуб.

Анотація

На тлі розгортань інтеграційних процесів в Україні важливою стає проблема розбудови інклюзивного освітнього простору. Не менш важливою є проблема підготовки майбутніх вчителів покликаних працювати і умовах інклюзивної освіти – компетентних, відповідальних, кваліфікованих і соціально культурних. В статті порушено проблему формування соціальної культури майбутніх педагогів в умовах інклюзивного кіноклубу. Метою статті є обґрунтувати можливості формування соціальної культури у майбутніх вчителів в умовах інклюзивного кіноклубу На основі ґрунтовного і змістовного аналізу літератури і педагогічного досвіду визначено специфіку інклюзивного освітнього середовища і визначено основні його характеристики. Змістовно характеризується вплив кіномистецтва на особистість. Визначено соціально-виховну роль кінематографу, зазначається, що кіно може показати значно більш широкі зв’язки між людьми, проблемами, предметами, ніж інші мистецтва. Визначено форми та методи роботи в інклюзивному кіноклубі. Визначено правила і зміст роботи в кіноклубі.

Біографія автора

Mariia Andreieva, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків, Україна

кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки

Посилання

Reference

Chaykovskyy, M.Ye. (2015). Sotsialno-pedahohichna robota z moloddyu z osoblyvymy potrebamy v inklyuzyvnomu osvitnomu prostori [Socio-pedagogical work with young people with special needs in the inclusive educational space]. Kyiv: Universytet «Ukrayina» [in Ukrainian].

Maksymovskyy, M.I. (2017). Rozvytok sotsialnoyi kultury studentskoyi molodi zasobamy animatsiynoyi diyalnosti v informatsiynomu suspilstvi [Development of social culture of student youth by means of animation activities in the information society]. Scientific Journal of Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets, 7, 72-79 [in Ukrainian].

Ryzhanova, A.O. (2014, April). Yakisni rivni sotsialnosti. Proceedings of All-Ukrainian Scientific and Theoretical Conference of Young Scientists (pp.37−38). Kharkiv: Kharkiv State Academy of Culture, National Academy of Arts of Ukraine, Institute of Culturology [in Ukrainian].

Sylko, Ye. (2014). Orhanizatsiya proektu «kinoklub» yak estetyko-pedahohichna pozaaudytorna robota zi studentamy pedahohichnykh vyshiv [Organization of the project «Cinema Club» as an aesthetic and pedagogical independent work with students of pedagogical univers]. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Series: Pedagogical sciences, 2(74), 30-34 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Як цитувати

Andreieva, M. (2018). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КІНОКЛУБУ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(43), 14–17. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.14-17

Номер

Розділ

Статті