ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Tetiana Atroshchenko кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет, м.Мукачево, Україна https://orcid.org/0000-0003-4595-1662

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.18-24

Ключові слова:

міжетнічна толерантність, педагогічна практика, поліетнічний регіон, культура міжнаціонального спілкування, полікультурна компетентність, професійна компетентність.

Анотація

Актуальність процесу формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі практичної підготовки зумовлена сучасним станом розвитку системи освіти України як багатонаціональної держави. Мета нашого дослідження − розкрити особливості практики студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього ступеня «Бакалавр» і «Магістр» з урахуванням специфіки поліетнічного регіону, для досягнення якої використано такі методи: аналіз наукових джерел, інтернет-ресурсів, дисертацій з означеної проблеми, вивчення методики організації практики для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта»; спостереження, бесіда, тестування, анкетування, діагностична робота. Представлено авторські методичні рекомендації «Формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі практичної підготовки», які забезпечать студентам-практикантам оволодіння специфікою професійної діяльності в поліетнічному регіоні.

Біографія автора

Tetiana Atroshchenko, кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет, м.Мукачево

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Atroshhenko, T.O. (2018). Osoblyvosti orhanizatsiyi praktyky maybutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv v umovakh polietnichnoho rehionu: metodychni rekomendatsiyi dlya studentiv spetsialnosti 013 «Pochatkova osvita» [Features of the organization of the practice of future teachers of elementary school in conditions of polyethnic region: methodical recommendations for students of specialty 013 «Primary education»]. Mukachevo: MDU. [in Ukrainian].

Budnyk, O.B. (Ed.) (2016). Pedahohichna praktyka v pochatkoviy shkoli [Pedagogical practice in elementary school]. Ivano-Frankivsk: PP Bojchuk A. [in Ukrainian].

Penishkevych, D.I., Platash, L.B., Sholina, T.V. (2004). Metodyka orhanizatsiyi tabirnoyi zminy [Methodology of organization of camp change: educational and methodical manual]. Chernivci: Ruta. [in Ukrainian].

Ushynskyy, K.D. (1952). Tvory: V 6 t. T. 4. Lyudyna yak predmet vykhovannya [Works: in 6 volumes. Man as a subject of upbrining]. Kyyiv: Radyanska shkola. [in Ukrainian].

Zasluzhenyuk, V.S. (1999). Formuvannya v shkolyariv kultury mizhnatsionalnoho spilkuvannya [Formation of intercultural communication culture among schoolchildren]. Pedahohika i psykholohiya [Pedagogy and psychology], 2, 66-74. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Як цитувати

Atroshchenko, T. (2018). ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(43), 18–24. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.18-24

Номер

Розділ

Статті