ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.18-24Ключові слова:
міжетнічна толерантність, педагогічна практика, поліетнічний регіон, культура міжнаціонального спілкування, полікультурна компетентність, професійна компетентність.Анотація
Актуальність процесу формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі практичної підготовки зумовлена сучасним станом розвитку системи освіти України як багатонаціональної держави. Мета нашого дослідження − розкрити особливості практики студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього ступеня «Бакалавр» і «Магістр» з урахуванням специфіки поліетнічного регіону, для досягнення якої використано такі методи: аналіз наукових джерел, інтернет-ресурсів, дисертацій з означеної проблеми, вивчення методики організації практики для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта»; спостереження, бесіда, тестування, анкетування, діагностична робота. Представлено авторські методичні рекомендації «Формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі практичної підготовки», які забезпечать студентам-практикантам оволодіння специфікою професійної діяльності в поліетнічному регіоні.
Посилання
References
Atroshhenko, T.O. (2018). Osoblyvosti orhanizatsiyi praktyky maybutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv v umovakh polietnichnoho rehionu: metodychni rekomendatsiyi dlya studentiv spetsialnosti 013 «Pochatkova osvita» [Features of the organization of the practice of future teachers of elementary school in conditions of polyethnic region: methodical recommendations for students of specialty 013 «Primary education»]. Mukachevo: MDU. [in Ukrainian].
Budnyk, O.B. (Ed.) (2016). Pedahohichna praktyka v pochatkoviy shkoli [Pedagogical practice in elementary school]. Ivano-Frankivsk: PP Bojchuk A. [in Ukrainian].
Penishkevych, D.I., Platash, L.B., Sholina, T.V. (2004). Metodyka orhanizatsiyi tabirnoyi zminy [Methodology of organization of camp change: educational and methodical manual]. Chernivci: Ruta. [in Ukrainian].
Ushynskyy, K.D. (1952). Tvory: V 6 t. T. 4. Lyudyna yak predmet vykhovannya [Works: in 6 volumes. Man as a subject of upbrining]. Kyyiv: Radyanska shkola. [in Ukrainian].
Zasluzhenyuk, V.S. (1999). Formuvannya v shkolyariv kultury mizhnatsionalnoho spilkuvannya [Formation of intercultural communication culture among schoolchildren]. Pedahohika i psykholohiya [Pedagogy and psychology], 2, 66-74. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).