ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.48-52Ключові слова:
діти дошкільного віку, дошкільний навчальний заклад, методика, фізкультурне заняття.Анотація
Виховання фізично здорової дитини є пріоритетним завданням усього освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах, однак вирішення цього важливого завдання пов’язане в Україні з багатьма проблемами, що зумовлює актуальність дослідження. Метою статті є дослідити методичні особливості організації фізичного виховання і проведення занять із фізичної культури в умовах дошкільного навчального закладу і внести відповідні методичні рекомендації. Під час дослідження використано такі методи як синтез проблематики дослідження, психологічний аналіз, педагогічне спостереження. У статті висвітлено основні проблеми дошкільної фізичної культури в Україні, розкрито актуальні питання фізичного розвитку дошкільників, організації процесу фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, планування фізкультурного заняття, його організаційні форми, структуру, методи і правила проведення, види, способи організації дітей, методичні особливості підбору фізичних вправ, методичні основи формування рухових умінь і навичок дітей дошкільного віку.
Посилання
References
Duka, T.M. (2015). Zabezpechennia realizatsii ozdorovchoi funktsii fizychnoho vykhovannia ditei doshkilnoho viku v umovakh suchasnoho DNZ [Ensuring the realization of the recreational function of physical education of preschool children in the conditions of a modern preschool educational institution]. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/6789/6149/1/ZABEZPEChENNYa_REALIZACIYi_OZDOROVChOYi_FUNKCIYi_FIZY%60ChNOGO_VY%60XOVANNYa_DITEJ_DOShKIL%60NOGO_VIKU_.pdf (access date: 08.10.2018). [in Ukrainian].
Glazyrina, L.D. (2010). Metodika fizicheskogo vospitaniya detej doshkolnogo vozrasta [Methods of physical education for children of preschool age]. Moscow: Vlados. [in Russian].
Maksymova, O.O. (2015). Fizychna kultura i trenuvannia ditei yak shliakh do formuvannia i zmitsnennia fizychnoho zdorovia [Physical culture and training of children as a way to the formation and strengthening of physical health]. Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsii navchalno-vykhovnoho protsesu u DNZ ta pochatkovii shkoli [Theoretical and methodical foundations of organization of educational process in preschool educational institution and elementary school], 13-17. [in Ukrainian].
Pantiuk, T.I. (2011). Teoriia fizychnoho vykhovannia dytyny-doshkilnyka v Ukraini (istorychnyi aspekt) [The theory of physical education of a preschool child in Ukraine (historical aspect)]. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 94 172-176 [in Ukrainian].
Shebeko, V.N., & Ermak, N.N., & SHishkina, V.A. (2006). Fizicheskoe vospitanie doshkolnikov [Physical education of preschoolers]. Moscow: Akademiya. [in Russian].
Volosnikova, T.V. (2009). Upravlenie fizkulturno-ozdorovitelnoj rabotoj v doshkol’nom uchrezhdenii [Management of physical culture and health work in preschool educational institutions]. Sankt-Peterburg: Niva. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).