ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Natalia Bondarchuk кафедра фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0933-9356
  • Viktor Chernov кафедра фізичної реабілітації, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.48-52

Ключові слова:

діти дошкільного віку, дошкільний навчальний заклад, методика, фізкультурне заняття.

Анотація

Виховання фізично здорової дитини є пріоритетним завданням усього освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах, однак вирішення цього важливого завдання пов’язане в Україні з багатьма проблемами, що зумовлює актуальність дослідження. Метою статті є дослідити методичні особливості організації фізичного виховання і проведення занять із фізичної культури в умовах дошкільного навчального закладу і внести відповідні методичні рекомендації. Під час дослідження використано такі методи як синтез проблематики дослідження, психологічний аналіз, педагогічне спостереження. У статті висвітлено основні проблеми дошкільної фізичної культури в Україні, розкрито актуальні питання фізичного розвитку дошкільників, організації процесу фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, планування фізкультурного заняття, його організаційні форми, структуру, методи і правила проведення, види, способи організації дітей, методичні особливості підбору фізичних вправ, методичні основи формування рухових умінь і навичок дітей дошкільного віку.

Біографії авторів

Natalia Bondarchuk, кафедра фізичного виховання, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Viktor Chernov, кафедра фізичної реабілітації, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м.Ужгород

кандидат біологічних наук, доцент

Посилання

References

Duka, T.M. (2015). Zabezpechennia realizatsii ozdorovchoi funktsii fizychnoho vykhovannia ditei doshkilnoho viku v umovakh suchasnoho DNZ [Ensuring the realization of the recreational function of physical education of preschool children in the conditions of a modern preschool educational institution]. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/6789/6149/1/ZABEZPEChENNYa_REALIZACIYi_OZDOROVChOYi_FUNKCIYi_FIZY%60ChNOGO_VY%60XOVANNYa_DITEJ_DOShKIL%60NOGO_VIKU_.pdf (access date: 08.10.2018). [in Ukrainian].

Glazyrina, L.D. (2010). Metodika fizicheskogo vospitaniya detej doshkolnogo vozrasta [Methods of physical education for children of preschool age]. Moscow: Vlados. [in Russian].

Maksymova, O.O. (2015). Fizychna kultura i trenuvannia ditei yak shliakh do formuvannia i zmitsnennia fizychnoho zdorovia [Physical culture and training of children as a way to the formation and strengthening of physical health]. Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsii navchalno-vykhovnoho protsesu u DNZ ta pochatkovii shkoli [Theoretical and methodical foundations of organization of educational process in preschool educational institution and elementary school], 13-17. [in Ukrainian].

Pantiuk, T.I. (2011). Teoriia fizychnoho vykhovannia dytyny-doshkilnyka v Ukraini (istorychnyi aspekt) [The theory of physical education of a preschool child in Ukraine (historical aspect)]. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 94 172-176 [in Ukrainian].

Shebeko, V.N., & Ermak, N.N., & SHishkina, V.A. (2006). Fizicheskoe vospitanie doshkolnikov [Physical education of preschoolers]. Moscow: Akademiya. [in Russian].

Volosnikova, T.V. (2009). Upravlenie fizkulturno-ozdorovitelnoj rabotoj v doshkol’nom uchrezhdenii [Management of physical culture and health work in preschool educational institutions]. Sankt-Peterburg: Niva. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Номер

Розділ

Статті