ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Olenа Demyanchuk кафедра педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, м.Житомир, Україна https://orcid.org/0000-0003-1845-9664
  • Iryna Adamovych кафедра педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, м.Житомир, Україна https://orcid.org/0000-0002-5688-0516

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.72-77

Ключові слова:

гностичні уміння, умови формування, підвищення кваліфікації, дистанційне навчання.

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі професійного становлення молодих педагогів. Мета статті: реалізація моделі розвитку гностичних умінь молодих педагогів з використанням дистанційних технологій в системі післядипломної педагогічної освіти. Методами дослідження обрано теоретико-структурне моделювання для уточнення понятійного апарату. Результатами дослідження є аспект та реалізація умов формування умінь з акцентом на гностику. Окреслено контент та зміст даного процесу з підтримкою дистанційних технологій на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано поетапну методику формування гностичних умінь молодих педагогів з урахуванням ускладнень та інтелектуального збагачення її змісту: від сприйняття теоретичного матеріалу до застосування творчих здібностей у процесі практичної підготовки. Визначено можливості та принципи формування гностичних умінь молодих педагогів на етапах аудиторної та самостійної роботи за підтримки різноманітних форм навчання.

Біографії авторів

Olenа Demyanchuk, кафедра педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, м.Житомир

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Iryna Adamovych, кафедра педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, м.Житомир

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Посилання

References

Adamovych, I., & Demyanchuk O., (2018). Metodyka formuvannya gnostychnyx umin molodyx pedagogiv zasobamy dystancijnogo navchannya u period pidvyshhennya kvalifikaciyi v systemi pislyadyplomnoyi osvity [Methods of formation of gnostic skills of young teachers by means of distance learning during the period of professional development in the system of postgraduate education]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series:Pedagogy. Social Work, 1 (42), 53−58 [in Ukrainian].

Bogomolov, V. A. (2007). Obzor besplatnыx system upravlenyya obuchenyem [Review of free teaching management systems]. Educational Technology & Society, URL: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v10_i3/html/9_bogomolov.htm (access date: 10.09.2018). [in Ukrianian].

Kolos, K.R. (2011). Systema Moodle yak zasib rozvytku predmetnyx kompetentnostej uchyteliv informatyky v umovax dystancijnoyi pislyadyplomnoyi osvity [Moodle system as a means of development of subject competences of teachers of computer science in the conditions of distance postgraduate education]. Unpublished Doctoral Dissertation. Kyiv: National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. [in Ukrainian].

Korolsky, V.V, Kramarenko, T.G, Semerikov, S.O., & Shokalyuk S.V. (2009). Innovatsiyni informatsiyno-komunikatsiyni tekhnolohiyi navchannya matematyky [Innovative Information and Communication Technologies for Mathematics Training]. Kryvyy Rih : Knyzhkove vydavnytstvo Kyryeyevskoho. [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M., Syrotenko, N.G., Molodyx, G.S., & Tverdoxlyebova, N.Ye. (2005). Dystancijnyj navchalnyj proces [Distance learning process]. Kyiv: Milenium. [in Ukrainian].

Nechyporenko, N.V. (2013). Informacijnij texnologiyi v osviti [Information technology in education]. URL: http://www.calameo.com/read/ 00226054406146d635299 (access date: 08.28.2018). [in Ukrainian].

Polozhennya pro orhanizatsiyu osvitnʹoho protsesu za ochno-dystantsiynoyu formoyu navchannya v komunalnomu zakladi «Zhytomyrskyi oblasnyi instytut pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity» Zhytomyrskoyi oblasnoyi rady. Nakaz KZ «ZHOIPPO» ZHOR vid 03.10.2016 r. № 84-OD [Regulations on the organization of the educational process for the internally-distance form of study at the communal institution «Zhytomyr Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education» of the Zhytomyr Regional Council. Order of the ZOIPPO from 03.10.2016 № 84-OD.]. URL: https://goo.gl/dVvQYH [in Ukrainian].

Vasylchenko, L.V., & Shevchenko, V.L. (2009). Dystancijne navchannya: naukovo-metodychne zabezpechennya; informacijnyj prostir navchalnogo zakladu [Distance education: scientific and methodological support; information space of the educational institution]. Kharkiv: Vyd. grupa «Osnova». [in Ukrainian].

Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» vid 28.09.2017 [Law of Ukraine «On Education» of 09.28.2017. URL: http://osvita.ua/legislation/law/2231/ (access date: 05.09.2018).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Як цитувати

Demyanchuk, O., & Adamovych, I. (2018). ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», (2(43), 72–77. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.72-77

Номер

Розділ

Статті