ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.72-77Ключові слова:
гностичні уміння, умови формування, підвищення кваліфікації, дистанційне навчання.Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі професійного становлення молодих педагогів. Мета статті: реалізація моделі розвитку гностичних умінь молодих педагогів з використанням дистанційних технологій в системі післядипломної педагогічної освіти. Методами дослідження обрано теоретико-структурне моделювання для уточнення понятійного апарату. Результатами дослідження є аспект та реалізація умов формування умінь з акцентом на гностику. Окреслено контент та зміст даного процесу з підтримкою дистанційних технологій на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано поетапну методику формування гностичних умінь молодих педагогів з урахуванням ускладнень та інтелектуального збагачення її змісту: від сприйняття теоретичного матеріалу до застосування творчих здібностей у процесі практичної підготовки. Визначено можливості та принципи формування гностичних умінь молодих педагогів на етапах аудиторної та самостійної роботи за підтримки різноманітних форм навчання.
Посилання
References
Adamovych, I., & Demyanchuk O., (2018). Metodyka formuvannya gnostychnyx umin molodyx pedagogiv zasobamy dystancijnogo navchannya u period pidvyshhennya kvalifikaciyi v systemi pislyadyplomnoyi osvity [Methods of formation of gnostic skills of young teachers by means of distance learning during the period of professional development in the system of postgraduate education]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series:Pedagogy. Social Work, 1 (42), 53−58 [in Ukrainian].
Bogomolov, V. A. (2007). Obzor besplatnыx system upravlenyya obuchenyem [Review of free teaching management systems]. Educational Technology & Society, URL: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v10_i3/html/9_bogomolov.htm (access date: 10.09.2018). [in Ukrianian].
Kolos, K.R. (2011). Systema Moodle yak zasib rozvytku predmetnyx kompetentnostej uchyteliv informatyky v umovax dystancijnoyi pislyadyplomnoyi osvity [Moodle system as a means of development of subject competences of teachers of computer science in the conditions of distance postgraduate education]. Unpublished Doctoral Dissertation. Kyiv: National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. [in Ukrainian].
Korolsky, V.V, Kramarenko, T.G, Semerikov, S.O., & Shokalyuk S.V. (2009). Innovatsiyni informatsiyno-komunikatsiyni tekhnolohiyi navchannya matematyky [Innovative Information and Communication Technologies for Mathematics Training]. Kryvyy Rih : Knyzhkove vydavnytstvo Kyryeyevskoho. [in Ukrainian].
Kukharenko, V.M., Syrotenko, N.G., Molodyx, G.S., & Tverdoxlyebova, N.Ye. (2005). Dystancijnyj navchalnyj proces [Distance learning process]. Kyiv: Milenium. [in Ukrainian].
Nechyporenko, N.V. (2013). Informacijnij texnologiyi v osviti [Information technology in education]. URL: http://www.calameo.com/read/ 00226054406146d635299 (access date: 08.28.2018). [in Ukrainian].
Polozhennya pro orhanizatsiyu osvitnʹoho protsesu za ochno-dystantsiynoyu formoyu navchannya v komunalnomu zakladi «Zhytomyrskyi oblasnyi instytut pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity» Zhytomyrskoyi oblasnoyi rady. Nakaz KZ «ZHOIPPO» ZHOR vid 03.10.2016 r. № 84-OD [Regulations on the organization of the educational process for the internally-distance form of study at the communal institution «Zhytomyr Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education» of the Zhytomyr Regional Council. Order of the ZOIPPO from 03.10.2016 № 84-OD.]. URL: https://goo.gl/dVvQYH [in Ukrainian].
Vasylchenko, L.V., & Shevchenko, V.L. (2009). Dystancijne navchannya: naukovo-metodychne zabezpechennya; informacijnyj prostir navchalnogo zakladu [Distance education: scientific and methodological support; information space of the educational institution]. Kharkiv: Vyd. grupa «Osnova». [in Ukrainian].
Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» vid 28.09.2017 [Law of Ukraine «On Education» of 09.28.2017. URL: http://osvita.ua/legislation/law/2231/ (access date: 05.09.2018).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).