ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФІЛОЛОГІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ: НА ОСНОВІ ДОСВІДУ НЬЮКАСЛСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Maryna Ikonnikova кафедра іноземних мов, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0134-2331

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.93-98

Ключові слова:

англійська мова, вивчення англійської мови, філолог англійської мови, Велика Британія, університет, модулі, навички.

Анотація

На сучасному етапі розвитку української вищої освіти і зокрема філологічної освіти гостро постає необхідність якійсної професійної підготовки філологів іноземних мов на основі ключових принципів Нової української школи (педагогіка партнерства, готовність до інновацій, впровадження нових стандартів та орієнтація на очікуванні результати навчання, автономія шкіл та вчителів, покращення фінансування освіти). Інноваційний досвід Великої Британії є надвичайно корисним, оскільки британські університети дотримуються принципів інноваційного, компетентнісного, професійно-орієнтованого навчання, гуманізму, демократизму, самостійності та мобільності студентів, а також орієнтуються на досягнення очікуваних результатів навчання. Наше дослідження спрямоване на те, щоб описати професійну підготовку філологів іноземних мов, зокрема філологів англійської мови, на прикладі Ньюкаслського університету (Велика Британія). Під час дослідження використовувалися такі методи, як аналіз і синтез, індукція і дедукція, прогностичний метод. Проведене дослідження свідчить про те, що професійна підготовка філологів англійської мови в Ньюкаслському університеті культивує особистість цих фахівців за допомогою сучасних інтелектуально стимулюючих і цілеспрямованих методик викладання та навчання, інноваційних інформаційних та комунікативних технологій. Майбутні філологи англійської мови, які навчаються у цьому університеті, мають безліч можливостей для розкриття їхнього потенціалу, поглибленого вивчення обраної спеціальності, застосування одержаних знань та навичок, а також здобуття цінного професійного досвіду. Зміст методів навчання, викладання та оцінювання дозволяє майбутнім філологам англійської мови розвивати критичні навички, навички збору даних, навички презентації, навички спілкування та навички міжкультурного спілкування.

 

Біографія автора

Maryna Ikonnikova, кафедра іноземних мов, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

References

Childs, P. (2008). The essential guide to English Studies. London: Continuum.

Complete University Guide. (2018). English. Retrieved from https://www.thecompleteuniversityguide.co.uk/league-tables/rankings?s=English&y=2018. ((access date: 18.09.2018)

Eaglestone, R. (2003). Doing English: a guide for Literature students. London; New York, NY: Psychology Press.

Gildea, N., Goodwyn, H., Kitching, M., & Tyson, H. (Eds.). (2015). English studies: the state of the discipline, past, present and future. London: Palgrave Macmillan.

Goddard, A. (2012). Doing English Language: a guide for students. London: Routledge.

Gupta, S. (2015). Philology and global English Studies. Retracings. London: Palgrave Macmillan.

Newcastle University. (2018). English Language BA Honours. Retrieved from https://ncl.reportlab.com/media/output/q302.pdf. (access date: 21.09.2018)

Pope, R. (2005). The English Studies book: an introduction to language, literature and culture. London: Routledge.

UK University Course Search. (2018). Retrieved from http://www.studyin-uk.com/course-search/. ((access date: 16.09.2018)

UNISTATS. (2018a). BA (Hons) English Language. 3-year course, full time. Newcastle University. Retrieved from https://unistats.ac.uk/subjects/satisfaction/10007799FT-objid50011057/ReturnTo/. ((access date: 23.09.2018)

UNISTATS. (2018b). Employment outcomes for BA (Hons) English Language at Newcastle University. Retrieved from https://unistats.ac.uk/subjects/employment/10007799FT-objid50011057/ReturnTo/. ((access date: 23.09.2018)

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Номер

Розділ

Статті