ОЦІНКА ВАЖЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНИХ РОЗДІЛІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ

Автор(и)

  • Oksana Kucheruk кафедра інженерії програмного забезпечення, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2812-5318

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.142-146

Ключові слова:

математична компетентність, важливість, метод аналізу ієрархій.

Анотація

Вимоги до математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів дедалі більше зростають. Вивчення математичних дисциплін має забезпечити формування у студентів теоретичної бази та практичних вмінь, що дозволять в майбутньому знаходити оптимальні рішення професійних задач. Для планування математичної підготовки та процесу формування математичної компетентності, а також для подальшого аналізу навчального процесу та оцінювання рівня сформованості математичної компетентності, важливо встановити, які розділи математичних дисциплін є найбільш важливими для майбутньої професійної діяльності. Тому, мета статті – визначити важливість математичних розділів для процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Для досягнення мети дослідження було використано метод аналізу ієрархій для обробки думок експертів. Визначено важливість математичних розділів, що вивчаються за освітньою програмою підготовки.

Біографія автора

Oksana Kucheruk, кафедра інженерії програмного забезпечення, Хмельницький національний університет, м.Хмельницький

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

References

Bakhtina, H.P. (2009). Pro znachushchist matematychnoi osvity v rozv’iazanni problemy uzghodzhennia analohovoho ta dyhitalnoho myslennia. [The importance of mathematical education in solving the problem of reconciling analog and digital thinking]. Naukovyi visnyk Donbasu, 2(3). URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN8/09bgptdm.pdf

Katrenko, A.V., & Savka, I.V. (2008). Otsiniuvannia nevyznachenostei ta analiz na chutlyvist v metodi analitychnoi iierarkhii (MAI). [Estimation of uncertainty and sensitivity analysis in the method of analytical hierarchy (MAH)]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 610, 148–158. [in Ukrainian].

Kruhlyk, V.S. (2018) Systema pidhotovky maibutnikh inzheneriv-prohramistiv do profesiinoi diialnosti u vyshchykh navchalnykh zakladakh [The system of training of future software engineers for the professional activity at higher educational institutions] (Extended abstract of doctoral thesis). Zaporizhzhia National University, Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Kucheruk O. Ya. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid u pidhotovtsi maibutnikh inzheneriv-prohramistiv. [Competency approach in the training of future software engineers]. Naukovyi ohliad, 2 (3), 79–86. [in Ukrainian].

Kucheruk, O. Ya. (2016). Metodolohichni pidkhody formuvannia matematychnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-prohramistiv. [Methodological approaches formation of mathematical competence of future software engineers]. Scientific Herald of Uzhhorod University. Series: Pedagogy. Social Work, 2 (39), 122−125. [in Ukrainian].

Mitroshin, P.A. (2014). Ispolzovanie sovremennyih sistem elektronnogo obucheniya dlya kontrolya kachestva obrazovaniya. [Using modern e-learning systems to monitor the quality of education]. Ustoychivoe razvitie: nauka i praktika, 1(12), 101–117. [in Russian].

Saati, T. (1993). Prinyatie resheniy. Metod analiza ierarhiy [Making decisions. Method for analyzing hierarchies]. Moscow: Radio i svyaz. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Номер

Розділ

Статті