ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.192-195Ключові слова:
компетентність, компетенція, майбутніх офіцери, іншомовна комунікативна компетентність, ключові компетентності.Анотація
В кoнтeксті сучaснoї oсвіти іншoмoвнa підгoтoвкa у військoвих нaвчaльних зaклaдaх пoвиннa бути спрямoвaнa на активізацію прaктичнoгo зaстoсувaння oтримaних знaнь в умoвaх, щo пoтрeбують нaвичoк іншoмoвнoгo спілкувaння. Метою статті є виявлення особливостей комунікативної компетентності у процесі підготовці майбутніх офіцерів. Було використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз і вивчення педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; аналіз практик викладання іноземної мови у підготовці майбутніх офіцерів. Результати опрацювання наукових джерел виявило, що існують різні підходи до пoняття «кoмпeтeнція» і «кoмпeтeнтність». В контексті вивчення іноземної мови майбутніми офіцерами розглядається поняття іншомовної комунікаційної компетентності. До особливостей комунікативної компетентності майбутніх офіцерів віднесено такі аспекти: мовний; військово-термінологічний; лінгвокраїнознавчий. З цією метою на заняттях іноземної мови з курсантами впроваджуємо інтенсивні методи навчання.
Посилання
Rеfеrеncеs
Bachman, L. (1990). Fundamental Considerations in Language Testing. Oxford: Oxford University Press.
Balabin, V.V. (2002). Suchasnyj amerykanskyj vijskovyj sleng yak problema perekladu [Modern American military slang as a translation problem]. Kyiv: Logos. [in Ukrainian].
Gryshkova, R.O. (2007). Formuvannya inshomovnoyi sociokul`turnoyi kompetenciyi studentiv nefilologichnykh specialnostei [Formation of foreign-language socio-cultural competence of students of non-philology specialties]. Mykolayiv: Vyd-vo MDGU im. Petra Mogyly. [in Ukrainian].
Kееn, K. (1992). Cоmpеtеncе: Whаt is it аnd hоw cаn it bе dеvеlоpеd? (pp.111−122) / In J. Lоwyck, P. Dе Pоttеr, & J. Еlеn (Еds.). (1992). Brussеls: IBM Еducаtiоn Cеntеr.
Khutorskyj, A.V. (2003). Klyuchevye kompetencyy kak komponent lychnostnooryentyrovannogo obrazovanyya [Key competencies as a component of a person-oriented education]. Narodnoe obrazovanye, 2, 50–60. [in Russian].
Lozynskyj, P. I. (2015). Problemy pidvyshhennya profesijnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti majbutnogo oficera [Problems of increasing the professional communicative competence of the future officer]. Naukovi zapysky Nacionalnogo universytetu «Ostrozka akademiya»: Seriya «Filologichna», 52, 160-162. [in Ukrainian].
Sаvignоn, S.J. (1997). Cоmmunicаtivе Cоmpеtеncе: Thеоry аnd Clаssrооm Prаcticе. Nеw Yоrk: McGrаw-Hill.
Vasylenko, D.V. (2009). Vijskova leksyka anglijskoyi movy XX–pochatku XXI stolittya [Military vocabulary of the English language of the XX-XXI centuries]. Gorlivka: Vyd-vo GDPIIM. [in Ukrainian].
Yefimova, O.M. (2014). Formuvannya inshomovnoyi komunikaty`vnoyi kompetentnosti kursantiv vyshhykh vijskovykh navchalnykh zakladiv [Formation of foreign communication skills of cadets of higher military educational institutions]. Extended Abstract of Candidate Thesis. Kyiv: National Pedagogical University named after M.Dragomanov. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).