КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.206-209Ключові слова:
наукове дослідження, науково-дослідницька діяльність, готовність до науково-дослідницької діяльності, професійна підготовка майбутніх соціальних працівників, компетентнісний підхід.Анотація
У статті досліджуються методологічні засади професійної підготовки соціальних працівників до науково-дослідницької діяльності. Обґрунтовано, що науково-дослідницька діяльність є однією з провідних у соціальній практиці і передбачає сформованість у фахівців соціальної роботи сукупності знань з організації і проведення наукових досліджень та комплексу дослідницьких умінь. Мета статті полягає в дослідженні особливостей застосування компетентнісного підходу в процесі науково-дослідницької підготовки майбутніх соціальних працівників. Методи дослідження: аналіз і синтез наукової літератури (для з’ясування ключових понять дослідження); порівняння, систематизація (з метою виявлення наявних наукових підходів до вирішення означеної проблеми); метод теоретичного узагальнення (для формулювання підсумкових положень та висновків). Визначено поняття готовності соціального працівника до науково-дослідницької діяльності та наукові підходи до її формування. Розглянуто особливості компетентнісного підходу в процесі науково-дослідницької підготовки соціальних працівників. Показано, що його впровадження зумовлює певні зміни в організаційному оформленні зазначеного процесу, зокрема, в частині цілей, форм та методів навчання, способів оволодіння студентами знаннями та вміннями науково-дослідницької діяльності.
Посилання
References
Kerlinger, F.N. (2002). Foundations of Behavioral Research. Educational and Psychological Enquiry. Halt: Rinehart and Winston.
Nichkalo, N.G. (2002). Derzhavni standarty profesijnoyi osvity: teoriya i metodyka [State standards of professional education: theory and methodology]. Khmelnytsky: TUP. [in Ukrainian].
Woodhouse, D. (2003). Auditing Research and the Research. Teaching Nexus. New Zealand Journal of Educational Research, 33, 39-53.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.