ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕДУМОВ СТВОРЕННЯ ДАНСЬКИХ ВНШ У XVIII - XIX СТОЛІТТЯХ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.289-292Ключові слова:
чинники, революція, освіта, націоналізація, народні рухи, держава, самосвідомість.Анотація
У статті аналізуються та узагальнюються основні чинники передумов створення ВНШ в Данії. Мета дослідження проаналізувати та узагальнити основні передумови формування данської освіти у XVIII-XIX ст. Методи дослідження: – історичний, із залученням методу синергетики, з метою з’ясування конкретних умов розвитку явищ і процесів в країні в їх історичній послідовності; − теоретичний; − аналізу з метою вивчення соціологічних, педагогічних, психологічних та філософських джерел з метою узагальнення, порівняння отриманої інформації та систематизації отриманих результатів. Усвідомлення аспектів та особливостей умов виникнення особливих освітніх закладів дає змогу зрозуміти передумови становлення унікальної данської системи освіти. В результаті дослідження систематизовано основні чинники, особливості передумови створення ВНШ, а саме (революції у природничих науках; ідеали гуманізму і свободи, що панували в данському суспільстві; дух здорової критики; наміри поліпшити систему освіти взагалі та впровадити гарну систему освіти дорослих зокрема; демократичні революції в Європі; серія аграрних реформ; національний рух; перехід у суспільстві від суверенітету короля до суверенітету народу).
Посилання
References
Dmytrychenko, M.F. (2006). Vyshcha osvita I bolonskyi protsess [Higher education and the Bologna process]. Kyiv: Znannia. [in Ukrainian].
Kan, A.S. (1980), Istoriia skandinavskikh stran (Daniia, Norvegiia, Shvetsiia) [The history of the Scandinavian countries (Denmark, Norway, Sweden)]. Moscow. Vysshaia shkola. [in Russian].
Korsak, K.V. (1997). Svitova Vyshcha osvita. Porivniannia I vyznannia zakordonnykh kvalifikatsii I dyplomiv [World Higher Education. Comparison and recognition of foreign qualifications and diplomas]. Kyiv: MAUP-MKA. [in Ukrainian].
Shuvalova, A.V. (2004). Bezumnyie grani talanta: Entsyklopediia patografii [Mad lines of talent: Encyclopedia of patografii]. Moscow: OOO Izdatelstvo AST. [in Russian].
Shugalii, N.Ye. (2009). Vyshchi narodni shkoly N.F.S.Gruntviga. Nizhyn. Naukovi Zapysky, 2, 187-191. [in Ukrainian].
Zavgorodnia, T.K. (2000). Rozvytok teorii praktyky navchannia v Halychyni (1919-1939 roky). Extended Abstract of Doctoral Thesis. Kyiv: Insitute of Pedagogics of Academy of Pedagogical Sciences of Ukraie. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.