ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕДУМОВ СТВОРЕННЯ ДАНСЬКИХ ВНШ У XVIII - XIX СТОЛІТТЯХ

Автор(и)

  • Nataliia Shuhalii кафедра прикладної лінгвістики, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м.Ніжин, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1391-0460

DOI:

https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.289-292

Ключові слова:

чинники, революція, освіта, націоналізація, народні рухи, держава, самосвідомість.

Анотація

У статті аналізуються та узагальнюються основні чинники передумов створення ВНШ в Данії. Мета дослідження проаналізувати та узагальнити основні передумови формування данської освіти у XVIII-XIX ст. Методи дослідження: – історичний, із залученням методу синергетики, з метою з’ясування конкретних умов розвитку явищ і процесів в країні в їх історичній послідовності; − теоретичний; − аналізу з метою вивчення соціологічних, педагогічних, психологічних та філософських джерел з метою узагальнення, порівняння отриманої інформації та систематизації отриманих результатів. Усвідомлення аспектів та особливостей умов виникнення особливих освітніх закладів дає змогу зрозуміти передумови становлення унікальної данської системи освіти. В результаті дослідження систематизовано основні чинники, особливості передумови створення ВНШ, а саме (революції у природничих науках; ідеали гуманізму і свободи, що панували в данському суспільстві; дух здорової критики; наміри поліпшити систему освіти взагалі та впровадити гарну систему освіти дорослих зокрема; демократичні революції в Європі; серія аграрних реформ; національний рух; перехід у суспільстві від суверенітету короля до суверенітету народу).

Біографія автора

Nataliia Shuhalii, кафедра прикладної лінгвістики, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м.Ніжин

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Посилання

References

Dmytrychenko, M.F. (2006). Vyshcha osvita I bolonskyi protsess [Higher education and the Bologna process]. Kyiv: Znannia. [in Ukrainian].

Kan, A.S. (1980), Istoriia skandinavskikh stran (Daniia, Norvegiia, Shvetsiia) [The history of the Scandinavian countries (Denmark, Norway, Sweden)]. Moscow. Vysshaia shkola. [in Russian].

Korsak, K.V. (1997). Svitova Vyshcha osvita. Porivniannia I vyznannia zakordonnykh kvalifikatsii I dyplomiv [World Higher Education. Comparison and recognition of foreign qualifications and diplomas]. Kyiv: MAUP-MKA. [in Ukrainian].

Shuvalova, A.V. (2004). Bezumnyie grani talanta: Entsyklopediia patografii [Mad lines of talent: Encyclopedia of patografii]. Moscow: OOO Izdatelstvo AST. [in Russian].

Shugalii, N.Ye. (2009). Vyshchi narodni shkoly N.F.S.Gruntviga. Nizhyn. Naukovi Zapysky, 2, 187-191. [in Ukrainian].

Zavgorodnia, T.K. (2000). Rozvytok teorii praktyky navchannia v Halychyni (1919-1939 roky). Extended Abstract of Doctoral Thesis. Kyiv: Insitute of Pedagogics of Academy of Pedagogical Sciences of Ukraie. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Номер

Розділ

Статті