ФІЛОСОФСЬКО-ПАРАДИГМАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2018.43.293-296Ключові слова:
здоров’я, здоров’язбереження, освіта, бакалаври природничих спеціальностей, здоровий спосіб життя.Анотація
Нові соціально-економічні умови розвитку держави, подальший науково-технічний прогрес, потреби суспільства в здорових трудових ресурсах є фактором, спрямованим на збереження й зміцнення здоров’я населення. Стратегічними завданнями модернізації освіти є спрямування її на парадигму здоров’язбереження, формування цінностей здорового способу життя. Тому метою статті визначено детальний філософсько-парадигмальний аналіз проблеми формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей. Для досягнення мети застосовано методи вивчення й аналізу наукової літератури, порівняння, класифікації, систематизації теоретичних та емпіричних даних. Здійснено теоретичний аналіз змісту парадигмального підходу до проблеми зміцнення та збереження здоров’я людини. Коротко резюмовано сучасний стан здоров’язберігаючої підготовки студентів у ЗВО. В результаті наукової розвідки виявлено низку дослідження формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей.
Посилання
References
Melnichuk, I.M. (2014, June). Zdorov’ya lyudini yak problema gumanitarnogo znannya [Human health as a problem of humanitarian knowledge]. Filosofiya, metodologiya, psihologo-pedagogichni aspekti formuvannya kulturi zdorov’yazberezhennya [Philosophy, methodology, psychological and pedagogical aspects of the formation of a culture of health preservation]. Ternopil: Ternopil State Medical University. [in Ukrainian].
Mozdakov, A.Yu. (2008). Ponyatie bezopasnosti v klassicheskoj i sovremennoj filosofii [The concept of security in classical and modern philosophy]. Voprosy filosofii, 4, 18–25.
Naumenko, N.V. (2012). Formuvannya duhovnogo zdorov’ya osobistosti yak suchasna pedagogichna problema [Formation of spiritual personality health as a modern pedagogical problem]. Naukovi zapiski NDU im. M.Gogolya. Psihologo- pedagogichni nauki, 2, 32–35. [in Ukrainian].
Stepin, V.S., Gusejnov, A.A., Semigin, G.Yu, Ogurcov, A.P. (2010). Novaya filosofskaya enciklopediya. V 4-h tomah [New philosophical encyclopedia. In 4 volumes]. Moscow: Mysl. [in Russian].
Ognev’yuk, V. (2012). Filosofiya osviti ta yiyi misce v strukturi naukovih doslidzhen fenomenu osviti [Philosophy of education and its place in the structure of scientific research phenomenon of education]. Osvitologiya, 1, 69–75 [in Ukrainian].
Yaxnin, M.V. (2009). Zdopov’ya i zdopovij cpocib zhittya [Health and healthy life]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.