ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 «CЕРЕДНЯ ОСВІТА (МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА (АНГЛІЙСЬКА))» ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.31-35Ключові слова:
компетентності, фахівці спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)), атестація здобувачів вищої освіти, оцінювання.Анотація
Анотація. Традиційно стратегії практичного оцінювання, розроблені для студентів або фахівців, значною мірою зосереджені на суворому аналізі знань і навичок, що базуються на папері, в межах компетенцій фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))». Метою цієї статті є аналіз побудованої системи оцінки студентів та фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))», а не «підбір засобів», тобто різнорідного збору інструментів оцінки, атестації. Завданням дослідження є проаналізувати компетенції фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))» запропоновані урядовими органами України та оцінку практичного впровадження компетентностей у їх підготовку. Запропоновано використання системи методів дослідження: теоретичних методів: аналізу та узагальнення, порівняння, систематизації та класифікації положень філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних наукових джерел літератури з метою з'ясування теоретичних основ та розвитку досліджуваної проблеми. На сьогодні, існує багато перешкод на шляху впровадження системи оцінки компетентностей фахівців спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)) . При введенні нових або більш формалізованих і структурованих підходів до оцінювання компетентностей, є ряд потенційних перепон, які треба опрацювати розробникам програм підготовки фахівців.
Посилання
References
Bolman, L.G., & Deal, T.E. (2013). Student Leadership Development and Orientation: Contributing Resources within the Liberal Arts. American Journal of Educational Research, Vol.1, No.1, 1-5.
Pro zatverdzhennia Metodyky rozroblennia profesiinykh standartiv Dokument z0165-18 [About Approval of the Methodology for the Development of Professional Standards Document z0165-18]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0165-18/ed20180122/sp:max15#n19 (last accessed: 22.12.2018). [in Ukrainian].
Sadovyi M. I. Prohramni kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv spetsialnosti 014 «Serednia osvita (pryrodnychi nauky)»: zmist ta osoblyvosti formuvannia [Program competencies of future specialists of specialty 014 «Secondary education (natural sciences)»: content and features of formation]. URL: journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/download/.../149602. DOI: 10.32626/2307-4507.2018-24.27-30 (last accessed: 22.12.2018). [in Ukrainian].
Standart vyshchoi osvity Ukrainy pershoho (bakalavrskoho) rivnia osvity, stupenia vyshchoi osvity – bakalavr, haluzi znan – 01 Osvita, spetsialnosti – 014 Serednia osvita, predmetna spetsializatsiia – 014.02 Serednia osvita (mova ta literatura iz zaznachenniam movy) [The standard of higher education in Ukraine is the first (bachelor) level of education, the degree of higher education – bachelor]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1397-17/conv/paran17?lang=ru (last accessed: 22.12.2018). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.