ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2019.45.52-56Ключові слова:
аудитивна компетентність, старшокласники, психолінгвістичні особливості, розуміння, імовірнісне прогнозування.Анотація
Анотація. Україна продовжує робити кроки у напрямку реформування та вдосконалення усіх напрямків суспільного життя, зокрема й освіти. Майбутні спеціалісти повинні бути в змозі працювати з новітніми технологіями, дізнаватися та активно впроваджувати цікаві розробки й новітні методи вирішення існуючих проблем. За таких умов особливо актуальним є формування навичок спілкування іноземною мовою, зокрема англійською мовою, з метою обміну досвідом та інформацією із колегами з інших країн, впровадження спільних проектів та оригінальних розробок. Іншомовне спілкування передбачає не лише вміння повідомляти інформацію, а й уміння сприймати і розуміти іншомовний текст на слух. Дослідження психолінгвістиних передумов формування англомовної аудитивної компетентності старшокласників дозволить правильно організувати процес вивчення іноземної мови у старшій школі та сприятиме формуванню аудитивних навичок учнів. Метою статті є дослідження психолінгвістичних передумов формування англомовних аудитивних навичок старшокласників в умовах сучасного суспільства. Дослідження ґрунтується на методах вивчення та критичного аналізу літератури з методики навчання іноземних мов, психолінгвістики, психології, дидактики, педагогіки та узагальнення досвіду формування аудитивних умінь школярів з метою підвищення ефективності навчання англійської мови.
Посилання
References
Kharlamova, N.S. (1982). Metodika formirovaniya prognosticheskikh umeniy pri obuchenii audirovaniyu (nach. etap yazyk. vuza, angl. yaz.) [Methods of developing students’ prediction skills while teaching listening] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Buryat State University, Moscow. [in Russian].
Maksymenko, S.D. (2004). Zahalna psykholohiia [General psychology]. Vinnytsia: Nova Knyha. [in Ukrainian].
Nikolaieva, S.Yu. (2002) Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh. [Methods of teaching foreign languages in secondary school]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].
Rubynshtein, S.L. (2000), Osnovы obshchei psykholohyy [The basics of general psychology]. SPb.: Pyter. [in Ukrainian].
Shishlo M.Z. (2003). Obuchenie budushchikh sudovoditeley audirovaniyu v professionalnom radioobmene po UKV na more [The formation of future captains’ listening skills in radiocommunication] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Pyatigorsk State Linguistic University, Pyatigorsk. [in Russian].
Skrypchenko, O.V., Dolynska, L.V., & Ohorodniichuk, Z.V. (2002), Zahalna psykholohiia [General psychology]. Kyiv: A.P.N. [in Ukrainian].
Tarnopolskyi, O.B. (2006), Metodyka navchannia inshomovnoi movlennievoi diialnosti u vyshchomu movnomu zakladi osvity [Methods of teaching language skills in higher linguistic educational establishments]. Kyiv: Firma «INKOS» [in Ukrainian].
Varii, M.Y. (2009). Zahalna psykholohiia [General psychology]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury. [in Ukrainian].
Zabolotna, M.I. (2015), Metodyka navchannia audiiuvannia anhlomovnykh publitsystychnykh tekstiv starshoklasnykiv v umovakh profilnoho navchannia [Methods of teaching senior students listening to English publicistic texts in language specialized schools] (Unpublished Candidate`s Dissertation). Kyiv Taras Shevchenko National University, Kyiv [in Ukrainian].
Zymniaia, Y.A. (1991), Psykholohyia obuchenyia ynostrannыm yazykam v shkole [The psychology of teaching foreign language at schools]. Moscow: Prosveshchenye. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
1.Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0) [https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk], котра дозволяє іншим особам вільно використовувати (читати, копіювати і роздруковувати) представлені матеріали, здійснювати пошук та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст з будь-якою законною некомерційною метою (у тому числі, з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
2.Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.